Gość phil750 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 witam otóż zauważyłem że cieknie mi olej spod koła wału korbowego po jego zdemontowaniu zauważyłem że jest na nim już rowek od siemeringa uszczelniającego to koło. Pytanie brzmi co z tym zrobić, jak sobie z tym radzicie? czy muszę wymienić stare koło na nowe? i jeszcze jeśli ktoś już może miał do czynienia i by pamiętał to prosił bym o rozmiar siemeringu. Primerka posiada silniczek 1,6 73kW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kopencjusz446 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 witam otóż zauważyłem że cieknie mi olej spod koła wału korbowego po jego zdemontowaniu zauważyłem że jest na nim już rowek od siemeringa uszczelniającego to koło. Pytanie brzmi co z tym zrobić, jak sobie z tym radzicie? czy muszę wymienić stare koło na nowe? i jeszcze jeśli ktoś już może miał do czynienia i by pamiętał to prosił bym o rozmiar siemeringu. Primerka posiada silniczek 1,6 73kW wymieniasz sam uszczelniacz(najlepiej kup orginał,zamiennik nie jest dużo tańszy)...zdejmujesz paski, koło(tu może być potrzebny klucz pneumatyczny ponieważ jest ono zwykle mocno dojebane:) wyciągasz stary uszczelniacz(on jest tylko wciskany) wkładasz nowy i gotowe...chyba że aluminiowa obudowa w którą wchodzi uszczelniacz się wyrobiła wtedy będzie puszczać...można go wkleiać ale to tylko przeciągnie nieuniknione...wymiane aluminiowej osłony używka to koszt ok 200zł najlepiej przy zakupie mieć uszczelniacz i spr.powinno cięzko wchodzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.