zBig205 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Osprzet calkowicie zexela. przeplywka hitachi. sprawdzona, jest sprawna. egr zablokowany juz przed awaria. poszukam innej pompy i dam znac co sie stanie. dziekuje wszystkim za zainteresowanie. witam ponownie. problem rozwiazany. okazalo sie ze problem nie tkwi ani w pompie, ani w zadnym z czujnikow. klin na wale, ten ktory trzyma kolo pasowe od pompy wody i alternatora oraz kolo zebate od paska rozrzadu byl wyrobiony i od caly problem. do kola zembatego, jest przymocowana obrecz dzieki ktorej czujnik polozenia walu moze wlasnie odczytac jego polozenie. przez luzny klin kolo to mialo luzy i zle podawalo polozenie. przyczyna wyrobienia sie klina byla poluzowana sruba o ktorej wczesniej pisalem. ciezko bylo sie domyslic przyczyny ale udalo sie:D:D:D i primerka smiga jak nowa. jeszcze raz dziekuje wszystkim zaangarzowanym i serdecznie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.