foorest1 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam, Szykuje mi się chyba robota przy samochodzie. Jest to Primera z 2000r. z silnikiem 2,0 i automatem. Będzie chyba trzeba wymienić łańcuszek i napinacz może jeszcze ślizgi. Jakich firm powinienem się wystrzegać a co polecacie? I czy do wymiany rozrządu będzie trzeba zwalać głowice? Co tak mniej więcej trzeba rozebrać żeby się tam dostać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilsr20 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja bym polecał wymianic jak juz robisz wszystko slizgi napinacz rolke kola itd caly komplet bo wiadomo ze niby dozywotnie ale u mnie strzelil przy 99tys km bo nie wiem czy wiesz ale primery maja problem z lancuchem ze niby dozywotni ale trafialy sie egzeplarze gdzie ten lancuch pekał co do czesci to bym polecal oryginal albo oryginalny zamiennik jedz do sklepu i sie zapytaj o cene u mnie wyszlo cos kolo 1400zł za czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 przesada bo straszne przebicia na kwotach są ja mam ToYo nissa jakoś tak japoński na allegro byly po 500 zł natomiast mechanik z zniżką policzył mi 300 zł wiec warto szukać pojawiła się tani sklep w kraku np fltry do SR2O knecht po 15 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.