Kogucik Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) na biegu jałowym po odpaleniu z 5 sekund są minimalne drgania na benzynie, obr kolo 700, po czym łapie normalne obroty ok 850 i silnika praktycznie nie słychać. Świece były zmieniane przed zimą, tyle ze niemal 80% zimy stał, poprzedni właściciel odpalał i jeździł tylko na gazie, benzyny w baku było zawsze z 5l, ja tam wole mieć kolo 1/3 baku. Lambda w którym miejscu się znajduje? jakoś od portek pod silnikiem czy przy portkach z brzegu? bo nie zwracałem uwagi na to, ale wydaje mi się, że jej nie widziałem. Wężyki podciśnienia, hmm jak je posprawdzać czy nie są popękane? jakimś specjalnym sprayem? tyle aby się do nich dostać muszę zdjąć obudowę filtra, a wtedy ten spray może się dostać do gaźnika, nic się z nim nie stanie? co do świec to nie wiem, zaraz pójdę je sprawdzić i przy okazji zobaczę czy lambdę widzę od góry. Pompa paliwa gdzie się znajduję i jak ją sprawdzić? Tłumiki są nowe wszystkie + strumienica w miejsce kata. Także wydech raczej odpada. Prędzej pompa bo na gazie idzie w pełnym zakresie obrotów, tyle że słabiej, wiadomo. Jak ustawie by szedł jak na benzynie to pali 14l gazu Na chwile obecną wcina mi 11l, tyle że jakiejś emeryckiej nogi nie mam, dużo gaszę auta i odpalam[używam je do pracy przy rozwożeniu lekarstw do aptek], jeżdżę raczej spokojnie, tyle że nie mecze silnika zmianami biegów przy 1,900k obr jak niektórzy ;P zmieniam zawsze w okolicach 2,5k - 3k no chyba że mi się spieszy to wiadomo i więcej. Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez Kogucik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 przewody podciśnienia poprostu pozaginaj i zobacz czy nie są skrachciałe i spękane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) Skoro masz gaźnik to raczej masz mechaniczną pompe paliwa. Jeśli sie myle prosze mnie poprawic Załatw np. od znajomego lub szrotu i podmień. Sonde lamda powiniennes mieć w kolektorze wydechowym wkręconą od góry jak otworzysz maske powiniennes ja zauważyć ida do niej kabelki lub szukaj od głowicy do kata (strumienicy). "poprzedni właściciel odpalał i jeździł tylko na gazie," to jest przyczyną Twoich problemów. Niekiedy pewnie poprzedni właściciel miał mniej niz 0,5L paliwa i pompa dostawała w dupe nie mogąc teraz wytworzyć ciśnienia na wyższych obrotach. PS. podaj model silnika bedzie prościej:) Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez Depesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.