sirtrojan Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zarzygało olejem kolektor w środku - w zasadzie nic się nie stało ale widać była nieszczelność skoro wywaliło ci oleum pod śrubą- wrzuć nową podkładkę i zapomnij o problemie Swoja drogą wiesz jak sie sprawdza szczelność? kolega mi podpowiedział: pryskasz PLAKiem wokół uszczelnienia - jak obroty się zmienią znaczy że zaciągnąłeś przez uszczelkę plaka i trzeba to naprawić Można też zrobić to samo ze starterem ale Plak chyba szybciej znajdziesz w garażu ehhe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Pytanie ogólne: jaki palnik kupić? Chodzi oczywiście o ksenon. Zastanawiam się nad produktem marki Xenotec, lepiej 4300K czy 6000K? Cena nie ukrywam, że przystępna - 120-150 zł/szt. Oczywiście kupuję dwie, bo nie chcę mieć jednej lampy niebieskiej, a drugiej fioletowej. Philips'a się trochę boję - na Allegro podobno jest masa podróbek z Chin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmks Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Też zostałem zmuszony do wymiany akumulatora wystarczyło, ze ze 3 tygodnie mało jeździłem (2-3 dni postoju a potem krótka jazda po mieście) i oryginalny 8-letni akumulator wyzionął ducha. Kupiłem Boscha Silver S4 - koszt 320zł, wymiana zajęła mi pare minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezx Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 ja cala zime stalem az w koncu wysiadl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.