Gość PromiL Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Witam serdecznie. Dawno mnie nie było jako, że nie było problemów wielkich z nysą. Teraz jest, odwieczny o którym mowa byla nie raz, wiem ...nastawniki ... ale pytanko takie mam , czy ktoś z Was korzystał z usług Diesel Service Szmidt Zakrzew koło Radomia woj. mazowieckie? Opinie jakieś szanowni panowie ... Problem pojawił się z nastawnikiem , słynne falujące obroty, nie wiecie czy on czyści nastawniki?? jak nie, to gdzie można dać nastawnik do wyczyszczenia lub kupić dobry bezproblemowo lub zregenerowany i w sensownej cenie??? Jakie ceny są w ogóle? Podpowiedzcie, z góry dziękuję. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 KOlego sympatyczny. Bylo juz naprawde duzo o tym pisane. Moze przycinac sie nastawnik . Czyszcenie i ustawienie dawki paliwa podejrzewam w granicach 300 -350 zl. Mozesz tez zalatwic nastawnik z pompy wtryskowej z VW golfa 3 silnik 1Z ( trzeba przelutowac wtyczke od naszego bo tam jest plaska ) lub z BMW 2,5 TDS pasuje od razu bo jest wtyczka okragla tak jak u nas. A sprawdzales zawor egr czy dziala dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 nie sprawdzalem egr, wiem, że było dużo pisane, gość z tego servisu o którym wspomniałem powiedział, że to nastawnik, bo często mi się przywieszał np na 1500 obrotów i tak sobie trwał nie spadając w ogóle- po ruszeniu lekko nastawnikiem obroty spadały, oczywiście nadal falując delikatnie. Nie chce powielać tematu, stąd pytanie gdzie można kupić, szperam a allegro i nie ma zbytnio propozycji, chyba, ze regenerowany w zamian za oddanie starego, poszukam jeszcze tego z golfa 3. Dziękuję CI za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Te 1500 obrotow to pokazywalo sie jak wcisnales sprzeglo lub wyrzuciles na luz i dopiero po chwili spadaly do mormalnych Tak?. Jesli tak sie dzialo to wcale nie musi byc nastawnik. Bedzie za duza dawka paliwa. . Jesli obroty faluja od dolu do gory to nastawnik. Na allegro tych zregenerowanych nie kupuj. Najlepiej pogadaj z pompiarzami oni maja takie nastawniki. OProcz tych samochodow co CI napisalem to jeszcze pasuja z 2 litrowych opli mercedesow. Takie co maja taka pompe jak nasza VP37 moga byc o lewych i prawych obrotach. O cene to sie dogadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Właśnie o to chodzi, że obroty w ogóle nie spadają, trzyma ciągle 1500, dopiero po ruszeniu nastawnikiem wracają do normalnej opcji 650-750 poza tym jeszcze zalezy jak się ustawi nastawnik, bo albo staje się po tej czynności zamulony, albo ma normalne tzw kopa Bez ingerencji w nastawnik ciągle ma 1500 na tzw luzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Witam. Pozno troche ale dopiero wrocilem z pracy . A czy check sie swieci i czy probowales robis autodiagnostyke. W zaleznosci od posiadanego gniazda diagnostyczego masz opis jak zrobic TUTAJ OPIS Zobaczymy moze cos pokaze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 check się nie świeci, komputer w ogóle nie wykazuje błędów ten tzw. pompiarz poiwedział, że to nastawnik żeby nie powielać tematów, tak jak powiedziałeś czas poszukać moze coś z golfa 3 czy też tej bmw generalnie teraz stoi na parkingu i nią nie jezdzę, po od tej regulacji poci się pompaaż do tego stopnia, ze zostają krople oleju na ziemi, poza tym bardzo ciężko odpala, na początku myślalem, że to rozrusznik, ale sądzę, że się po prostu zapowietrza przez to rozszczelnienie tzn wycieki, miałem kiedyś podobnie w ogóle nie chciał palic, co się okazalo to filtr paliwa tzn uszczelka po nim był rozwala i doił lewgo powietrza i cieżko bardzo zapalal, po wymianie na nowy filtr jak ręką odjął z pierwszego ząbka palił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.