kmink Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 nie jestem mechanikiem i mam male pytanko w jednym z mazdowskich silnikow(1.5 tan miedzy innymi z 323f94-97)nie ma ponoc hydraulicznej reg. zaworow tylko co 90tys km reguluje sie je blaszkami.czy to zle czy bez zanczenia nie jestem mechanikiem i troszke mnie to przerazilo (silnik nie stary a w starszych konstrukcjach jest rozwiazanie w postaci hydr.reg.zaworow).ponoc im prostsza konstrukcja tym mniej awaryjna ale czy ktos moglby mi to wyjasnic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Słyszałem że w GA16DE też zawory są regulowane płytkami, nie wiem czy wiesz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 nie slyszalem a to zle czy dobrze?regulacja plytkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Jeśli wymagana jest korekta luzu, to się dokupuje odpowiedni rozmiar i wymienia. Koszt jednej to podobno ok. 30 PLN. Zależy jak kto dba o auto. Dla niektórych sygnałem że oleju brakuje jest klepanie zaworów... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAPUCINO Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 A czy problem jest z dostaniem tych płytek i czy do jednego zaworu płytka kosztuje 30zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 A czy problem jest z dostaniem tych płytek i czy do jednego zaworu płytka kosztuje 30zł? sluchaj plytki enis a takie drogie. najlepiej jedze do dobrego emchanika on pomierzy na zimnym i Ci plytki dopasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 w japońcach to dość popularne rozwiązanie, na pewno takie samo stosuje Isuzu w 1.7 TD. Pamiętam że Opelek z tym silnikiem po wymianie płytek z mułowatego Diesla zamienił się w rakietę. Qrcze, sam chyba się zainteresuję tematem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.