devi Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 już zamówiłem tak jak powiedziałeś przez alegro, ciekawe co dostane gość zarzekał się że będzie świeża ta blacha co zamówiłem i już zamontowałem też była bardzo dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość imp Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 już zamówiłem tak jak powiedziałeś przez alegro, ciekawe co dostane gość zarzekał się że będzie świeża AAS - z gości z Allegro przepróbowałem kilku i mam listę top 3 - jakbyś chciał, pisz na PM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Jak można wrzucać do auta uzywanę końcówkę drążka i to do sportowego auta poszukaj NOWYCH na ebayu po haśle: 350z tie rod (outer) ( najlepiej na ebayu w UK - www.ebay.co.uk - wysyłają do PL bez problemów ) Licz obroty jak będziesz wykręcał starą - wkręć identycznie a potem .. i tak na zbieżność więc sugeruje wymienić od razu komplet L i P strona. Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja kupiłam w FeuVert, przy Gimnasionie na Puławskiej. Chyba mam właśnie tą Valeo, o której mówił imp i zbiera naprawdę dobrze... Pamiętam że był wybór kilku w różnych cenach - tylko trzeba sobie było poszukać pasującego modelu w książce obok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmks Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 (edytowane) Właśnie byłem w nissanie zawieszenie sprawdzić i mam do wymiany końcówkę drążka (prawa) ale niestety nikt nie ma tej części mówią że mogą zamówić ale to może potrwać nawet kwartał. Czy ktoś mam jakiś pomysł gdzie można jeszcze uderzyć po tą część? Oczywiście już próbowałem w intercars i w paru sklepach ale nikt tego nie ma na magazynie. Będę wdzięczny za pomoc. jakoś w maju kupowałem prawą końcówkę drążka w ASO- czas oczekiwania 5 dni, cena 390zł brutto. Zamienniki niedostępne, mimo że wystepują w ofercie. a wycieraczki przednie kupowałem Valeo, 60zł za komplet (płaskie), bardzo fajnie zbierają - tylną mam dobrą Edytowane 8 Lipca 2011 przez mks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Małe pytanko, jak wyjąć aku w zetce? Moja się fochnęła na mnie za te kilka dni w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Małe pytanko, jak wyjąć aku w zetce? Moja się fochnęła na mnie za te kilka dni w garażu. hehe dziś kolega o to mnie pytał jak zaglądał pod maskę http://liljerk.morpheus.net/350Z/firewall/ http://my350z.com/forum/audio-video-and-electronics-diy/277250-step-by-step-instructions-on-replacing-oem-battery-with-an-optima-yellow-top.html http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_change_the_battery_in_a_Nissan_350Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Chyba bateria w mojej zetce zakończyła swój żywot. Jaki akumulator polecacie? Bosch, Centra, Varta? Myślałem o Boschu - o najwyższej serii - S5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Chyba bateria w mojej zetce zakończyła swój żywot. Jaki akumulator polecacie? Bosch, Centra, Varta? Myślałem o Boschu - o najwyższej serii - S5. ja zawsze Boscha kupuję do aut i nigdy się nie zawiodłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam, miałbym do Was prośbę, niestety przed swoim wyjazdem zapomniałem zmierzyć akumulator. Chcę teraz go zamówić, ale nie wiem, czy będzie pasować? Czy byłby ktoś tak uprzejmy i zmierzył go? Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam, miałbym do Was prośbę, niestety przed swoim wyjazdem zapomniałem zmierzyć akumulator. Chcę teraz go zamówić, ale nie wiem, czy będzie pasować? Czy byłby ktoś tak uprzejmy i zmierzył go? Z góry dziękuję! 18x23x18 (szer. dł. wys.)może być +/- 0,5 cm różnicy, bo ciężko to dokładnie zmierzyć bez wyjmowania.. rozstaw śrub przy mocowaniu na górze 20cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Dziękuję za pomoc! Bosch S5 ma 242 mm długości, nie wiem, czy się zmieści? Dlatego też chyba wezmę S4, który katalogowo przeznaczony jest do zetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Dziękuję za pomoc! Bosch S5 ma 242 mm długości, nie wiem, czy się zmieści? Dlatego też chyba wezmę S4, który katalogowo przeznaczony jest do zetki. Tam gdzie ma 23 cm jest jeszcze miejsce po bokach, także powinien się zmieścić na miejscu obecnego. Nie wiem tylko jak to wygląda w trakcie wyjmowania/wkładania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezx Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 (edytowane) ja kupilem Boscha - widziales go, moze pamietasz ja niestety musialbym zajrzec pod maske czy to S4 czy S5 - w kazdym razie dobieralem przez program Boscha chodzi elegancko, 12v 60Ah 540 A ale jak jeszcze aktualne to moge zerknac co to mam ( raczej S4 ) Edytowane 27 Lipca 2011 przez martinezx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Koledzy zdiagnozujcie problem Nie chciałem zakładać nowego tematu, myślę, że ten będzie odpowiedni. Dzisiaj zauważyłem, że od góry jak się patrzy na kolektor ssący a raczej jego pokrywę, mamy 6 śrub i z pod jednej z nich pojawiła się niewielka ilość oleju Co to może być, czy to coś poważnego czy tylko podkładka z pod tej śruby już się zużyła? W tym tygodniu odstawiam Zetke do Odysey w Warszawie na "klikanie" tylnych półosiek i chcę im przy okazji to pokazać, ale nie chcę też by mnie na coś drogiego naciągnęli. Czy to poważny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Koledzy zdiagnozujcie problem Nie chciałem zakładać nowego tematu, myślę, że ten będzie odpowiedni. Dzisiaj zauważyłem, że od góry jak się patrzy na kolektor ssący a raczej jego pokrywę, mamy 6 śrub i z pod jednej z nich pojawiła się niewielka ilość oleju Co to może być, czy to coś poważnego czy tylko podkładka z pod tej śruby już się zużyła? W tym tygodniu odstawiam Zetke do Odysey w Warszawie na "klikanie" tylnych półosiek i chcę im przy okazji to pokazać, ale nie chcę też by mnie na coś drogiego naciągnęli. Czy to poważny problem? a propos półosiek - w ogóle ci powiedzieli coś na to klikanie ? klikanie jest standardową wadą tych samochodów, a w serwisie do którego oddałem udawali (albo faktycznie nie mieli pojęcia) że nic nie wiedzą na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) a propos półosiek - w ogóle ci powiedzieli coś na to klikanie ? klikanie jest standardową wadą tych samochodów, a w serwisie do którego oddałem udawali (albo faktycznie nie mieli pojęcia) że nic nie wiedzą na ten temat. a ja wydrukowałem to co niżej, zostawiłem im to w ASO, a oni już sobie znaleźli wersje PL i bez problemu zrobili http://www.notre350z.com/forum/files/uploads/dold/1207422654_ClickClack.pdf Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez BossNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) a ja wydrukowałem to co niżej, zostawiłem im to w ASO, a oni już sobie znaleźli wersje PL i bez problemu zrobili http://www.notre350z.com/forum/files/uploads/dold/1207422654_ClickClack.pdf nieźle :D . Ja znalazłem jakieś amatorskie instrukcje naprawy tego problemu. A w sumie samemu można to zrobić wg tej instrukcji. Sprowadza się do nałożenia jakiejś paćki i zmontowaniu z powrotem Ciekawe czy problem występuje nadal w 370Z Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 nieźle :D . Ja znalazłem jakieś amatorskie instrukcje naprawy tego problemu. A w sumie samemu można to zrobić wg tej instrukcji. Sprowadza się do nałożenia jakiejś paćki i zmontowaniu z powrotem Ciekawe czy problem występuje nadal w 370Z no można samemu zrobić nawet jest dokładniejsza instrukcja http://my350z.com/forum/engine-drivetrain-and-forced-induction-diy/428639-clicking-noise-from-rear-axle.html ale sporo zabawy przy tym i jak widać na zdjęciach trzeba mieć porządne narzędzia a w ASO w około 2h się uwineli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 No właśnie dzięki koledze BossNY wiedziałem co powiedzieć w ASO i szybko załapali o co chodzi. Robociznę wyliczyli mi na ok.350 zł a głupie śrubki 240 zł. Mam tylko nadzieję, że zęmbatki będą jeszcze całe i faktycznie ten smar wystarczy. Ps: a nie wiecie co może być z tą śladową ilością oleju która wydobywa mi się z pod tej śruby z pokrywy kolektora ssącego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmks Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 no można samemu zrobić nawet jest dokładniejsza instrukcja http://my350z.com/forum/engine-drivetrain-and-forced-induction-diy/428639-clicking-noise-from-rear-axle.html ale sporo zabawy przy tym i jak widać na zdjęciach trzeba mieć porządne narzędzia a w ASO w około 2h się uwineli robiłeś to w ASO w Koszalinie ? ile zapłaciłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 robiłeś to w ASO w Koszalinie ? ile zapłaciłeś ? Tak, 366zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 No i już nic nie klika. Robocizna 347 zł i 240 śruby a ten olej na śrubie od kolektora to prawdopodobnie ja zabrudziłem podczas wymiany oleju. Tak orzekli po sprawdzeniu szczelności, więc można śmigać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Koledzy zdiagnozujcie problem Nie chciałem zakładać nowego tematu, myślę, że ten będzie odpowiedni. Dzisiaj zauważyłem, że od góry jak się patrzy na kolektor ssący a raczej jego pokrywę, mamy 6 śrub i z pod jednej z nich pojawiła się niewielka ilość oleju Co to może być, czy to coś poważnego czy tylko podkładka z pod tej śruby już się zużyła? W tym tygodniu odstawiam Zetke do Odysey w Warszawie na "klikanie" tylnych półosiek i chcę im przy okazji to pokazać, ale nie chcę też by mnie na coś drogiego naciągnęli. Czy to poważny problem? rozumiem że waliłoi ci oleum spod dekla? Dokręć śruby bo widocznie odrobinę odpuściły. w sumie to nic poważnego - jak ci przeszkadza to możesz sobie zdjąć pokrywę i wyczyścić. Fota podglądowa : Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 rozumiem że waliłoi ci oleum spod dekla? Dokręć śruby bo widocznie odrobinę odpuściły. w sumie to nic poważnego - w sumie a jak ci przeszkadza to możesz sobie zdjąć pokrywę i wyczyścić. Fota podglądowa : W sumie to nie do końca. Jedna ze śrub od pokrywy kolektora była delikatnie mokra od oleju(tak jakby pocenie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.