Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Uszczelka pod glowica??


Gość misiek_83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość misiek_83

Witam wszystkich tutaj zgromadzonych:)Mam do was ludzie pytanie.Ubywa mi plynu chlodzacego z ukladu ale nie ma nigdzie wyciekow.Oprocz tego mam bomble w zbiorniku wyrownawczym i chyba olej.Mysle ze to na 99%uszczelka lub glowica :( Mam racje??Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro widać bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym i wywala wodę to może to znaczyć że faktycznie masz do wymiany uszczelkę pod głowicą. Ale jest jeszcze przynajmniej jedna możliwość a mianowicie walnięta głowica. Obstawiałbym raczej uszczelkę gdyż miałem takie objawy w poprzednim aucie i po wymianie było ok. Aczkolwiek po zdjęciu głowicy dałbym ją na twoim miejscu do sprawdzenia na szczelność. To jakieś 50zł więcej ale jest się przynajmniej pewnym. I koniecznie głowicę należy splanować. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno uszczelka czapki !!!

Wymień uszczelkę i faktycznie daj czapkę do planowania !!!

Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zdjęcia "głowy" mozna w niej zastosować wiele usprawnień mających na celu More Power :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek_83

Dzieki wszystkim za pomoc :D Na dniach bede musial wymienic uszczelke ale tego nie robilem wiec musze sie udac do mechaniora.Jakie usprawnienia np. :?: :twisted: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek_83

acha i jeszcze jedno.Moze przez ta uszczelke pobierac troche oleju??Troszeczke mi wciaga tego :( Jak naprawie problem zniknie??Coobcio mam pytanko.Jestes z zawodu mechanikiem,czy sam sie wszystkiego nauczyles :?: :lol: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego sam się nauczyłem ale uwaga od poniedizałku bede juz to wykonywać zawodowo hehe tak sie złorzyło :D

 

Co dlo twojej głowiicy to jak ją wymontujesz mozna zrobić z nią wiele... Proponuje planowanie o przynajmniej 1mm, skrocenie prowadnic zaworowych tak zeby nie przyslanialy kanałow oraz przerobke gniaz i zaworów.

Nie jest to tanie ale warto to zrobić, będize gwarancja równego cisnienia na wszystkich garach (o ile byky wachania), ciśnienie oczywiście wzrośnie...

No i dojdzie pare koników.

 

PS. Olej moze ci brać przez głowicę - mogą przeciekać uszczelniacze zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dlo twojej głowiicy to jak ją wymontujesz mozna zrobić z nią wiele... Proponuje planowanie o przynajmniej 1mm, skrocenie prowadnic zaworowych tak zeby nie przyslanialy kanałow oraz przerobke gniaz i zaworów.

Nie jest to tanie ale warto to zrobić, będize gwarancja równego cisnienia na wszystkich garach (o ile byky wachania), ciśnienie oczywiście wzrośnie...

No i dojdzie pare koników.

Chyba niestety czeka mnie to samo :( czy powyższe zalecenia tyczą się również disela?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w diselu niestety obrobki glowicy nie przynoszą takich kozysci jak w benzynie glwonie z powodu koniecznosci dostrojenia diselka...

 

Niestety na silnikach disela sie nie znam tylk0o TDI z rodziny VW te nissanowskie są bardzo prymitywne :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
... faktycznie daj czapkę do planowania !!!
co to znaczy?

Tzn. po zdjęciu głowicy dajesz ją do splanowania i sprawdzenia szczelności

Pozdrawiam :

Yogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A planowanie to taka operacja polegająca na wyrównaniu powierzchni styku głowicy z uszczelką. Uzyskuje się to przez zdjęcię (szlifowanie lub frezowanie) pewnej warstwy materiału z głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanko do autora postu, od jak dawna obserwujesz takie zjawisko i czy cos poza babelkami niepokojacego dzieje sie z silnikiem? no i czy ten ojej faktycznie jest w zbiorniczku? bo ja babelki woze juz od 3500km a wine za nie ponosi najprawdopodobniej termostat bo nie otwiera duzego obiegu. tez mialem sie zabierac za uszczelke bo wszyscy mi tak radzili ale to bylaby chyba zbyt pochopna decyzja, wydaje mi sie ze uszczelka jest ok bo nie wytrzymala by ponad 3 tys km, wiec proponuje najpierw wykluczyc wszystkie inne mozliwosci bo spieprzyc cos w silniku nie trudno a oryginal to oryginal noooo chyba ze masz ten olej w plynie to wtedy tylko wyrazy wspolczucia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...