Gość drawroni29 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. Jakie są koszta wymiany maglownicy w P11? Z góry dzięki za odpowiedzi. Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez drawroni29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jest to raczej poważniejsza robota i pewnie trochę będzie kosztować. Ale radze przed wymianą dokładne sprawdzenie magla, czy żeczywiście wymaga wymiany bo mechanicy czasem bezpodstawnie wskazują że maglownica jest zepsuta a w rzeczywistości coś innego nawala. No chyba że z niej cieknie lub kierownica dziwnie się zachowuje. Jakby co to maglownice można zregenerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Nowa maglownica ok 1000, 1100 (na alledrogo widziałem, ale czy to oryginał to nie wiem). W IC 800zł maglownica firmy lauber (zamiennik?). Regeneracja 400-500. Nie wiem jak używki. Edit: nie doczytałem, chodzi ci o części + robociznę czy samą usługę wymiany? Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opisz dokładnie jakie masz objawy że chcesz maglownice wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drawroni29 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Z kierownicą nic się nie dzieje, nic nie cieknie, słychać stukanie szczególnie na drodze z kostki betonowej w okolicy lewego koła i "środka". Byłem na szarpakach i gościu powiedział że ewentualnie może się doczepić do tylnych tulejek na dolnym wachaczu. Łożyska na zwrotnicy i sworzeń na d.wachaczu bez uwag. Jestem po wymianie górnych wachaczy i łączników. A o maglownicy powiedział mi inny mechanik, na podnośniku zaczął energicznie ruszać kołami w lewo i prawo i wtedy też było słychać. Uff...chyba wyczerpałem temat Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak delikatnie stuka maglownica to nie tragedia (u mnie tylko na podniesionych kołach czuć delikatne puknięcie ale tak już od ponad 80,000 km bez zmian. Sprawdź drążki kierownicze na maglownicy i łożyska zwrotnicy bo na szarpakach rzadko kiedy uda im się prawidłowo zdiagnozować . Bierz łapkę , brechę i pod auto szukać luzów . Chyba że masz sprawdzonego mechanika który sam dokładnie sprawdzi a nie będzie mówił co do wymiany bez wejścia pod samochód.Na forum my możemy gdybać a mechanik ma podać przyczynę i naprawić nie wymieniając na ślepo pół części w samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drawroni29 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Jak delikatnie stuka maglownica to nie tragedia (u mnie tylko na podniesionych kołach czuć delikatne puknięcie ale tak już od ponad 80,000 km bez zmian. Sprawdź drążki kierownicze na maglownicy i łożyska zwrotnicy bo na szarpakach rzadko kiedy uda im się prawidłowo zdiagnozować . Bierz łapkę , brechę i pod auto szukać luzów . Chyba że masz sprawdzonego mechanika który sam dokładnie sprawdzi a nie będzie mówił co do wymiany bez wejścia pod samochód.Na forum my możemy gdybać a mechanik ma podać przyczynę i naprawić nie wymieniając na ślepo pół części w samochodzie. Mechanik sprawdzony, a auto było na podnośniku jak stwierdził że to maglownica. Łożyska wymieniałem z 2 lata temu a drążki kierownicze jak mam auto 4 lata to jeszcze nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dobrze byłoby, żebyś potwierdził diagnozę u innych mechaników. Bo kasa spora, więc szkoda wydawać bez pewności. No chyba, że rzeczywiście masz pewnego i sprawdzonego mechanika, który Cię nie będzie próbował naciągnąć. W każdym razie sprawdzenie nic nie kosztuje, tylko twój czas, a jak widać po temacie, jest sporo innych elementów po drodze, które mogą być podejrzane. Przeguby ok? Półosie sprawdzone? Bo nie pisałeś nic, a lubią się poluzować i pukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Panowie chciałem się dowiedzieć czy maglownica z p10 pasuje do p11, bo w p11 maglownica mi cieknie , a mam starą z p10 dobrą , z wyglądu to to samo, ale niewiem czy czasami nie różni się kilkoma milimetrami czy innymi detalami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Kiedy szukałem magla do p11 gość ze szrotu proponował mi z p10 i zaklinał się że jest taka sama, ale jednak kupiłem z p11. Wejdz do konkretnego sklepu z częściami do japońców to sprawdzą ci w katalogu i bedziesz miał pewność na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habier Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 witam gdzie w okolicach warszawy można zregenerować magiel?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.