Gość aniagal Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Witam serdecznie, jestem właścicielką P 12 od kilku dni, 2002, 2.0. Mam pytanie, będę za kilka dni zakładała gaz Lovato-u Stefanowskiego w Nagazie w Łodzi-najlepsza stacja montażu gazu. Prosili żeby się dowiedzieć jak mam regulowane zawory-podobno mechanicznie, zatem polecają dodatkowo lubryfikację dla lepszej żywotności. Co o tym sądzicie? Na forum P 12 kolega napisał, że to zbędne i nic nie daje, proszę o opinie w końcu 300 pln piechotą nie chodząZ góry dziękuję za informacje i pozdrawiam. AG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 zakładała gaz Lovato-u Stefanowskiego w Nagazie w Łodzi-najlepsza stacja montażu gazu. Prosili żeby się dowiedzieć jak mam regulowane zawory- najlepsza stacja i chcą abyś się coś dowiedziała??? przecież to najlepsza stacja montażu LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 najlepsza stacja i chcą abyś się coś dowiedziała??? przecież to najlepsza stacja montażu LPG DINO powiedz koleżance że to zbędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 bardziej mnie ten gaz lovato zastanawia bo jak fura będzie mieć ubogo to i jej lubryfikator nie pomoże poprostu nie ma badań że to pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ja bardzo przepraszam ale też pomyślałam, że dziwne pytanie o tą regulację zaworów...Teraz bardziej mnie boli , że piszecie nienajlepiej o Lovato, alternatywą jest Stag lub dużo droższy Landi. Ja jeżdżę z dziećmi i muszę mieć bezpieczną i nieawaryjną w miarę instalację. Teraz nie wiem co robić... W tym zakładzie wymienili mi wtryskiwacze w fordzie i samochód od roku jeździ jak nowy dlatego im zaufałam. Może ktoś jeszcze coś doradzi? A i jeszcze jedno czy oni podłączają się z tą instalacją do centralnego komputera i będzie widać spalanie na gazie? Proszę o wyrozumiałość, jam kobieta tylko i o radę znawców proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 STAG300+, wtryskiwacze HANNA, reduktor np. ZAVOLI ZETA S, LANDI to kompletne zestawy w każdym przypadku najważniejszy jest montaż a wtryski to każdy warsztat potrafi wymienić i nie tylko warsztat pospisuj co chca włożyć, zapytaj czy zdemują kolektor do wiercenia itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam koleżankę. Co do instalacji to moim zdaniem najważniejsze jest to aby wybrać dobry zakład montujący lpg (same instalacje różnych firm są na podobnym poziomie technicznym). Ja do kaszkaja 2,0 obecnie wybrałem instalację elpigaz z dwóch powodów - pierwsze zakład który wybrałem na rewelacyjne opinie - po drugie elpigaz daje aż pięcio;etnią gwarancję na podzespły także wygląda to fajnie. Paniętaj jednak że lepiej zapłacić więcej za sumienne podejście do tematu przez zakład. I warto zwrócić uwage na takie szczegóły jak: czy kolektor bedzie zdejmowany do wiercenia (powinien być), położenie redukotora, czy równa długośc przewodów doprowadzających gaz do wtrysków. Co do lubryfikacji to opinie jest tyle co uzkowników. Moim zdaniem przy aucie o dużej wartości warto założyć gdyż jest duża szansa że przedłuzy to zywotność silnika. Ja osobiście się zdecydowałem na to zycie pokaże czy to dobra decyzja. Z inżynieryjnego punktu widzenia - ma to sense, Niestety konkretnych doświadczen brak ponieważ jest jeszcze wiele innych czynników wpływających na żywotność silnika (jak skład mieszanki). arto też regularnie serwisować lpg (kalibracja, wymiana filtrów. Reasumując porządnie zalozona i serwisowana instalacja zapewnia bezawaryjne i oszczędne jezdzenie. Wiem z doświadczenia wcześniej miałem primerke p11 na sekwencji przebieg ponad 200 tys i silnik w rewelacyjnej kondycji. Pozdrawiam i życze udanego i bezawaryjnego jazdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 jak założysz to zobaczymy a lubryfikację to bym sobie odpuścił no ale to już Twój wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Jak i wielu dopinam sie ze montowanie lubrif...to wybor osobisty(co kosztuje +/-400zlociakow)Gdy montowalem do swojego bolida gaz,monter zasugerowal by zalozyc bo ....100 powodow.Nie zalozylem i po 120tys jazdy na gazie,analiza spalin jest prawie idetyczna,bieze tyle samo oleju co predzej(1 litr/5000km).Moim skromnym zdaniem nie szkodzi zalozenie,ale podnosi koszt montarzu,i niewiele ale i koszt eksplatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 kolego diabel a napisz jak po 120 tysiach luzy zaworowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.