Gość marcin1689 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam Mam pewien bardzo powazny problem polegajacy na tym ze nie załączała mi sie wentylator od chlodnicy (wentylator sprawdzony)jaka moze byc jeszcze przyczyna?? drugi problem dotyczy tego że gdy stojąc w np. w korku temperatura sie delikatnie podniesie to po lekkim dodaniu gazu obroty wskakuja na poziom od 1,5 do 2 tys RPM jednak gdy uniesie sie noga pedał gazu do góry spadają spowrotem do normalnej wartosci to zjawisko nie ma miejsca wtedy gry temperatura wody jest na normalnym poziomie. dot. Nissan primera p11 2001r. 1,8 16v Pomocy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 na bank sie nie wlaczaja wentylatory? stojac w korku bez wentylatora przy 15stopniach na zewnatrz zagotujesz auto w 15min albo i szybciej.. sprawdz wentylatory na krotko czy sie wlacza.. od tego jest czujnik temperatury wkrecony bodajże w chlodnice przy zapowietrzonym ukladzie albo przy braku plynu czujnik wariuje.. zmieniales plyn? aa no i czy masz klime? jak tak to ja wlacz.. jak wentylatory nie rusza to musisz szukac przekaznika albo bezpiecznika za nie odpowiedzialnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin1689 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Tak posiadam klime wentylatory działaja jak sie klime załącza I wlasnie on sie tak zagrzewa w 15 minut ale jeszcze przy tym ten gaz sie zacina juz po delikatnym wzroscie temperatury i nie bardzo rozumiem jaka moze byc przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ale jeszcze przy tym ten gaz sie zacina juz po delikatnym wzroscie temperatury i nie bardzo rozumiem jaka moze byc przyczyna. Wlej albo jakiegoś oleju albo WD40 w pancerz linki, niech ktoś jednocześnie wciska pedał, żeby się rozprowadziło. Nie wiem, czy to jest możliwe, żeby to miało związek z temperaturą. Czasem linka w pancerzu się przeciera i haczy, blokuje się, czasem po prostu nie ma poślizgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 wymien najpierw caly plyn w ukladzie i go odpowietrz.. potem pojezdzij i sprawdz czy wszystko chodzi jak trzeba.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin1689 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Wiec tak powiem płyn mam nowy. A co do tej linki to nigdy mi się nie zacina ten gaz jak jest temperatura w normie ale wystarczy ze wskazówka wskoczy odrobine ponad stan normalny to zaraz sie zacina pózniej ostudze silnik nie gasząc go np. klimatyzacja i wszystko wraca do normy i sie nic nie zacina. a gdzie dokładnie możę znajdowac sie ten czujnik od wentylatorów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 trzeba by zagladnac w ksiazke haynsa do p11.. ja obecnie nie potrafie powiedziec :/ moze obroty sie zwiekszaja zeby pompa wody szybciej pracowala i studzila uklad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 jak dla mnie i starszych wersji to Ecu odpala wentylatory badając sobie temp cały czas w starszych działanie wentylatora właśnie działa na takiej zasadzie sprawdz z kąd idzie zasilanie wentylatora może padł przekaźnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin1689 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Sprawdzałem juz wszystko tj. przekazniki,bezpieczniki i wszystko jest dobrze został mi tylko czujnik temperatury który nie wiem gdzie sie znajduje. Jeden czujnik znalazłem jest on na jeden pin ale odpowiada za temperature pokazywana na liczniku. Wracajac jeszcze do problemu zacinania sie tego gazu to teraz jest jeszcze gorzej bo zacina sie i na zimnym i na ciepłym silniku wiec nie mialo to zwiazku z temperatura musial to byc jakis zbieg okolicznosci. Linke przesmarowalem chodzi leciutko i nic sie nie poprawilo dalej sie przycina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.