Gość Robert1508 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam Miałem kiedyś almerę [N15] 1,4 benzyna, teraz chciałbym kupić diesla z przebiegiem 214400km. http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201115384280372/sort/priceasc/usedcars/quantity-of-doors/5/fuel-type/diesel/maximum-age/over_10_years_old/model/almera/make/nissan/radius/1500/postcode/pr15hl/page/1?logcode=p , proszę o szczerą poradę czy to dobry pomysł, czy lepiej kupić sobie bezproblemową benzynkę, z tego co wiem, silnik benzynowy jest na łańcuszku a diesel na pasku. Poprostu pakować się w dieselka czy w takiej samej cenie kupić benzynkę. Z góry dzięki za szczere opinie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amdek Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam, Pierwsza rzecz to link nie działa. Wyświetla się "Access Denied You don't have permission to access "http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201115384280372/sort/priceasc/usedcars/quantity-of-doors/5/fuel-type/diesel/maximum-age/over_10_years_old/model/almera/make/nissan/radius/1500/postcode/pr15hl/page/1?" on this server. Reference #18.2702fc4d.1303322068.c9123cf " więc chyba się logować tam trzeba albo coś w tym stylu. A co do pytania to ja mam diesla ponad 173 000 zrobione i póki co (odpukać) nic się z nim nie dzieje. Pali z pierwszego niezależnie od pogody i temperatury, wszystkie płyny trzymają stan (od dwóch lat jak go mam) nie dolewałem żadnego płynu. Od wymiany do wymiany oleju i to wszystko. Oleju nie bierze. Silnik suchy zero wycieków. Oprócz przepalonych żaróweczek od przycisku ogrzewania tylnej szyby, awaryjnych i ostatnio spaliła mi się jedna przy pokrętle od ogrzewania, nie miałem żadnych problemów z tak zwanymi drobiazgami. W sumie to nie dotyczy silnika, ale ogólnie to chyba bolączka Almerek. Pali ok 5-5,5 w trasie minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 4,1 litra - trasa 100 km w jedną stronę i 100 w drugą z włączoną klimą, więc wynik chyba niezły. Generalnie jestem zadowolony ale jak wiadomo silnik diesla to silnik podwyższonego ryzyka i w konsekwencji drogich napraw. Chodzą też opinie że z tymi silnikami problemy mogą zacząć się pojawiać dopiero po 500 000 km i to wcale nie oznacza że się zaczną, ale jak wiadomo wszystko zależy od właściciela i tego jak dbał o autko. Technologia stara ale jara, nie ma problemów z jakością paliwa bo silnik wybredny nie jest, w zimie ciepło w lecie chłodno więc ok, na pełnym baku robię ok. 800 km, ale jazda mieszana więc w trasie pewnie więcej wyciągnie. Jeden z kolegów na forum pisał że na baku w trasie robi ponad 1000 km. Mam nadzieję że trochę tym moim wywodem pomogłem w ocenie auta, wybór jednak będzie należał do Ciebie. Tak jak mówiłem wszystko zależy na jakie autko trafisz i jak poprzedni właściciele o niego dbali. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.