Gość k_a_d_z Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 mam almere 1.4 16v 98r n15 od prawie roku (na gazie ale sytuacja pojawia sie na obu paliwach) aktualny problem wyglada tak: 1. spadki obrotów przy wysprzegleniu podczas zmiany biegow do zera 2. zazwyczaj przy spadkach gasnie (glownie zmiana biegow 1-2-3) 3. powtarzajaca sie co jakis czas problem z odpaleniem. najczesciej po postoju po dluzszej jezdzie. a gdy juz odpala to obroty sa drastycznie niskie "0"-az silnikiem trzesie, i powoli powoli systematycznie obroty wzrastaja do poziomu. najczesciej przygazowuje bo to pomaga najszybcie. 4. ostatnio zauwazylem drastyczny spadek mocy - buja sie jak tir. mialem wczesniej ten sam problem ze spadkiem obrotow ale po wymianie silniczka krokowego poprzedniego lata przez kilka miesiecy bylo w porzadku. aktualnnie doszly jeszcze inne objawyjak wyzej opisalem. planuje wymienic filtry bo juz czas ale nie wiem czy to wogole ma cos z ty wspolnego. prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Filtr pomaga ale tylko przy małych zakłóceniach obrotów a nie przy schodzeniu do zera (chyba, że jest zasyfiony na maxa ). A sprawdzałeś jak silnik chodzi po zdjęciu wtyczki TPS. Ostatnio ustawiałem obroty w Sunny ga16de bo też wariował i miał tak ustawione wolne, że po zdjęciu wtyczki gasł. Podkręciłem śrubką na 800 i jest git. Tylko jak masz jeszcze zamulony motor przy przyspieszaniu to może być też walnięty przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.