Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Tym razem poszedl pasek od alternatora i ten drugi od wspomagania...Przyczyna prozaiczna - kolo pasowe jest do wymiany... Niestety wscieklem sie bo sobota i brak mozliwosci dostania czesci...Weekend bez auta - znowu zreszta... Czy ktos sie orientuje jakie koszta tego kola pasowego ? Bo same paski wiem po ile... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 mowisz o kole pasowym od alternatora?? jresli tak to nie mam pojecia czy dostaniesz takie cos. nie wiem czy nie trzeba calego alternatora kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Nie, tutaj chodzi o kolo pasowe walu. To z dwiema prowadnicami paskow. To jest do dostania oddzielnie,tyle ze nie w weekend... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Nie, tutaj chodzi o kolo pasowe walu. To z dwiema prowadnicami paskow.To jest do dostania oddzielnie,tyle ze nie w weekend... :evil: tzw. crank pulley o qr**. to bedzie kosztowac wp***u. ja za uzywane dalem 100$ :shock: i jedna sluszna uwaga. jak bedziesz go kupowal, to po jednej stronie bedzie taki pierscien z 6 wypystkami (zabki), bedzie to w trzech miejscach, umieszczone parami, po 2 kolo siebie. upewnij sie ze nie sa uszkodzone, bo wedlug tych zabkow ecu zna polozenie walu, jesli bedzie cos spierdzielone z tymi zabkami, auto bedzie skakalo w czasie jazdy, objawy dokladnie jakby siana nie bylo. aha, razem t ym kolem pasowy wez uszczelke, bo inaczej po wymianie bedzie ciekl olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Bede kupowal w sklepie, ale chyba koszty nie beda az tak wysokie, bo pytalem mechanika. No nic w kazdym razie sprawdze co i jak...W kazdym razie musze ogarnac to kolo pasowe i dwa paski napedzajace...Ehhh, nieladnie tak na weekend mnie zaskoczylo Mam tylko nadzieje ze nie jest to poczatek czarnej serii hehe, bo zaraz sobie kupie Audi heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 A Starego nei da sie naprawwić u frezero-tokaza :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 A Starego nei da sie naprawwić u frezero-tokaza :?: Dobre . Powiedz Hero co spowodowało uszkodzenie tego koła , bo na logike to chyba tylko za mocno naciagniete paski mogły wybic gumowy element wewnątrz koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Wyglada na to ze moglo tak byc, ale rowniez pradopodobne jest zmeczenie materialu gumowego w tym przypadku...No niestety...Trzeba bedzie to ogarnac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 dasz rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 nie wiem jaki to ejst rozdaj uszkodzenia, wiec nei moge stwierdzic jak ono powstalo. Dotychczas mialem stycznośc z następującymi jego uszkodzeniami: - wytarcie od strony silnika (w miejscu kontaktu z simeringiem), tokaz pomogl oraz skrocenie spręzyny na simeringu (jakby to nei zdalo rezultatu to wchodzila w gre druga opcja - nabicie tulejki a następnei stoczenie jej na odpowiednią średnicą) - z powodu braku montarzu plastikowej oslony oslaniajacej wlasnie paski wdal sie jakis kamyczek wystrzelony z kola przez ktorego zagneiceniu i lekkiemu peknieciu ulegly 2 linie na kole pasowym, tutaj wyprostowanie srobokrętek, kombinerkami a potem podpilowanie pilniczkiem pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 U mnie paski sie zerwaly bo kolo pasowe zwyczajnie sie rozjechalo...Teraz to nawet nie ma sensu zapalac silnika bo jeszcze sie urwie calkiem i narobi zniszczen...Wiec czekam do poniedzialku... Nie ma lekko jak powiedziala babcia niosac traktor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 no w sumie i racja nie ma co drutować, pozostanie czekać na nowe kolo i poruszać sie autem zastępczym Usterka dosyć poważna ale Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Niestety auta zastepczego nie ma o doloz moja doloz Coz robic plakac nie ma co, takie to zycie malo smieszne czasem bywa,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Niestety auta zastepczego nie ma o doloz moja doloz Coz robic plakac nie ma co, takie to zycie malo smieszne czasem bywa,,, nic nie boj, zrobisz maxime i bedzie smigac jak zloto. palnujesz cos zmieniac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 p. Wacuś może by tak zapodać lekkie aluminowe kolo pasowe ? według zgromadzonych przezemnie informacji w necie możla liczyć na wzrost mocy nawet do 4 koni i silnik szybciej będzie sie na luzie wkrecać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 p. Wacuś może by tak zapodać lekkie aluminowe kolo pasowe ?według zgromadzonych przezemnie informacji w necie możla liczyć na wzrost mocy nawet do 4 koni i silnik szybciej będzie sie na luzie wkrecać nie wiem skad masz te dane, ale gdzies widzialem wykresy z alu i ze stock cranck pulley. zadnej roznicy. doslownie zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Prosze bardzo oto materjały odnosnie alu kólek: http://www.g20style.com/Infiniti%20G20%20p...%20upgrades.htm W tych alu kólkach chodzi glownie o to zemają inna średnice i zmniejszają prędkości obrotowe np. alternatora, pompy wody czy wspomagania... i z tąd sie beirze ta moc poprostu mniej sily trzyeba urzyc na krecenie tymi dodatkami. U mnie jak składalem silnik w nissnie to tak tylko na odpalenie nie wsadzilem mu zadnego paska efekt byl takie że na luzie się wkręcał jak motocykl wyścigowy... czyli ile to energi wpierdzielają te oprzyrządowanie silnika... Dla Ciekawych dodam żę odłączenie wspomagania kierwownicy może przynieść wzrost mocy nawet do 10koni i podobnie z Nm, tak wyglada coś czym mozna zastąpić pompe oleju do wspomagania: http://www.tati-motorsport.nl/public_html/...issanSunnyB12/7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 kuba, nie przekonasz mnie, widzialem wykresy z maximy, alu kulko w silniku VQ nic nie daje :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 No i jakby na to nie patrzec mam 2 tyg czekania na nowe kolo pasowe.. Koszt - 900 pln Obdzwonilem juz chyba cala Warszawe i pol Polski ale nigdzie nie maja ani uzywek ani nowki od reki... co za porazka Tak wiec cieszyc sie za bardzo nie mam z czego ale nie trace otuchy.. Jakbyscie cos slyszeli lub wiedzieli to prosze o sygnal do mnie. Jeszcze raz podam czego potrzebuje - kolo pasowe walu, Nissan Maxima QX 3.0 V6 , roczniki - 95 lub 96 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 właśnie moj samochód stoi u mechanika , pisałem Wacowi o tym w serwisie koło pasowe kosztuje 460 zł + wymiana , ale niestety czesc nie jest dostepna narazie w polsce , powiedzieli mi ze moze to trwac nawet 2 miechy !!! , wkur... sie i zawiozłem do mechanika i zrobił mi to w dwa dni , dopasował jakies inne i wszycho gra , u mnie jeszcze był słyszalny dziwny szum , pozniej sie okazało ze to wina alternatora a nie tego koła pasowego napinacza , i w koncu zjarał si ecaly alternator , ale juz idzie nowy , z niemiec zamiennik od boscha ok 200 euro + przesyłka jakies 40 euro wiec ni9e jest tak zle Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Mozesz mi dac jakies namiary? Bo chetnie tez bym w ten sposob to ogarnal... Szlag mnie trafia jak pomysle ze bede musial czekac 2 tyg na to kolo pasowe. A od jakiego auta on to dopasowal ? Kazda informacja bedzie dla mnie cenna. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 właśnie moj samochód stoi u mechanika , pisałem Wacowi o tym w serwisie koło pasowe kosztuje 460 zł + wymiana , ale niestety czesc nie jest dostepna narazie w polsce , powiedzieli mi ze moze to trwac nawet 2 miechy !!! , wkur... sie i zawiozłem do mechanika i zrobił mi to w dwa dni , dopasował jakies inne i wszycho gra , u mnie jeszcze był słyszalny dziwny szum , pozniej sie okazało ze to wina alternatora a nie tego koła pasowego napinacza , i w koncu zjarał si ecaly alternator , ale juz idzie nowy , z niemiec zamiennik od boscha ok 200 euro + przesyłka jakies 40 euro wiec ni9e jest tak zle Pozdrawiam ty zmieniales kolo napinacza. a nasz Hero musi zmienic kolo na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 W zasadzie mozna powiedziec ze mocno sie zestarzeje zanim znajde to kolo I niech mi tylko nikt nie mowi ze milosc wymaga wyrzeczen... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 W zasadzie mozna powiedziec ze mocno sie zestarzeje zanim znajde to kolo I niech mi tylko nikt nie mowi ze milosc wymaga wyrzeczen... kochasz to poczekasz. PS. wciaz szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Niestety nie bede mial wyjscia, az tak jej nie kocham zeby pchac ja po miescie...Juz pchalem jak padl alternator...Dobrze ze mam jeszcze troche pary bo inaczej byloby ciezko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.