Gość mmarcis4 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam,Panowie mam pytanie.Szukałem na forum coś na temat wibracji w kierownicy i znalazłem kilka tematów że niby komuś tam trzęsie kierownicą ale nie znalazłem nigdzie rozstrzygnięcia tematu nikt nie napisał czy naprawił ten problem jeśli tak to jak i co było przyczyną.U mnie jest paki problem że trzęsie od 100 KM/h w zwyż bynajmniej do 140 więcej nie próbowałem.Dodam że mam koła alu z letnimi oponami i na zimowych stalowych było to samo oba kąplety kół są wyważone także to nie koła,wymienione mam górne wachacze bo piszczały i nie mam żadnych luzów jak poruszam kołem prawo-lewo góra-dół i zbierzność mam ustawioną a dalej trzęsie.Czy mógł by ktoś coś poradzić czy ktoś rozwiązał jakoś ten problem??I jeszcze jedno pytanie czy macie delikatny luz na wewnętrznych przegóbach na wejściu do skrzyni? Panowie dzięki za multum odpowiedzi i pomoc,trzęsienie kierownicy zlokalizowane. Admin temat do zamknięcia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcino_25 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Kolego któraś tuleja wachacza albo sworzeń któryś. Jak nie to to ktoś kiepsko zbierzność ustawił. Ewentualnie maglownica ale jak nie ma luzów to powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany76 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 witaj,mialem tak samo w swojej Primerce,na 100%przegob wewnetrzny,ja wymienilem i problem zniknal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 może tarcze hamulcowe mają bicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 i znalazłem kilka tematów że niby komuś tam trzęsie kierownicą ale nie znalazłem nigdzie rozstrzygnięcia tematu nikt nie napisał czy naprawił ten problem jeśli tak to jak i co było przyczyną. mmarcis4, pisałeś to co zacytowałem. A może teraz ty pochwalisz się gdzie na 100% zlokalizowałeś usterkę i czy naprawino, no i oczywiście czy jest poprawa. Innym pewnie też się to przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcis4 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 witaj,mialem tak samo w swojej Primerce,na 100%przegob wewnetrzny,ja wymienilem i problem zniknal dany76 a powiedz mi jak stwierdziłem że masz walnięty przegób jakie miałeś objawy? Pytam bo jestem ciekaw poprostu bo problem rozwiązałem a mianowicie zamieniłem koła z tyłu na przód i problem zniknoł,dziwne bardzi bo na zimowych trząsło nie tak mocno ale trząsło,kupiłem na lato alu na allegro i opony u znajomego w warsztacie i na ppierwszym kąplecie trząsło wyważył jeszcze raz i się poprawiło ale nie do końca i stwierdziliśmy że założymy inną pare opon na przód i dalej trząsło wyważył je ponownie ale nic się nie zmieniło wkurzyłem się i stwierdziłem że jeszcze zamienie kołą może pomoże i odziwo pomogło.Jechałęm dzisiaj do 150 nie trząsło także powinno być ok. NO i prośba czy miał bym możliwość spawdzenia u siebie czy jak chwycisz ten wewnętrzny przegób i poruszasz nim na boki to ma on mały luz na wejściu do skrzyni??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 U mnie tlukla kierownica przez uszkodzony stabilizator. Po wymianie ustalo. Na oko nie widac bylo ze byly uszkodzone, dopiero po wyjeciu widac co z nim jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcis4 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 mmarcis4, pisałeś to co zacytowałem. A może teraz ty pochwalisz się gdzie na 100% zlokalizowałeś usterkę i czy naprawino, no i oczywiście czy jest poprawa. Innym pewnie też się to przyda. mirekg9 odpowiedż masz w moim poście wyżej.Czy na 110% to jeszcze nie wiem bo zrobiłem dopiero 10 km po naprawie.Muszę troche pojeżdzić to wtedy napiszę czy na 100% wszystko jest ok.Mnie to włąśnie dziwiło dlaczego częsie skoro nie mam nigdzie luzów,zawieszenie nie stuka,byłem na szarpakach sprawdzić całe zawieszenie i wyszło ok i okazało się że albo felga albo opona jest troche walnięta bo zamieniłem z przodu na tył koła i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 warto też wspomniez że może to byc też ŁÓŻYSKO ZWROTNICY! ja tak u siebie miałem i na szarpakach bylem 2-3 razy i nic nie wykazały, wymiana opon i felg też nic nie dała, dopiero sam podniosłem na lewarek i zobaczyłem że koło ma luz ,pojechałem i kupiłem reparaturke zwrotnicy 1sztuka- 50zł, tylko cały przód trzeba demontować jak wymieniłem to wszystko było elegancko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobange Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) edit Edytowane 9 Maja 2011 przez nobange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.