Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jaka instalacja do P12


emre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowicze,

 

mam primere P12, 1.6, 2002 rok, 66 tys km, chciałbym założyc gaz. Chciałbym zapytac czy warto w ogóle zamontowac gaz, czy nie zaszkodzi to silnikowi? jesli jestescie na tak, to czy moglibyście polecić mi jakąs konkretną instalacje, zależy mi na dobrym produkcie nawet za wyzsza cenę. Czy możecie polecić jakis warsztat w województwie dolnośląskim lub łodzkim?

 

dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG300+, hanna, NIKO, i dobry montaż, jak spełnisz te warunki będziesz zadowolony nie tylko z jazdy ale i z zawartości portfela podczas tankowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wskazówki, zapomniałem dodac, że jestem w tym temacie zielony, dlatego czy mógłbys mi napisać co oznaczają

wymienione przez Ciebie terminy? stag 300+, Niko, hanna.

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG300+ to komp gazowy, czyli elektronika

NIKO reduktor, podałem taki bo wydaje się najmniej awaryjny ale równie dobrze może być ZAVOLI ZETA N, lub MIII

Hanna to wtryskiwacze gazu, jedne z lepszych na rynku, jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości

reszta czyli zbiornik i miedź jest mniej ważna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG300+ to komp gazowy, czyli elektronika

NIKO reduktor, podałem taki bo wydaje się najmniej awaryjny ale równie dobrze może być ZAVOLI ZETA N, lub MIII

Hanna to wtryskiwacze gazu, jedne z lepszych na rynku, jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości

reszta czyli zbiornik i miedź jest mniej ważna

 

dzięki wielkie

 

dzięki wielkie

 

a wiesz ile może kosztować orientacyjnie zalozenie gazu z wymienionymi przez Ciebie elementami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale która jest lepsza?

 

ale która jest lepsza?

 

prosiłbym jesli mozna o polecenie wymienionych elementów: reduktor, zawór gazowy, wielozawór, centralka?

 

jakich firm polecacie założenie tych elementów? sam je kupuje czy gazownik je ściąga?

 

ale która jest lepsza?

 

 

 

prosiłbym jesli mozna o polecenie wymienionych elementów: reduktor, zawór gazowy, wielozawór, centralka?

 

jakich firm polecacie założenie tych elementów? sam je kupuje czy gazownik je ściąga?

 

wiem, ze zadaje może banalne pytania, ale co to znaczy że trzeba skonfigurowac mapy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wszystko kupuje gazmen, chyba, że się dogadasz inaczaj, strojenie instalacji polega na zgraniu map PB i LPG a nie puszczeniu auta po autokalibracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale która jest lepsza?

Landi Renzo Omegas jest lepsza. Stag 300 + komponenty, które podał Dino do twojego auta wystarczą. Pamiętaj jednak, że kluczowym elementem jest poprawny montaż instalacji oraz strojenie. Mówiąc na skróty - kolektor ma być zdjęty do nawiertów, nawierty jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych, oprócz tego bardzo ważne jest zestrojenie instalacji w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję Wam bardzo za wskazówki

 

rozumiem, że do Landi Renzo Omegas mogę również zastosować reduktor niko i wtryski Hanna? czy muszę inne?

 

a co sądzicie o reduktorze AC150?

 

czytalem, że Zavoli "buczy", czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.rozumiem, że do Landi Renzo Omegas mogę również zastosować reduktor niko i wtryski Hanna? czy muszę inne?

 

2. a co sądzicie o reduktorze AC150?

 

3. czytalem, że Zavoli "buczy", czy to prawda?

 

ad1. można ale po co jak LR ma lepsze podzespoły

ad2. też gitt

ad3. prawda ale nie jest to jakoś bardzo uciążliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1. można ale po co jak LR ma lepsze podzespoły

ad2. też gitt

ad3. prawda ale nie jest to jakoś bardzo uciążliwe

 

Dino wiem, że staję się uciążliwy :rolleyes: ( mogłbym poszukac informacji w innych postach), ale powiedz mi jeszcze prosze jakie wlasne podzespoły ma Landi Renzo, chodzi mi o reduktor i wtryski? Wyzej, jeden z forumowiczów napisał, że Landi Renzo jest lepsza a więc sądzę ze i droższa, jaka to może byc różnica w cenie w porównaniu z elementami zaproponowanymi przez Ciebie? pytam się tak poniewaz nasłuchałem się i naczytałem informacji na temat problemów z LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóż STAG-a na powyższych elementach i będziesz miał dobry stosunek ceny do jakości, w zupełności wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landi-Renzo montujesz jako całkowity zestaw, czyli wszystkie elementy instalacji są sygnowane Landi-Renzo. Użytkownicy chwalą sobie przede wszyskim reduktory (dwustopniowe - nie znam stabilniejszych) i trwałe wtryskiwacze. Długodystansowość i trwałość to niewątpliwe zalety tej instalacji. Wadą jest cena, chociaż zależy, co dla kogo jest drogie.

Stag 300 i jego odmiany mają tą zaletę, że można je łączyć z różnymi, niezależnymi komponentami. Elektronika Stag jest moim zdaniem bardzo dobra i przyjazna dla użytkownika. Moim zdaniem to numer jeden w kategorii cena/jakość. Dla twojego auta Stag 300 w zupełności wystarczy.

Odnośnie reduktora jeżdżę na Zavoli Zeta N, buczenia żadnego nie słyszałem. Podkreślić warto, że ten reduktor jako jeden z niewielu jest produkowany od kilku lat. Łatwo daje się regenerować. Może to subiektywne odczucie - ale mój poczciwy Zavolak przeżył już kilka chwalonych hitów - Scorpion, Europagas, a części do niego jak były tak są dostępne, czego nie można powiedzieć o wymienionych "gwiazdach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerobiłem ZAVOLAKA teraz mam MIII ale już w domu czeka NIKO na przeróbkę i do włożenia w nissmo, dwa pierwsze niestety klękały ciśnieniowo, ale może to wada mojej prawej nogi biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo

 

Landi-Renzo montujesz jako całkowity zestaw, czyli wszystkie elementy instalacji są sygnowane Landi-Renzo. Użytkownicy chwalą sobie przede wszyskim reduktory (dwustopniowe - nie znam stabilniejszych) i trwałe wtryskiwacze. Długodystansowość i trwałość to niewątpliwe zalety tej instalacji. Wadą jest cena, chociaż zależy, co dla kogo jest drogie.

Stag 300 i jego odmiany mają tą zaletę, że można je łączyć z różnymi, niezależnymi komponentami. Elektronika Stag jest moim zdaniem bardzo dobra i przyjazna dla użytkownika. Moim zdaniem to numer jeden w kategorii cena/jakość. Dla twojego auta Stag 300 w zupełności wystarczy.

Odnośnie reduktora jeżdżę na Zavoli Zeta N, buczenia żadnego nie słyszałem. Podkreślić warto, że ten reduktor jako jeden z niewielu jest produkowany od kilku lat. Łatwo daje się regenerować. Może to subiektywne odczucie - ale mój poczciwy Zavolak przeżył już kilka chwalonych hitów - Scorpion, Europagas, a części do niego jak były tak są dostępne, czego nie można powiedzieć o wymienionych "gwiazdach".

 

dzięki

 

jaki filtr jest njalepszy? gdzie najlepiej umieścić butle i wlew?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr jednorazowy FL03 czaja 18 zł .... idzie na węży bez potrzeby kombinacji wlew jak preferujesz otwieranie klapki autka to można koło PB ale jak wolisz ,,,, dalej

do staga można dać reduktor z landi i tylko lepiej będzie bo faktycznie te reduktory są nie złe choć 3 x wychodzi M3 który jednak hitem był ale problemy też robi ,,, a wtryskiwacze hana ostatni trwający hit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FL-02, FL-03, zbiornik w kole a wlew pod klapką

 

dzięki

 

filtr jednorazowy FL03 czaja 18 zł .... idzie na węży bez potrzeby kombinacji wlew jak preferujesz otwieranie klapki autka to można koło PB ale jak wolisz ,,,, dalej

do staga można dać reduktor z landi i tylko lepiej będzie bo faktycznie te reduktory są nie złe choć 3 x wychodzi M3 który jednak hitem był ale problemy też robi ,,, a wtryskiwacze hana ostatni trwający hit

 

dzięki

 

Panowie zaproponowalem mailem jednej stacji we wrocku zlecenie im zalozenie mi gazu z komponentami proponowanymi przez Was.

otrzymałem nastepującą odpowiedz:

Instalacja gazowa do samochodu Nissan Primera 1,6i kosztuje 2199zł.

 

W cenę wliczone jest:

- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu Smart firmy Lovato z

wtryskiwaczami JP,

- zbiornik toroidalny o pojemności do 49l montowany we wnęce koła

zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 80l,

 

i kolejna propozycja od tego samego warsztatu:

Instalacja gazowa do samochodu Nissan Primera 1,6i kosztuje 2599zł.

 

Urządzenia włoskiej firmy BRC będące najlepszym rozwiązaniem dla

Państwa samochodu biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. Firma BRC

to największy na świecie producent samochodowych instalacji gazowych,

który jako pierwszy ponad 10 lat temu wyprodukował wtrysk gazu.

 

co o tym sadzicie? potraktowali mnie z buta czy tylko takie montują a innych po prostu nie zakładają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...