lazik Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam Jako że jest to mój pierwszy post to chciałbym się przywitać Jestem całkiem zielony jeszcze w kwestii samochodów więc niektóre pytania mogą was zaskakiwać ale szybko się uczę Otóż w 2004 roku zostało kupione auto - nissan Primera 2.0 SLX [w10] z 94 roku, autko sprowadzone z Niemiec. Mój ojciec kupił teraz nowy sprzęt i nissanik przeszedł w moje ręce i zacząłem się bardziej interesować tym co siedzi w środku i tu jest problem, sprawdzając po nr VIN wychodzi że jest silnik GA14DE lecz już sam wygląd silnika nie pasuje do tego modelu. W dowodzie jest że niby to model GT czyli chyba silnik SR20DE (i tak wygląda tyle że nie ma czerwonej pokrywy) ale i 115 KM . Chciałem się dowiedzieć jaki to silnik i ile ma mocy. Może i głupie jest to pytanie ale jak wcześniej zaznaczyłem - jestem jeszcze nie obeznany w tym temacie Jak dla mnie samo to co jest wbite w dowodzie przeczy samemu sobie - model GT i 87 KW? Liczę że mnie nie skarcicie za ten post tylko w prosty sposób wytłumaczycie Pozdrawiam lazik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Daj fotkę spod maski będzie szybciej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Prosze wejsc w NISSAN POWER TEAM ( na gorze) i tam jest link SR20 i jego odmiany . Tam zobaczysz jaki masz silnik. . Napisz na forum jak juz bedziesz wiedzial. Czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazik Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 http://img705.imageshack.us/i/p1070066l.jpg/ zdjęcie silnika, troszkę brudny Pomoże ktoś w identyfikacji? Bo mi ciężko jest po zdjęciach i opisach ustalić (zbyt mała wiedza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 125 KM ,,,, hm reduktor BRc 1 Generacja gazu kup sobie pastę i odkręć pokrywę wyjmij benzyną posmaruj dekiel pastą potem wsadź uszczelkę posmaruj ją delitanie pastą posmaruj głowicę pastą i skręć zpowrotem nie będzie ci zalewało olejem ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.