Gość sr20di Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 duzo ludzi jezdzacych na lpg zmniejsza przerwe na swiecach do 0,6mm co to daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 1. Wiekszą energię iskry 2. Znaczace przyspieszenie zapłonu, co jest korzystne przy pracy z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 1. Wiekszą energię iskry2. Znaczace przyspieszenie zapłonu, co jest korzystne przy pracy z LPG. Jesteś pewien? 1. Skąd się bierze ta większa energia? Czy energia potencjalna nie rośnie ze wzrostem odległości? 2. "Znaczące przyspieszenie" bez zmiany położenia aparatu zapłonowego?? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 1. Wiekszą energię iskry2. Znaczace przyspieszenie zapłonu, co jest korzystne przy pracy z LPG. Jesteś pewien? 1. Skąd się bierze ta większa energia? Czy energia potencjalna nie rośnie ze wzrostem odległości? 2. "Znaczące przyspieszenie" bez zmiany położenia aparatu zapłonowego?? :shock: 1. zmniejszenie odleglości spowoduje wiekszą temperature iskry. 2. podobnie z wcześniejszym jej przeskokiem pomiędzy elektrodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 1. Wiekszą energię iskry2. Znaczace przyspieszenie zapłonu, co jest korzystne przy pracy z LPG. Cześć, znasz się trochę na nissanach i LPG ?? moze mógł byś mi pomoc http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7253 może wiesz co zrobić z czujnikiem położenia przepustnicy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 czyli same plusy trzeba bedzie to zrobic . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Są dwie szkoły. Jedni uważają, że odstęp trzeba zmniejszyć o 0,2 mm, a drudzy się z nich śmieją i przytaczają swoje argumenty. Ja jeździłem najpierw z 0,9, teraz z 0,7 mm i prawdę mówiąc nie widzę żadnej różnicy w zachowaniu silnika czy zużyciu paliwa. A co do tej energii iskry i przyspieszenia zapłonu - nie będę się spierał, bo widzę, że kolega widaw jest bardzo zdeterminowany i musi mieć koniecznie rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 A czy to ten sam kolega Widaw co na forum nissanowym na Autocentrum pisywał ? Jak tak to witamy w klubie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.