Gość misiek_83 Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Witam wszystkich tutaj zgromadzonych:)Mam do was ludzie pytanie.Ubywa mi plynu chlodzacego z ukladu ale nie ma nigdzie wyciekow.Oprocz tego mam bomble w zbiorniku wyrownawczym i chyba olej.Mysle ze to na 99%uszczelka lub glowica Mam racje??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czyzy7 Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Skoro widać bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym i wywala wodę to może to znaczyć że faktycznie masz do wymiany uszczelkę pod głowicą. Ale jest jeszcze przynajmniej jedna możliwość a mianowicie walnięta głowica. Obstawiałbym raczej uszczelkę gdyż miałem takie objawy w poprzednim aucie i po wymianie było ok. Aczkolwiek po zdjęciu głowicy dałbym ją na twoim miejscu do sprawdzenia na szczelność. To jakieś 50zł więcej ale jest się przynajmniej pewnym. I koniecznie głowicę należy splanować. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Napewno uszczelka czapki !!! Wymień uszczelkę i faktycznie daj czapkę do planowania !!! Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Przy okazji zdjęcia "głowy" mozna w niej zastosować wiele usprawnień mających na celu More Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Dzieki wszystkim za pomoc Na dniach bede musial wymienic uszczelke ale tego nie robilem wiec musze sie udac do mechaniora.Jakie usprawnienia np. :?: :twisted: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 acha i jeszcze jedno.Moze przez ta uszczelke pobierac troche oleju??Troszeczke mi wciaga tego Jak naprawie problem zniknie??Coobcio mam pytanko.Jestes z zawodu mechanikiem,czy sam sie wszystkiego nauczyles :?: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Wszystkiego sam się nauczyłem ale uwaga od poniedizałku bede juz to wykonywać zawodowo hehe tak sie złorzyło Co dlo twojej głowiicy to jak ją wymontujesz mozna zrobić z nią wiele... Proponuje planowanie o przynajmniej 1mm, skrocenie prowadnic zaworowych tak zeby nie przyslanialy kanałow oraz przerobke gniaz i zaworów. Nie jest to tanie ale warto to zrobić, będize gwarancja równego cisnienia na wszystkich garach (o ile byky wachania), ciśnienie oczywiście wzrośnie... No i dojdzie pare koników. PS. Olej moze ci brać przez głowicę - mogą przeciekać uszczelniacze zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Co dlo twojej głowiicy to jak ją wymontujesz mozna zrobić z nią wiele... Proponuje planowanie o przynajmniej 1mm, skrocenie prowadnic zaworowych tak zeby nie przyslanialy kanałow oraz przerobke gniaz i zaworów.Nie jest to tanie ale warto to zrobić, będize gwarancja równego cisnienia na wszystkich garach (o ile byky wachania), ciśnienie oczywiście wzrośnie... No i dojdzie pare koników. Chyba niestety czeka mnie to samo czy powyższe zalecenia tyczą się również disela? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 w diselu niestety obrobki glowicy nie przynoszą takich kozysci jak w benzynie glwonie z powodu koniecznosci dostrojenia diselka... Niestety na silnikach disela sie nie znam tylk0o TDI z rodziny VW te nissanowskie są bardzo prymitywne :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arseci Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 ... faktycznie daj czapkę do planowania !!! co to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 ... faktycznie daj czapkę do planowania !!! co to znaczy? Tzn. po zdjęciu głowicy dajesz ją do splanowania i sprawdzenia szczelności Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 A planowanie to taka operacja polegająca na wyrównaniu powierzchni styku głowicy z uszczelką. Uzyskuje się to przez zdjęcię (szlifowanie lub frezowanie) pewnej warstwy materiału z głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 a mam pytanko do autora postu, od jak dawna obserwujesz takie zjawisko i czy cos poza babelkami niepokojacego dzieje sie z silnikiem? no i czy ten ojej faktycznie jest w zbiorniczku? bo ja babelki woze juz od 3500km a wine za nie ponosi najprawdopodobniej termostat bo nie otwiera duzego obiegu. tez mialem sie zabierac za uszczelke bo wszyscy mi tak radzili ale to bylaby chyba zbyt pochopna decyzja, wydaje mi sie ze uszczelka jest ok bo nie wytrzymala by ponad 3 tys km, wiec proponuje najpierw wykluczyc wszystkie inne mozliwosci bo spieprzyc cos w silniku nie trudno a oryginal to oryginal noooo chyba ze masz ten olej w plynie to wtedy tylko wyrazy wspolczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.