Riviera Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Wszystkie przewody ok . Pedał robi się twardy tylko na wolnych obrotach po jednym naciśnięciu. Przy większych brak takich objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 no to mówię tak - za mało masz podciśnienia: pompa siada, albo dziury w instalacji nie znalazłeś na wyższych obrotach pompa ma większą wydajność co tłumaczy czemu jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 W poniedziałek zdemontuje przewód po przewodzie i sprawdze w wodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 jeszcze zaworek zwrotny do sprawdzenia, u mnie pompa jest już słaba i dołożyłem akumulator podciśnienia i trochę się poprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ten akumulator podciśnienia od czego zastosowałeś ? VW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 w zasadzie to nie wiem, nie pamiętam chyba z jakichś mazd wydłubałem na złomie, chyba mam nawet jeszcze jeden nie mam dobrego zdjęcia ale przy okazji czegoś innego na fotach widać tyle ze nie pokazane gdzie jest przykręcony (przy spryskiwaczu leży) http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/webasto/slides/P1180213.html http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/swap/intake/slides/P1020132.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtgsquad Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 A bawił się ktoś z was w dobieranie sprężynek do ręcznego przy tarczo-bębnie ?? Bo nie mam pomysłu z jakiego nadal produkowanego zestawu pasują. Szczęki sam zregenerowałem, linki nadal się kupi tylko mam problem ze sprężynkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 A bawił się ktoś z was w dobieranie sprężynek do ręcznego przy tarczo-bębnie ?? Bo nie mam pomysłu z jakiego nadal produkowanego zestawu pasują. Szczęki sam zregenerowałem, linki nadal się kupi tylko mam problem ze sprężynkami. kolego sam kupowałem niedawno do swojego, znalazłem na alledrogo cały zestaw za 35 pln ale jak zamawiałem w sklepie szczęki, cylinderki to cały komplet sprężyn też mieli za bodajże 40 pln. zapytaj w konkretnym sklepie albo alledrogo. Do T.2 spręzynki są bliżniacze z transitem więc może to jest jakiś trop, nie wiem jaka jest różnica między T1 a T2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 a mnie ciagle nurtuje kwestia tego jak odróżnić czy jest uszkodzone serwo czy pompa ma za mala wydajność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 a mnie ciagle nurtuje kwestia tego jak odróżnić czy jest uszkodzone serwo czy pompa ma za mala wydajność ? Miernik podciśnienia prawdę powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 a guzik prawda że tak powiem odważnie .... miernik przerabiałem no to proszę wojtus do tablicy proszę mi wytłumaczyć - co miernik daje w takim przypadku podłączam miernik nabija do jakiejś sensownej wartości może -0,9 bara teraz nie pamiętam ile dokładnie ale jutro podczepię znowu z ciekawości, i teraz po naciśnięciu hamulca spada mocno podciśnienie i proszę mi powiedzieć czy to pompa ma za małą wydajność i za wolno pompuje czy serwo "dziurawe" i para poszła w gwizdek ? według mnie miernik niewiele daje w tym wypadku, chyba że coś coś pomijam, w serwisówce chyba było ze podciśnienie 0,93bara pamiętam że było coś koło tego generalnie ze słabym hamowaniem (zapala się kontrolka o braku podciśnienia) za którymś tam wciśnięciem pedału - poradziłem sobie dokładając akumulator ale temat mnie nadal nurtuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Miałem to samo co Ty, Hugh w starym tyranie w nowym zostawiłem stare serwo ale założyłem nowa pompę myśląc, że to właśnie pompa... No nie pomogło więc prawdopodobnie serwo. Serwo z nowego anglika było zmasakrowane to poszło na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 ja mam taki pomysł że będzie łapanka na kogoś co mu wszystko działa i porównamy sobie a w zasadzie mam alternator od Ciebie wiec podmienię i się okaże, czy jest w czymkolwiek różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Ciekawe jest to że że w lecie ten objaw lampki po kilkukrotnym depnięciu występuje o wiele szybciej niż w zimie. W zimie o tym prawie zapominam (w sensie że żona już na mnie nie krzyczy żebym coś z hamulcami zrobił :-) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 no to ciekawe, generalnie to chyba problem może tez w bębnach być schowany ale strach tam zajrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Nie topię auta więc mój mechanior nie boi się tam zaglądać:-) Zrobiony porządek szczeny, linka ręcznego i zapomniałem o problemach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 No po jednej z wycieczek zdziwiony, że znikły mi hamulce z tyłu zajrzałem do bebnów a tam szczelnie wypełnione było gliniastym błotem.... No ale to taka wycieczka była gdzie na środku spuszczonego zbiornika retencyjnego się zakopałem i traktor 4x4 miał kłopot żeby mnie wyciągnąć a lina była połączeniem mojego kinetyka i solidnej liny i stalówki z traktora tak ze 50m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 witam odgrzeje troche temat . Mianowicie mam problem z hamulcami w moim terrano II 2.4 ,pedał hamulca od czasu do czasu wpadnie do podłogi dopiero za 3/4 wciśnięciem jest ok zdarza się to raz na 50/ 100 km .Wycieków nie mam zaciski pracują ładnie nic nie jest zapieczone tył również porobiony . Jedynie regulator siły hamowania jest że tak powiem zluzowany ale tak było jak kupiłem auto i było ok, a wynika to chyba z podniesienia zawieszenia poprzez podkładki pod sprężyny . Czy to może pompa przepuszcza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.