Dariusz... Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 W Twoim przypadku nie bedzie to 8 pin.to dotyczy złacza OBD2 trapezowe.Znalazłem opis na forum jak masz to zrobić Kody i instrukcja do ABS-u Okiełznał i przetłumaczył: Gawa Koledzy kombinując wczoraj w internecie przy pomocy "translatora google" tak w przybliżeniu przetłumaczyłem post z pierwszej strony z samodiagnostyką ABS-u myśle że sie przyda. Próbowałem z kodami do silnika ale wiekszy problem z językiem technicznym... może kiedyś się uda. UWAGA: Nie należy obniżyć pedału hamulca podczas samokontroli - Rozruch silnika. - Napęd pojazdu powyżej 20 mph (30 kilometrów na godzinę) przez okres dłuższy niż 1 minuta - Wyłączenie zapłonu. - Bridge przyłączu danych (DLC) terminal 4 (pin nr 4 w gnieździe diagnostycznym polaczyc z masa) - Przełącznik zapłonu. - Count warning miga lampka. Porównaj z tabeli kodów błędu. - Miga Long wskazuje "dziesiątki" z kodów błędu. - Krótkie miga wskazanie "jednostek" kodów błędu. - Na przykład: 1 długi błysk po 2 krótkich błysków oznacza kod problemy 12. - Wyłączenie zapłonu. Wady Rectify w razie potrzeby. Kody błędów 12 - Rozpoczęcie sekwencji 18 - pierścień czujnika prędkości koła 21 - czujnik prędkości koła przednie RH - obwód otwarty 22 - czujnik prędkości koła przednie RH - zwarcie 25 - czujnik prędkości koła przednie LH - obwód otwarty 26 - czujnik prędkości koła przednie LH - zwarcie 31 - czujnik prędkości koła, tylne RH - obwód otwarty 32 - czujnik prędkości koła, tylne RH - zwarcie 35 - czujnik prędkości koła, tylne LH - obwód otwarty 36 - czujnik prędkości koła, tylne LH - zwarcie 41 - Solenoid valve, RH front outlet 42 - Elektrozawór, RH przed wlotem 45 - Solenoid valve, LH front outlet 46 - Elektrozawór, LH przed wlotem 51 - Elektrozawór, RH tyłu gniazda 52 - Elektrozawór, RH tylnego wlotu 55 - Elektrozawór, LH tyłu gniazda 56 - Elektrozawór, LH tylnego wlotu 57 - napięcie zasilania, niskiego 61 - pompa hydrauliczna / relay 63 - przekaźnik systemu 71 - jednostka sterująca (ECU) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 co do odpowietrzania.. wg haynsa przy tej czynnosci nalezy odlaczyc aku!! bede zmieniac plyn w pt wiec sie okaze... gdzies tu czytalem ze ktos nie odlaczyl aku i abs sie zdeaktywowal i przestal dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 koledzy i stało sie , tak jak przypuszczałem, wykazało mi błędy 12(to rozpczecie sekwencji czyli sie nie liczy) 61( pompa chydrauliczna , czyli pompa abs:( ), 21 teraz tak: pompe chyba kupie uzywaną ale jeszcze zobacze bo jak czyściłem tą kostke WD to któryś pin( drucik ten cieniutki w kostce pompy) to mi sie nie podobał bo chodził tak jak by miał sie lada sekunda urwać! a 21 to który to czujnik? przedni prawy czy lewy? bo jak mierzyłem omomierzem to przednie czunjiki zmieściły sie w zakresie! co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 błąd 21 to masz otwarty obwód czujnika prawego przedniego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 aha, to czyli to musi gdzieś iśc od kostki od czujnika przy kole od kostki w strone pompy, gdzieś tam mam przerwany obwód bo omomierzem mierzyłem w kostce w strone czujnika to mi pokazywało dobre wartości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.