Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350] wreszcie sie coś popsuło


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

już zamówiłem tak jak powiedziałeś przez alegro, ciekawe co dostane gość zarzekał się że będzie świeża :)

 

ta blacha co zamówiłem i już zamontowałem też była bardzo dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już zamówiłem tak jak powiedziałeś przez alegro, ciekawe co dostane gość zarzekał się że będzie świeża :)

 

AAS - z gości z Allegro przepróbowałem kilku i mam listę top 3 - jakbyś chciał, pisz na PM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można wrzucać do auta uzywanę końcówkę drążka :blink: i to do sportowego auta :angry:

 

 

poszukaj NOWYCH na ebayu po haśle: 350z tie rod (outer) ( najlepiej na ebayu w UK - www.ebay.co.uk - wysyłają do PL bez problemów )

 

Licz obroty jak będziesz wykręcał starą - wkręć identycznie a potem .. i tak na zbieżność więc sugeruje wymienić od razu komplet L i P strona.

Edytowane przez sirtrojan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłam w FeuVert, przy Gimnasionie na Puławskiej. Chyba mam właśnie tą Valeo, o której mówił imp i zbiera naprawdę dobrze...

 

Pamiętam że był wybór kilku w różnych cenach - tylko trzeba sobie było poszukać pasującego modelu w książce obok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość marekmks

Właśnie byłem w nissanie zawieszenie sprawdzić i mam do wymiany końcówkę drążka (prawa) ale niestety nikt nie ma tej części mówią że mogą zamówić ale to może potrwać nawet kwartał. Czy ktoś mam jakiś pomysł gdzie można jeszcze uderzyć po tą część? Oczywiście już próbowałem w intercars i w paru sklepach ale nikt tego nie ma na magazynie. Będę wdzięczny za pomoc.

 

 

jakoś w maju kupowałem prawą końcówkę drążka w ASO- czas oczekiwania 5 dni, cena 390zł brutto. Zamienniki niedostępne, mimo że wystepują w ofercie.

 

a wycieraczki przednie kupowałem Valeo, 60zł za komplet (płaskie), bardzo fajnie zbierają - tylną mam dobrą ;)

Edytowane przez mks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bateria w mojej zetce zakończyła swój żywot.

Jaki akumulator polecacie?

Bosch, Centra, Varta?

Myślałem o Boschu - o najwyższej serii - S5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bateria w mojej zetce zakończyła swój żywot.

Jaki akumulator polecacie?

Bosch, Centra, Varta?

Myślałem o Boschu - o najwyższej serii - S5.

 

ja zawsze Boscha kupuję do aut i nigdy się nie zawiodłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałbym do Was prośbę, niestety przed swoim wyjazdem zapomniałem zmierzyć akumulator.

Chcę teraz go zamówić, ale nie wiem, czy będzie pasować?

Czy byłby ktoś tak uprzejmy i zmierzył go?

Z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałbym do Was prośbę, niestety przed swoim wyjazdem zapomniałem zmierzyć akumulator.

Chcę teraz go zamówić, ale nie wiem, czy będzie pasować?

Czy byłby ktoś tak uprzejmy i zmierzył go?

Z góry dziękuję!

 

18x23x18 (szer. dł. wys.)może być +/- 0,5 cm różnicy, bo ciężko to dokładnie zmierzyć bez wyjmowania.. rozstaw śrub przy mocowaniu na górze 20cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc!

Bosch S5 ma 242 mm długości, nie wiem, czy się zmieści? Dlatego też chyba wezmę S4, który katalogowo przeznaczony jest do zetki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc!

Bosch S5 ma 242 mm długości, nie wiem, czy się zmieści? Dlatego też chyba wezmę S4, który katalogowo przeznaczony jest do zetki.

 

Tam gdzie ma 23 cm jest jeszcze miejsce po bokach, także powinien się zmieścić na miejscu obecnego. Nie wiem tylko jak to wygląda w trakcie wyjmowania/wkładania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem Boscha - widziales go, moze pamietasz ja niestety musialbym zajrzec pod maske czy to S4 czy S5 - w kazdym razie dobieralem przez program Boscha

chodzi elegancko, 12v 60Ah 540 A

 

ale jak jeszcze aktualne to moge zerknac co to mam ( raczej S4 )

Edytowane przez martinezx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy zdiagnozujcie problem :warning: Nie chciałem zakładać nowego tematu, myślę, że ten będzie odpowiedni. Dzisiaj zauważyłem, że od góry jak się patrzy na kolektor ssący a raczej jego pokrywę, mamy 6 śrub i z pod jednej z nich pojawiła się niewielka ilość oleju :warning: Co to może być, czy to coś poważnego czy tylko podkładka z pod tej śruby już się zużyła? W tym tygodniu odstawiam Zetke do Odysey w Warszawie na "klikanie" tylnych półosiek i chcę im przy okazji to pokazać, ale nie chcę też by mnie na coś drogiego naciągnęli. Czy to poważny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zdiagnozujcie problem :warning: Nie chciałem zakładać nowego tematu, myślę, że ten będzie odpowiedni. Dzisiaj zauważyłem, że od góry jak się patrzy na kolektor ssący a raczej jego pokrywę, mamy 6 śrub i z pod jednej z nich pojawiła się niewielka ilość oleju :warning: Co to może być, czy to coś poważnego czy tylko podkładka z pod tej śruby już się zużyła? W tym tygodniu odstawiam Zetke do Odysey w Warszawie na "klikanie" tylnych półosiek i chcę im przy okazji to pokazać, ale nie chcę też by mnie na coś drogiego naciągnęli. Czy to poważny problem?

 

a propos półosiek - w ogóle ci powiedzieli coś na to klikanie ? klikanie jest standardową wadą tych samochodów, a w serwisie do którego oddałem udawali (albo faktycznie nie mieli pojęcia) że nic nie wiedzą na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos półosiek - w ogóle ci powiedzieli coś na to klikanie ? klikanie jest standardową wadą tych samochodów, a w serwisie do którego oddałem udawali (albo faktycznie nie mieli pojęcia) że nic nie wiedzą na ten temat.

a ja wydrukowałem to co niżej, zostawiłem im to w ASO, a oni już sobie znaleźli wersje PL i bez problemu zrobili

 

http://www.notre350z.com/forum/files/uploads/dold/1207422654_ClickClack.pdf

Edytowane przez BossNY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wydrukowałem to co niżej, zostawiłem im to w ASO, a oni już sobie znaleźli wersje PL i bez problemu zrobili

 

http://www.notre350z.com/forum/files/uploads/dold/1207422654_ClickClack.pdf

 

nieźle :D :D . Ja znalazłem jakieś amatorskie instrukcje naprawy tego problemu. A w sumie samemu można to zrobić wg tej instrukcji. Sprowadza się do nałożenia jakiejś paćki i zmontowaniu z powrotem :whistle:

Ciekawe czy problem występuje nadal w 370Z

Edytowane przez devi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle :D :D . Ja znalazłem jakieś amatorskie instrukcje naprawy tego problemu. A w sumie samemu można to zrobić wg tej instrukcji. Sprowadza się do nałożenia jakiejś paćki i zmontowaniu z powrotem :whistle:

Ciekawe czy problem występuje nadal w 370Z

no można samemu zrobić nawet jest dokładniejsza instrukcja http://my350z.com/forum/engine-drivetrain-and-forced-induction-diy/428639-clicking-noise-from-rear-axle.html

ale sporo zabawy przy tym i jak widać na zdjęciach trzeba mieć porządne narzędzia :whistle:

a w ASO w około 2h się uwineli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dzięki koledze BossNY wiedziałem co powiedzieć w ASO i szybko załapali o co chodzi. Robociznę wyliczyli mi na ok.350 zł a głupie śrubki 240 zł.

Mam tylko nadzieję, że zęmbatki będą jeszcze całe i faktycznie ten smar wystarczy.

Ps: a nie wiecie co może być z tą śladową ilością oleju która wydobywa mi się z pod tej śruby z pokrywy kolektora ssącego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no można samemu zrobić nawet jest dokładniejsza instrukcja http://my350z.com/forum/engine-drivetrain-and-forced-induction-diy/428639-clicking-noise-from-rear-axle.html

ale sporo zabawy przy tym i jak widać na zdjęciach trzeba mieć porządne narzędzia :whistle:

a w ASO w około 2h się uwineli

 

robiłeś to w ASO w Koszalinie ? ile zapłaciłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już nic nie klika. Robocizna 347 zł i 240 śruby a ten olej na śrubie od kolektora to prawdopodobnie ja zabrudziłem podczas wymiany oleju. :rofl: Tak orzekli po sprawdzeniu szczelności, więc można śmigać dalej :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zdiagnozujcie problem :warning: Nie chciałem zakładać nowego tematu, myślę, że ten będzie odpowiedni. Dzisiaj zauważyłem, że od góry jak się patrzy na kolektor ssący a raczej jego pokrywę, mamy 6 śrub i z pod jednej z nich pojawiła się niewielka ilość oleju :warning: Co to może być, czy to coś poważnego czy tylko podkładka z pod tej śruby już się zużyła? W tym tygodniu odstawiam Zetke do Odysey w Warszawie na "klikanie" tylnych półosiek i chcę im przy okazji to pokazać, ale nie chcę też by mnie na coś drogiego naciągnęli. Czy to poważny problem?

 

rozumiem że waliłoi ci oleum spod dekla? Dokręć śruby bo widocznie odrobinę odpuściły.

w sumie to nic poważnego - jak ci przeszkadza to możesz sobie zdjąć pokrywę i wyczyścić.

Fota podglądowa :

 

iifansmeetwwadsc4813.jpg

Edytowane przez sirtrojan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że waliłoi ci oleum spod dekla? Dokręć śruby bo widocznie odrobinę odpuściły.

w sumie to nic poważnego - w sumie a jak ci przeszkadza to możesz sobie zdjąć pokrywę i wyczyścić.

Fota podglądowa :

 

iifansmeetwwadsc4813.jpg

W sumie to nie do końca. Jedna ze śrub od pokrywy kolektora była delikatnie mokra od oleju(tak jakby pocenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...