ostach Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam, Jezdze Almerka z silniekiem CD20E. Niestety pompa wtryskowa ma juz najlepsze chwile za soba.. Typowe objawy - kiedy goraca nie odpala, kiedy zimna idealnie. Srodkiem doraznym jest 1 litr wody w schowku ktorym w razie potrzeby (w lato i tylko w lato, kiedy goraco, kiedy autko zatrzymam na 10-20min po dluzszej jezdzie)schladzam uklad. Pomaga - ale przyznacie ze upierdliwe Chcialem sie was zapytac, czy moze wiecie w jaki sposob lub gdzie najtaniej (okolice Warszawy), moglbym zwiekszyc dawke rozruchowa paliwa? Ponoc pomaga a jest tansze niz regeneracja pompy za 500-1000zl.. A moze ktos z was dysponuje sprzetem i umiejetnosciami i moglby mi pomoc za butelke dobrej whisky? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 A na jakim paliwie jeździsz? Tak samo miałem, jak się bawiłem w biodiesla czy opałowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jesli piszesz ze pompa ma juz swoje to masz pompe do uszczelnienia. Wlasnie bedzie odpalac na zimmym a na cieplym gorzej. Ale skoro chcesz zwiekszac dawke rozruchowa(TWOJA WOLA) to pamietaj ze takze zwiekszy sie zuzycie paliwa . Ty masz pompe (ja takze )w ktorej obroty sa sterowane elektronicznie .Przesuwajac odpowiednio nastawnik popmpy ( do lub od akumulatora zmiejszasz lub zwiekszaz obroty a co za tym idzie dawke paliwa. Kazdy pompiarz zwiekszy Ci dawke. Tylko po zwiekszeniu dawki paliwa moze nastepowac podbicie obrotow silnika po wrzuceniu na luz. Ale spruboj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.