Gość erensar Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Zdechł n14 :cry: silnik przerywał na niskich obrotach i smierdziało paliwem z tyłu. Dusił sie przy dodawaniu gazu. Teraz gdy szczęśliwie odpali to zdycha gdy tylko wcisne pedal gazu. Pompa dobra. cisnienie w cylindrach 10,10,10,8. Może czujnik przepływu paliwa- nie wiem . Śmierdzi paliwem z tyłu (nie wiem czy z przewodów czy z tłumika. Raczej to drugie). Czy możliwe, ze to tylko jakis czujnik? Sonda lambda wykrecona ale podobno to nie ma nic do rzeczy. Od czego zacząć? Rozdzielacz, kable i swiece- OK. Pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Sprawdz czy przypadkiem nie masz zsunietej rury dolotowej do filtra powietrza, przy czyms takim wlasnie silnik ta tendencje do gasniecia na wolnych obrotach i duszenia sie... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Nic takiego nie ma miejsca - jezdzilem bez dolotu i bez filtra, wszystko jest ok; odpalalem auto bez sondy - tez wszystko ok. Problem lezy w czym innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Cześć miałem podobny problem w swoim Y10(n14 kombi)czuc było paliwo i jakby zaczynał lekko słabnąć po jakimś czasie stanął na amen.Zacząłem kombinować i okazało się że spalił sie bezpiek od pompy paliwowej a po wymianie kolejny i jeszcze jeden i następny i nie było innej rady jak jak zabrać się za problem czyli po prostu wymontować i sprawdzić pompę.Po wyjęciu okazało się że pompa wprawdzie jest sprawna i zwarcie powodujące palenie bezpieczników jest gdzie indziej ale przy okazji wyszło że przerdzewiała rurka ciśnieniowa od paliwa i pompa zamiast dawać ciśnienie na wtryski pompowała do środka auta i stąd zapach paliwa w środku i spadek mocy.Wlutowałem nową rurkę i na razie jest O.K. Może u Ciebie jest podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość erensar Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 wydaje mi sie, ze paliwo wybucha w kolektorze. Tak jakby zalewało. Czym to moze byc spowodowane (sonda lambda odłączona). Bez sondy jezdził normalnie. Zaczęło sie od duszenia na niskich obrotach i czuc paliwo. Nie mozna nawet odpalic, strzały w silniku, i zdycha przy dodaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 A może pomyliłeś kolejność przewodów zapłonowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.