buladag Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Cześć. Mam problem, w zimie strasznie parowały mi szyby, z reszta nie pierwszy rok, w zasadzie tylko klima dawała radę. Myślałem, ze TTTM, aż pewnego dnia zagladnąłem pod wykładzinę i znalazłem tam dość obficie mokry filc wygłuszajacy podłogę. Nie znalazłem tam dziur więc stwierdziłem, że może to od róznicy temperatur moknie. Jako izolacje dałem pod niego karimatę. Niestety ostatnio padało, wczoraj zagladnąłem pod dywanik i znów mokro, filc mokry głównie na brzegach, na środku nawet nie. Troche wilgoci znalazłem tez koło wiązki idącej przy progu, ciezko powiedziec czy była tam wczesniej czy może pomoczyłem ją wyciagając filc. Węzyk od klimy wyglada na cały - nie był też mokry. Mam dywaniki gumowe. Macie pomysł jak może dostawać sie tam woda? Z góry dzięki za pomoc, chciałbym uniknać aby np. ten filc zgnił lub pojawiły się tam inne niefajne sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Sprawdz w ten sposob ze: Jedna osoba bedzie lala wode na szybe a druga bedzie patrzec z kad leci. U mnie lala sie woda przez szybe dokladnie na samej gorze nad pasazerem. Pojechalem do specow od szyb i uszczelnili. Sprawdz czy nie masz nigdzie podsufitki mokrej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 (edytowane) Podsufitka sucha, słupkami tez nie leci bo jak je wygłuszałem to wszystko było suche, a akurat lało. Szyba nie była przeklejana, mam auto od nowości. Edytowane 16 Kwietnia 2011 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Sprawdź wężyk odprowadzający skropliny z parownika Jego ujście znajduje się w ścianie grodziowej w komorze silnika. Powąchaj czy aby przypadkiem nie jest to płyn który uchodzi z nagrzewnicy, Parujące szyby to najczęściej brudny filtr kabinowy, w twoim przypadku może to być mokry filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Filtr wymieniałem właśnie przed zimą, myslałem, że to przez niego paruje. Co do węzyka generalnie jest suchy, wygląda na cały. To to co mam pod dywanikami jest bezwonne i nie jest słodkie (płyn chłodniczy jest słodki) bo właśnie to sprawdzałem. Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 wężyk powinie być drożny a nie suchy. Ma kapać z niego na glebę a nie pod dywaniki. Druga sprawa to szczelność podszybia. Nie wiem czy dotyczy to też N16 ale w podszybiu jest taka zielona spinka przez którą często się leje woda do wnętrza. Zdejmij wycieraczki i podszybie i zobacz jak tam sprawa wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 po jakim czasie od włączenia klimy zacznie kapać? Z tym, ze suchy chodziło mi o to, że nie wyglada aby był pęknięty, Pod autem kapie więc odpływ z klimy drozny. Osiwieje, ostatnio strasznie zaczęło lać jak siedziałem w aucie, przyglądałem się i nigdzie uszczelkami nie kapało. Wczoraj sprawdzałem i woda jest u pasażera, kierowcy i za kierowcą - za pasażerem sucho. Mam przy okazji pytanie, mógłby ktoś sprawdzić czy w tych wypustkach od przodu tak jak zaznaczyłem strzałkami ma otwory? U mnie są, może to tamtędy leci? aktualnie je zatkałem i badam sprawę. Ja mam jeszcze taką sprawę związaną z przeciekaniem, do środka narazie mi nie leci, ale zauważyłem wodę na uszczelce od wewnątrz, dokładnie tak gdzie kończy się ten jasnoszary plastik progu Którędy tam może lecieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 (edytowane) Lekkie zawilgocenie to normalka... pod matą po prostu się poci i jest wilgotne, ta sama sytuacja co w miejscu koła zapasowego, lekkie pocenie się i kropelki. Mam przy okazji pytanie, mógłby ktoś sprawdzić czy w tych wypustkach od przodu tak jak zaznaczyłem strzałkami ma otwory? U mnie są, może to tamtędy leci? aktualnie je zatkałem i badam sprawę. To fajnie robisz... po jakimś czasie będzie tam stała woda a nie lekka wilgoć... To są odpływy i one muszą być a już na pewno mają być odetkane! Edytowane 30 Maja 2011 przez remik_p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 raczej nie odpływy bo są "pod górę", a woda stoi we wszelkich zagłębianiach, jeśli juz nie wsiąka w filc. U mnie niestety to nie jest lekka wilgoć tylko po deszczu jest tak jak wspomniałem zdanie wcześniej. Otwory w tych wypustkach zrobiły sie ponieważ ta masa która jest na podłodze na zagięciach tych wypustków pokruszyła się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ale to i tak mało prawdopodobne aby tamtędy lała się woda... tak czy inaczej muszą być gdzieś odpływy. Być może zatkany jest odpływ w progu i nim się leje do środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 (edytowane) w którym miejscu znajdę ten odpływ? Generalnie niepokoi mnie też woda w rowku uszczelki o której wspominałem wyżej bo również nie wiem skąd sie tam bierze, może to nią jakoś leci... Edytowane 30 Maja 2011 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Kolego, ściągnij plastiki z boczków, tapicerkę dobrze też by było ściągnąć wykładzinę z podłogi, teraz weź węża daj komuś do ręki i niech leje po samochodzie i to równo, a Ty do środka i szukaj gdzie cieknie. Niewykluczone że coś się rozszczelniło na podszybiu lub któryś z kanałów odprowadzających zapchał się liściami. Jak już znajdziesz przeciek to czyścimy wszystko w koło, sprawdzamy ponownie, ewentualnie silikon i do dzieła. Nie jedno autko już u mnie z przeciekiem było i odjechało naprawione. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 jak grzebałem w aucie to złapało mnie oberwanie chmury, patrzyłem, zaglądałem i nigdzie nie zauważyłem aby coś kapało etc Z wężem miałem taki plan, ale czekam az będzie sposobność/czas. Co do podszybia to zdejmowałem je, poza 'błotem' nie było tam nic szczególnego, zauważyłem, że w N16 jest to tak zrobione, że woda z podszybia spływa "na boki" w szparę między podłużnicą a nadkolem, tam jest jakiś odpływ? bo nic nie było widać (ciemno i mała szczelina) więc nic tam nie czyściłem, bo nie było jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Weź gościa z wężem, podczas deszczu jednak woda nie leci tak obficie, bardzo możliwe że właśnie w tej szczelinie jest problem i puśił np. zgrzew i woda wcieka do kabiny zamiast na glebę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.