Gość johan Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam posiadam nissana terrano 1.Wymieniłem klocki hamulcowe i musiałem wyciągnąć tłoczki,wymieniłem uszczelniacze po złożeniu odpowietrzyłem.Pedał hamulca jest twardy zaczyna się problem gdy uruchomię silnik i zacznie działać serwo,pedał hamulca zaczyna pomału wpadać.Niema żadnych wycieków.Przed wymianą klocków było wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Powciskaj pedal hamulca ze 30razy i daj znac czy pomoglo. Po wymianie klockow trzeba podpompowac zawsze. Ja tez ostatnio wymienilem i musialem pompowac bo wpadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam posiadam nissana terrano 1.Wymieniłem klocki hamulcowe i musiałem wyciągnąć tłoczki,wymieniłem uszczelniacze po złożeniu odpowietrzyłem.Pedał hamulca jest twardy zaczyna się problem gdy uruchomię silnik i zacznie działać serwo,pedał hamulca zaczyna pomału wpadać.Niema żadnych wycieków.Przed wymianą klocków było wszystko ok Tłoczki wymieniłeś czy te stare przeżarte i dziurawe założyłeś? Miałem tak w Pajero do czasu wymiany tłoczków i wszystkich gumek niezbędnych. No ale z kolei w Jeepie jak mi zaczęła padać pompa to pedał tez wpadał. Wyjścia są więc co najmniej 2..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johan Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam kolegów znalazłem czas i uporałem się z hamulcami.Wymieniłem uszczelniacze w pompie i odpowietrzyłem układ,i problem znikł.Dzięki za rady pozdrawiam Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam powiem nie ma dobrych uszczelniaczy rok i po nich i problem wraca jak bumerang pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xun Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Witam podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego. Czy ktoś z szanownych kolegów wie jakie wymiary mają tłoczki w hamulcach z przodu (T1) bo moje skorodowały i należy je wymienić. Był bym wdzięczny za linka do odpowiedników. I z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego. Czy ktoś z szanownych kolegów wie jakie wymiary mają tłoczki w hamulcach z przodu (T1) bo moje skorodowały i należy je wymienić. Był bym wdzięczny za linka do odpowiedników. I z góry dziękuję. pasują od TII czyli średnica 42,8 długość 48,9. w T I długość jest o 1,5mm mniejsza ale w niczym to nie przeszkadza. Mam TI i założyłem wszystkie nowe od TII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Witajcie Panowie, pozwole sobie podlaczyc sie do tematu. Otóż mam problem z nierownym hamowaniem prawej i lewej strony. Auto jest po kapitalce wiec uklad byl oczywiście srogo zapowietrzony. Odpowietrzalem juz ta prawa strone 3 razy i dalej to samo, przy hamowaniu pedal powoli mieknie a auto mocno sciaga w lewo. Moze byc tego jakas inna przyczyna? Np paproszek w przewodzie hamulcowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Pojedź na stacje diagnostyczną sprawdzą ci hamulce, problem pewnie tkwi w prawym zacisku, sprawdź przewody czy nie przygnieciony któryś z metalowych. Gumowe przewody czasem sie rozwarstwiają w środku lub puchną i ograniczają przepływ. Co do miekkiego pedału to układ jest zapowietrzony napewno zapomniałeś odpowietrzyć korektor siły hamowania na nim też jest odpowietrznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 prowadnice chodzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Korektor sprawdzę, może tu tkwi problem. Prowadnice? Które bo nie mogę dojść ocb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Korektor sprawdzę, może tu tkwi problem. Prowadnice? Które bo nie mogę dojść ocb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam, ja również się podłącze. Ja mam problem z hamulcem ręcznym. Po wymianie szczęk i bębnów łapał tak na 15 ząbku dopiero, naciągnąłem na tej śróbie pod autem i łapie chyba na 12. Przed wymianą działał dobrze, bodajże 4-5 ząbek. Ktoś wie może dlaczego tak sie stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Zluzuj linke całkowicie i zdejmij bębny,podkręć ręcznie samoregulatory tak żeby bęben prawie na ciasno wszedł na szczęki, następnie zaciśnij korektor siły hamowania jakąś opaską lub drutem zgodnie z kierunkiem w jakim ciągnie sprężyna, jeśli korektor zamarznięty to nic z nim nie zrobisz,teraz odpal auto i naciskaj na hamulec nożny niezbyt szybko ale może być konieczne nawet kilkadziesiąt naciśnięć w zależności jak ustawisz samoregulatory. Teraz możesz wyregulować linke i nie zapomnij zdjąć opaski z korektora jeśli ją założyłeś. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Dziekuje za pomoc. Sprobuje zrobic to jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 a nie liftowałeś budy niedawno?trzeba przedłużyć mocowania linki zewn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Co do odpowietrzania to Marcin316 może coś powiedzieć bo słyszałem że ostatnio z tym walczył i chyba odpowietrzenie korektora dało pozytywny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie liftowałem nic, nie miałem czasu się tym zająć dziś, bo amortyzatory wymieniałęm, ale jak będę mógł to sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Udało się wyjaśnić problem hamowania. Aż głupio o tym pisać, ale problem polegał na nieprzykręconej prawej tarczy hamulcowej. Zacisk pracował poprawnie, tarcza stała, lecz kręciła się na piaście. Po przykręceniu wszystko działa prawidłowo. Jednak nie ma co ukrywać, na kołach 32" ciężko się zatrzymać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Mam mały problem z hamulcem za pierwszym razem ok. za drugim razem pedał twardy i kiepsko hamuje. Wymienione klocki.szczenki.bębny,cylinderki i wszystkie elementy naprawcze w tyle.Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Mam mały problem z hamulcem za pierwszym razem ok. za drugim razem pedał twardy i kiepsko hamuje. Wymienione klocki.szczenki.bębny,cylinderki i wszystkie elementy naprawcze w tyle.Co to może być ? Może wspomaganie siada - za mało podciśnienia masz (pompa lub wężyki), albo za dużo serwo zżera. a kontrolka ci się nie zapala ? A może samoregulatory niedokręcone ? ale to nie jestem pewien ze taki objaw będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Jak pedał twardy zapala się kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 no to podciśnienie znika, na początek wężyki sprawdź czy szczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ten który idzie z pompy wspomagania do serwa hamulcowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 wszystko co wychodzi z pompy podciśnienia nie tylko do serwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.