Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 2.0 TD


Gość PromiL

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PromiL

Witam serdecznie. Dawno mnie nie było jako, że nie było problemów wielkich z nysą. Teraz jest, odwieczny o którym mowa byla nie raz, wiem ...nastawniki ...

ale pytanko takie mam , czy ktoś z Was korzystał z usług Diesel Service Szmidt Zakrzew koło Radomia woj. mazowieckie? Opinie jakieś szanowni panowie ...

Problem pojawił się z nastawnikiem , słynne falujące obroty, nie wiecie czy on czyści nastawniki??

jak nie, to gdzie można dać nastawnik do wyczyszczenia lub kupić dobry bezproblemowo lub zregenerowany i w sensownej cenie???

Jakie ceny są w ogóle? Podpowiedzcie, z góry dziękuję. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOlego sympatyczny. Bylo juz naprawde duzo o tym pisane. Moze przycinac sie nastawnik . Czyszcenie i ustawienie dawki paliwa podejrzewam w granicach 300 -350 zl. Mozesz tez zalatwic nastawnik z pompy wtryskowej z VW golfa 3 silnik 1Z ( trzeba przelutowac wtyczke od naszego bo tam jest plaska ) lub z BMW 2,5 TDS pasuje od razu bo jest wtyczka okragla tak jak u nas. A sprawdzales zawor egr czy dziala dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PromiL

nie sprawdzalem egr, wiem, że było dużo pisane, gość z tego servisu o którym wspomniałem powiedział, że to nastawnik, bo często mi się przywieszał np na 1500 obrotów i tak sobie trwał nie spadając w ogóle- po ruszeniu lekko nastawnikiem obroty spadały, oczywiście nadal falując delikatnie. Nie chce powielać tematu, stąd pytanie gdzie można kupić, szperam a allegro i nie ma zbytnio propozycji, chyba, ze regenerowany w zamian za oddanie starego, poszukam jeszcze tego z golfa 3. Dziękuję CI za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 1500 obrotow to pokazywalo sie jak wcisnales sprzeglo lub wyrzuciles na luz i dopiero po chwili spadaly do mormalnych Tak?. Jesli tak sie dzialo to wcale nie musi byc nastawnik. Bedzie za duza dawka paliwa. . Jesli obroty faluja od dolu do gory to nastawnik. Na allegro tych zregenerowanych nie kupuj. Najlepiej pogadaj z pompiarzami oni maja takie nastawniki. OProcz tych samochodow co CI napisalem to jeszcze pasuja z 2 litrowych opli mercedesow. Takie co maja taka pompe jak nasza VP37 moga byc o lewych i prawych obrotach. O cene to sie dogadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PromiL

Właśnie o to chodzi, że obroty w ogóle nie spadają, trzyma ciągle 1500, dopiero po ruszeniu nastawnikiem wracają do normalnej opcji 650-750 poza tym jeszcze zalezy jak się ustawi nastawnik, bo albo staje się po tej czynności zamulony, albo ma normalne tzw kopa

Bez ingerencji w nastawnik ciągle ma 1500 na tzw luzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pozno troche ale dopiero wrocilem z pracy . A czy check sie swieci i czy probowales robis autodiagnostyke. W zaleznosci od posiadanego gniazda diagnostyczego masz opis jak zrobic

TUTAJ OPIS

Zobaczymy moze cos pokaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PromiL

check się nie świeci, komputer w ogóle nie wykazuje błędów

ten tzw. pompiarz poiwedział, że to nastawnik

żeby nie powielać tematów, tak jak powiedziałeś czas poszukać moze coś z golfa 3 czy też tej bmw

generalnie teraz stoi na parkingu i nią nie jezdzę, po od tej regulacji poci się pompaaż do tego stopnia, ze zostają krople oleju na ziemi, poza tym bardzo ciężko odpala, na początku myślalem, że to rozrusznik, ale sądzę, że się po prostu zapowietrza przez to rozszczelnienie tzn wycieki, miałem kiedyś podobnie w ogóle nie chciał palic, co się okazalo to filtr paliwa tzn uszczelka po nim był rozwala i doił lewgo powietrza i cieżko bardzo zapalal, po wymianie na nowy filtr jak ręką odjął z pierwszego ząbka palił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...