Gość Kurpik Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam , mam x traila t31 i kupilem oryginalne relingi z halogenami chcialbym sie dowiedziec jak podlaczyc halogeny i do ktorego zrodla a dokladnie skad pobrac prad bo chcialbym je sam zamontowac a ze nie jestem elektrykiem dlatego pytam i mam z tym duzy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras_DGL Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Witam Kolego możesz dać jakies namiary gdzie to kupiłeś i czy już zamontowałeś. Ktoś wogóle z forumowiczów podjął temat montaży takich relingów do T31? Pozdro Maras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekKol Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam.Zaupiłem niedawno T30. Zauważyłem że końcowa część relingów dachowych (pietnasto centymetrowe zakończenie) jest luźne z obydwóch stron. Okazało się że nie jest przykręcone. Czy ktoś wie może, żeby dokręcić te wykończenia wystarczy tylko zdemontować tylne lampy czy trzeba ściągać plastikowe boczki w bagażniku.Proszę o instrukcje.Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 U mnie też jest to luźne. Jeżdzę po różnym terenie z różnymi prędkościami i się trzyma:) A relingi z halogenami są super, ale cena zaporowa:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...