Gość hiszpan0211 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 witam.czy ktos moze wie dlaczego grzeje mi sie tylne kolo w p11?juz 2 razy sprawdzalem tloczek i klocki i wydaje mi sie ze wszystko jest ok a ciagle kolo jest cieple.juz nie mam sil.pomozcie koledzy.z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A prowadnice zacisku? Samo sprawdzanie nie pomoże, rozebrać, przeczyścić, nasmarować i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartex Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Stawiam na elastyczny przedów hamulcowy - wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hiszpan0211 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wymienilem tloczek a przy okazji wszystko wyczyscilem i przesmarowalem tak ze moje sprawdzanie nie wygladalo tylko na obejrzeniu.ale sprawdze po raz 3. ;)a co z tym przewodem moze sie robic?zaciska sie gdzies?czasami przejade 100 mil i jest ok a czasami tylko 30 i kolo jest naprade dobrze cieple Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartex Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Wymień ten przewód elestyczny - pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hiszpan0211 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 napewno sprobuje ;)dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extmz Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 miałem podobny problem z tylnym kołem w mojej P11 - wina w dźwigni ręcznego. Jakiś czas po zaciągnięciu trzymał lekko ręczny, koło się nagrzewało (ale smrodu nie było). Do czasu namierzenia nowego machera po użyciu ręcznego ratowałem się ręcznym dociągnięciem dźwigni do poz. spoczynkowej (da się to zrobić sięgając ręką od tyłu koła). Nie wiem co i jak sprawdzałeś ale może Ci się przyda. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 witam.czy ktos moze wie dlaczego grzeje mi sie tylne kolo w p11?juz 2 razy sprawdzalem tloczek i klocki i wydaje mi sie ze wszystko jest ok a ciagle kolo jest cieple.juz nie mam sil.pomozcie koledzy.z gory dziekuje Już to przerabiałem w 2 kołach, z tyłu i z przodu; zacisk stawał do tego stopnia, że klocek się przegrzał i pękł. Kupiłem zestaw naprawczy zacisku za ok. 20-30zł na koło. Pomogło 3 proste sposoby na sprawdzenie: 1-rozpędzić się do np. 80 i wrzucić luz i obserwować licznik - jeśli wskazówka prędkościomierza szybko spada to będzie ten objaw. 2-Podczas przyśpieszania wyraźnie będzie mułowato przyśpieszał 3-Przy większej prędkości otworzyć szybę i powinno być słychać takie buczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.