Gość bombell Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam, Czy w serwisie Nissana dorobią klucz do auta po numerze VIN? Jaka cena? Ile to trwa? Czy ktoś może już robił? Mam Nissan Navara 2009 rok. Zachowała mi się jedynie taka blaszka z numerem co była przy kluczyku. Z góry dzięki za każdą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Tak powinni na podstawie tego załatwić kluczyk ale to raczej potrwa bo to już jest indywidualne zamówienie diler wysyła kod do warszawy, warszawa do amsterdamu a amsterdam do producenta który musi odnaleźć dokumentacje tego konkretnego kluczyka, wykonać go wysłać do amsterdamu, amsterdam do warszawy a warszawa do dilera i pewnie po 2 miesiącach otrzymasz kluczyk. Łatwiej, taniej i szybciej chyba będzie załatwić fachowca do otwarcia samochodu i dorobić kluczyk pod stacyjke orginalne kluczyki mają z dnia na dzień no i oczywiście potem kodowanie kluczyka bo inaczej nie odpali. Oczywiście moge się mylić, trzeba się poprostu zapytać w nissanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bombell Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Tak powinni na podstawie tego załatwić kluczyk ale to raczej potrwa bo to już jest indywidualne zamówienie diler wysyła kod do warszawy, warszawa do amsterdamu a amsterdam do producenta który musi odnaleźć dokumentacje tego konkretnego kluczyka, wykonać go wysłać do amsterdamu, amsterdam do warszawy a warszawa do dilera i pewnie po 2 miesiącach otrzymasz kluczyk. Łatwiej, taniej i szybciej chyba będzie załatwić fachowca do otwarcia samochodu i dorobić kluczyk pod stacyjke orginalne kluczyki mają z dnia na dzień no i oczywiście potem kodowanie kluczyka bo inaczej nie odpali. Oczywiście moge się mylić, trzeba się poprostu zapytać w nissanie. Dzwoniłem do kilku serwisów nisssana i nie dorabiają na podstawie numeru VIN kluczyka ani z tej blaszki z numerem (kod nacięć), dziwne.... Kupiłem nowy klucz surowy z pilotem i dorobiłem go pod zamek w drzwiach (same wycięcie), teraz kodowanie pod imobilizer, czy to zrobi serwis? czy w tym przypadku aby zakodować kluczyk potrzebne im będzie auto?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Dwa lata temu dorabiałem kluczyk do pathfindera. Kupiłem tzw ślepy w USA i pojechałem do jedynego w Gdańsku fachowca. On na miejscu w aucie zakodował kluczyk / uzywał laptopa i podłączał go do gniazda w aucie/ . Oczywiście wcześniej ponacinał na wzór oryginału ząbki. Zapłaciłem chyba 120-150 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Tak auto będzie im potrzebne natomiast jak kupiłeś nie orginalny kluczyk to mogą mieć problem z zakodowaniem, klucze zamienniki nie chcą współpracować z orginalnym oprogramowaniem nissana ale może warto spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bombell Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Dwa lata temu dorabiałem kluczyk do pathfindera. Kupiłem tzw ślepy w USA i pojechałem do jedynego w Gdańsku fachowca. On na miejscu w aucie zakodował kluczyk / uzywał laptopa i podłączał go do gniazda w aucie/ . Oczywiście wcześniej ponacinał na wzór oryginału ząbki. Zapłaciłem chyba 120-150 zł. tak jak masz klucz oryginalny to tak można zrobić, w temacie jest że nie ma ani jednego fachowiec niestety nie dał rady (musiałby wyciągnąć stacyjkę a to wiąże się z rozwiercaniem 2 nitów na których ona się trzyma) i muszę jechać na serwis. Najlepsze jest to że w każdym serwisie mówią co innego, jeden mówi że nie dorabiają kluczyków po kodzie (komputerowo) tylko dają fachowcowi od dorabiania kluczyka (muszą w takim razie też stacyjkę demontować) a drugi że dorabiają. Koszt to 500 kluczyk + 500 dorabianie (docinanie komputerowe) + 200 kodowanie a w drugim 500 + 60 docinanie + 200 kodowanie. Cyrk normalnie. Już mnie szlak trafia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 To są dwie śruby a nie nity do odkręcenia i wcale nie trzeba ich rozwiercać są inne sposowy, najszybciej bedzie ją zdemontować i zawieść zeby dorobili do niej kluczyk a potem kodowanie w aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkzibi Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Dzwoniłem do kilku serwisów nisssana i nie dorabiają na podstawie numeru VIN kluczyka ani z tej blaszki z numerem (kod nacięć), dziwne.... Kupiłem nowy klucz surowy z pilotem i dorobiłem go pod zamek w drzwiach (same wycięcie), teraz kodowanie pod imobilizer, czy to zrobi serwis? czy w tym przypadku aby zakodować kluczyk potrzebne im będzie auto?. Witam. Wracam do tematu. Mam podobny problem. Mam navarę bez kluczyków. Czy da rade jakoś w prosty sposób dorobić i zaprogramować kluczyki. Navara jest z 2006 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.