Gość mx123 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 witam wszystkich Mam dylemat czy warto kupic angola i przelozyc moze ktos zna tani dobry warsztat jaki sa orientacyjne koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 witam wszystkich Mam dylemat czy warto kupic angola i przelozyc moze ktos zna tani dobry warsztat jaki sa orientacyjne koszty dobra przekładka auta sportowego kosztuje 15 tys pln. Jezeli ktoś robi za mniej to jakimś kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 witam wszystkich Mam dylemat czy warto kupic angola i przelozyc moze ktos zna tani dobry warsztat jaki sa orientacyjne koszty Zapewniam Cię, że będziesz zawsze miał już kłopoty techniczne z tym autem, niezależnie kto to będzie przekładał. Nikt tego już tak nie złoży jak fabryka, inne momenty dokręcania śrub, połowę drobiazgów /części/ nie zostanie zainstalowane, pogubione drobiazgi, tapicerka porozkręcana będzie trzeszczyć i obojętnie, kto Ci to będzie robił zawsze cos spierd...Pieniądze, które zaoszczędzisz stracisz później na naprawy tego samochodu, będziesz się tylko denerwował a i późniejsza odsprzedasz byłego „anglika” też będzie trudniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zapewniam Cię, że będziesz zawsze miał już kłopoty techniczne z tym autem, niezależnie kto to będzie przekładał. Nikt tego już tak nie złoży jak fabryka, inne momenty dokręcania śrub, połowę drobiazgów /części/ nie zostanie zainstalowane, pogubione drobiazgi, tapicerka porozkręcana będzie trzeszczyć i obojętnie, kto Ci to będzie robił zawsze cos spierd...Pieniądze, które zaoszczędzisz stracisz później na naprawy tego samochodu, będziesz się tylko denerwował a i późniejsza odsprzedasz byłego „anglika” też będzie trudniejsza. Niestety coś w tym jest co piszesz, chociaż ja akurat robię przekładkę w zaufanym miejscu (tzn ktoś mi robi) z tym że nie w 350z a w Evo. No i musi skrzypieć, trzeszczeć i piszczeć - nie ma bata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mx123 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Devi mozesz dac namiar na ten warsztat Jak jest z przeglondem z kiera po prawej wystawia u nas zaswiadczenie ze auto jest sprawne tech zeby narazie polatac angolem z ubezpieczeniem nie ma problemu mozna u nas wykupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Devi mozesz dac namiar na ten warsztat Jak jest z przeglondem z kiera po prawej wystawia u nas zaswiadczenie ze auto jest sprawne tech zeby narazie polatac angolem z ubezpieczeniem nie ma problemu mozna u nas wykupic są problemy z rejestracją zarówno przed przekładką jak i po przekładce. Ten warsztat nie przekłada Nissanów, tylko Lancery Evo. Bardzo ważne jest aby ktoś kto przekłada już to robił wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mx123 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Mowiac w prost nie oplaca sie sobie d*py zawracac anglikiem bo moze wyjsc drozej od zwyklego pozatym dlubany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ick56 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) Witam, sorry za odkopanie ale szukam kogoś znającego sie anglikach zetkach. Jeśli ktoś byłby w stanie poświecić kilkanaście minut telefonicznie lub mailowo, albo nawet w tym temacie, bardzo proszę dać znać. Pozdrawiam Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Marca 2014 przez ick56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) zapytaj coobcia Edytowane 28 Marca 2014 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Swoją zetkę przekładałem w SSG, i nie ma takich rzeczy o których piszą przedmówcy. Nic nie trzeszczy nic nie piszczy, wszystko na fabrycznych zgrzewach przekłądane itd niczym nie odbiega od fabryki, wszystkie spinki na swoim miejscu. Ale żeby tak dobrze to przełożyć trzeba dwa auta koło siebie postawić... A i wiązki kompletne trzeba przełożyć łącznie te w drzwiach !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 jakie są koszty takiej przekładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 (edytowane) Cytat z innego forum odnosnie przekladki anglika kogos kto siedzi w nissanach na codzien: "z rzeczy ktore musisz przerzucic to:podluznica lub jej rzezbasciana grodziowa komplet a nie tylko to co za silnikiemwiazka pod maska calawiazka silnika (tak jest inna)podstawa aku i mocowanie pompy abswszystkie przewody hamulcowe spod maskisama pompa absserwo plus pompa hamulcowa (w druga strone wyjscia)stelaz deski deska zaslepki (zaslepki poduszki pasazera ciezko dostac ale jesli auto nie na pokaz mozna obszyc tak jak ja mam wystrzelona)lusterka zewnetrzne (w prawym nie zobaczysz za bardzo tego co chcesz)pedaly oczywiscueistalacja spod deskiinstalacja wnetrza kompletna ( z drugiej strony idzie)sanki silnikamaglownicazamek maski + linkanagrzewnica + dmuchawano i podnosniki szyb piny trzeba poprzekladac bo nie beda domykac;)" wiec sami sobie moze odpowiedziec czy sie oplaca Edytowane 30 Marca 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wiązki w drzwiach zmieniasz i wszytko działa pinów nie trzeba przepinać Po przekładce może być problem z Immo i trzeba będzie go zakodować. Podłużnic także się nie zmienia Ale magiel, belkę pod silnikiem, przewody od magla owszem Oj zabawy jest szczerze powiem i nie wiem czy polecam taki zabieg czy nie. Odemnie chłopaki wzieli dobrą cenę i obiecałem dochować tajemnicy Ale ogólnie robociznę z robotą blacharza trzeba liczyć minimum na 5,500zł + cześci a one wyjdą spokojnie drugie tyle... bez poduszek. Do tego zakup angola minimum 15 tyś + jakieś jego drobne naprawy i opłaty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekret Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Polska przegrała proces w UE i można będzie rejestrować bez problemó z kierownicą po "angielskiej" stronie". CIekawe jakby się pomykało 350Z siedząc po prawej na polskich drogach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tak jak kazdym innym z kierownica po zlej stronie czyli chu.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekret Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Nie każdy inny ma takie osiągi. Większośc fur jakie widze z kierownicą z prawej strony to jakieś ople, mondeo itp, nawet jak to coś ma pod maską to jednak jak się depnie w Zetce... Ale np na torze a nie w ruchu miejskim.. może to być dla kogoś ciekawa alternatywa, gdyby cena była atrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ick56 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Czołem, Orientuje się ktoś jak to jest z reflektorami anglikami ? Co muszę w nich wymienić żeby świeciły jak trzeba? Mam europejczyki tylko zaczepy pourywane. Gdzieś doczytałem że wymienić trzeba projektor? Ale gdzie on jest w soczewce ? Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 wymienić trzeba odbłyśniki razem z soczewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Podstawowe pytanie czy chodzi Ci o przedlift czy polift bo polift ma bixenon - tam wystarczy wymiana samej soczewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 a w przedlifcie nie można np tej przysłony żarnika spiłowac pilniczkiem w druga stronę i obniżyć później lampy dzieki regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snifery Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 A ja mam trochę inne pytanie dotyczące anglika..a dokładnie pytanie dotyczy przełożenia foteli z anglika do wersji US. Mój fotel kierowcy się przetarł. Za obszycie dwóch foteli skórą firma zażyczyła sobie 3600zł a za pół skóry 1600zł. Nie wiem czy to dobra cena bo nigdy nie miałem doświadczenia z tapicerami samochodowymi. Pomyślałem że na allegro taniej będzie znaleźć używki i doprowadzić je do dobrego stanu tak jak opisywał to na forum ostatnio kolega. Jednak 99,9% foteli do 350z pochodzi z wersji angielskiej. Ktoś wie czy fotel kierowcy różni się czymś od fotele pasażera? Prócz tej górki między łydkami. Czy takie fotele można by było zamontować jakoś w taki sposób by fotel kierowcy był po stronie kierowcy a fotel pasażera po stronie pasażera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Fotel kierowcy masz sterowany elektrycznie w 2 płaszczyznach a fotel pasażera tylko w jednej bo druga jest manualna, fotel pasażera nie ma też regulacji wysokości. . Poza tym fotel pasażera ma rączkę do skladania oparcia na szybko jeszcze. Z reszta nie powinno być problemu przykręcasz śruby i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 (edytowane) 3600 za dwa fotele? Chora cena. Wez podbij do chlopakow z TuningKingz oni mi oferowali chyba 1200 za dwa fotele - nie pamietam juz dokladnie EDIT: Na oem skorze 1000-1200 zl chyba ze alcantara to jakies 2000 tys za oba rzecz jasna. http://www.tuningkingz.pl/ Edytowane 30 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snifery Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 W mojej zecie nie mam opcji elektrycznej regulacji czy też podgrzewania, ale dzięki za te porady. Aaaa....i u mnie rączka do szybkiego składania oparcia jest od strony kierowcy jak i pasażera. Też pomyślałem, że to sporo i dlatego szukałem używek. Cena którą podałeś jest bardzo ok...tylko, albo ja coś źle patrzę ale firma znajduję się w Krakowie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tak - ale przy tym ile Tobie powiedzieli to nawet wyslac im fotele to bedzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.