AAS Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Znalazłem na ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-350z-Procharger-Supercharger-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZModelQ3a350Q5AQQhashZitem4aaac9ba3fQQitemZ320692927039QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories co o tym myślicie i czy ktoś u nas jest to w stanie podłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Fajna sprawa, ale gdzieś w internecie natknąłem się na test zetek z kompresorem... i wyniki były dosyć mierne. Po instalacji takiego kit'u (granica ok. 400 KM bez kucia silnika) przyspieszenie wyniosło ok. 5,2 (w zależności od zestawu danej firmy). Cena też jest niezła, no i oczywiście otrzymujemy zupełnie inną charakterystykę silnika - wysoki moment od niskich obrotów. Moim zdaniem, jeśli masz ochotę, zapał, $$, a do tego akceptujesz wyższą awaryjność zetki, to dlaczego nie? Nie pamiętam nazwy tej firmy, ale taką modyfikację wykonywałbym tam, gdzie powstało legendarne w PL 350Z TT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Pod względem KM nie, ale przyspieszenie już nie jest tak rewelacyjne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Samochód będzie dużo bardziej skłonny do nadsterowności na zakrętach, jazda nim będzie dużo bardziej niebezpieczna. Musisz od razu MOCNO usztywnić zawieszenie oraz (a może przede wszystkim) przejść profesjonalne szkolenie. Za to będziesz miał dużo lepsze wyniki na 1/4 znam gości, którzy biorą tyle ile normalny warsztat a robią dowolne modyfikacje samochodów sportowych i wyczynowych. Z Warszawy. Jakby co to mogę dać namiar. Ostatnio jak u nich byłem to zakuwali Focusa 1.6 (w oryginale 100 koni) i wsadzali mu turbo. Klient się uparł i tak właśnie chciał Edytowane 3 Maja 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Przy 400KM na kołach to 4.8 myślę że osiągalne bez większych problemów przy odpowiednich oponach. A silniki Z-tki bez zakucia wytrzymują do 440 KM jak dobrze pamiętam. ( max 9psi można dmuchać, jak w US dmuchali więcej jak 9 psi to prawie zawsze skutek był ten sam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Dobry wynik, może w ten sposób... p.s. Supercharger to nie jest turbina tylko kompresor... może coś w tekście przeczytałem o turbo. już poprawiłem kompresor w sumie wydaje się być dużo bezpieczniejszym rozwiązaniem bo przyrost mocy jest w miarę liniowy a nie skokowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 cena jest w miare przystępna jak na ten kompresor co prawda używany i brakuje kilku części ale wszystkie najważniejsze są. Trochę się boję że tak jak powiedział Devi zaraz pojawią się kolejne inwestycje w zawieszenie i hamulce ale z drugiej strony jak pomyślę że to ciągnie od samego dołu i nie trzeba po jeździe trzymać samochodu na włącząnym silniku przez 10 minut tak jak przy turbinie to już mi się gęba śmieje Jak myślicie ile kasy trzeba było by liczyć za zamontowanie niekompletnego kompresora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Kompresor to rzeczywiście dobra droga jeśli satysfakcjonuje Ciebie ta moc ok 400 KM.Ja bym w to wszedł,jeśli cena do końca nie skoczy to jest okazja. Co do zwiększonej nadsterowności to przy tej mocy wierzę jeszcze w ESP-chyba że ktoś go nie stosuje-to rzeczywiście,tu już jest permanentne ryzykowanie. Coobcio pewnie da radę to postawić,ale na tu i teraz pewnie nikt poza Nim Ci nie da realnego zapewnienia "ile" bo nikt takiej drogi nie przechodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jeśli chcesz aby samochód ciągnął od samego dołu to sprzedaj Zetkę i kup EVO, tam modyfikacje będą tańsze, efektywniejsze i łatwiejsze, a i przyśpieszenie do 100km/h będzie osiągalne prawie jak w Nissanie GTR no ale pamiętaj, że Evo ze skrzydłem gigantycznym z tyłu kojarzy się ludziom (niesłusznie) z szalonymi małolatami a nie z prestiżem tak jak zetka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jeśli chcesz aby samochód ciągnął od samego dołu to sprzedaj Zetkę i kup EVO, tam modyfikacje będą tańsze, efektywniejsze i łatwiejsze, a i przyśpieszenie do 100km/h będzie osiągalne prawie jak w Nissanie GTR Nie kupiłem Ztki ze względu na osiągi ale dlatego że ten samochód mi się podoba i nadaje się po modyfikacjach do driftu. Wydaje mi się że fajnie coś wstawić niestandardowego żeby samochód nabrał indywidualnego charakteru. EVO odpada nie łubie niskich pojemności wyżyłowanych do granic możliwości nie jestem fanem wyścigów na 1/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) Biednemu (Polakowi) zawsze wiatr w oczy Co do kompresora - to generalnie zabawka plug 'n ' play. Do zestawu Stillena dostajesz całą rozpiskę - z resztą możesz ja pobrać z ich strony LINK DO INSTRUKCJI STILLENA Są podzielone na kilka Stage-y i jak pierwsze dwa są powiedzmy "bezinwazyjne" tak wyższe Stage wymagają już wymiany kół pasowych (pulleys) na mniejsze a co za tym idzie wrzucenia dłuższych pasków co oznacza koszty i kombinowanie przy kolejnych wymianach. Dodatkowo dochodzi jeszcze smarowanie SC ale tego nie zgłębiałem ( co jak i za ile) Na dodatek rośnie spalanie autka które od samego początku musi "dźwigać" na pasku kompresor. Dodatkowo co mnie osobiście wkurza auto wyje jak szlifierka i zatraca się cały smaczek dźwięku VQ. Na początek zabawy w zdobywanie KM może być jednak nie zastąpi starego sprawdzonego Turbo. Można kupić zestawy Stillena, Vortecha, HKS i kilku innych mniejszych firm. Obstawiał bym jednak te które wymieniłem Jak ktoś nie ma obaw może zakupić sobie używane kity których podaż jest całkiem niezła np na G35drivers.com - pewnie można sie dogadać zeby wysłali do PL Wszystko zależy od $ PS. AAS modyfikacje zacząłbym od przedniego zderzaka. Wiesz o czym mówię Edytowane 4 Maja 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Proponuję choinkę zapachową wyjdzie taniej. No widze dowcip Ci się wyostrzył p.s. widzę w aukcji dodatkowy problem: "Paypal only No international Bidders. No returns." Spoko mam gościa w US który może mi to kupić tylko zanim podejmę decyzję muszę wiedzieć ile mnie to będzie wszystko łącznie kosztowało i czy ktoś to zrobi, teraz dzwonie po wszystkich firmach tunningowych A tu niestety presja czsaowa jest bo aukcja jeszcze 3 dni trwa Biednemu (Polakowi) zawsze wiatr w oczy Co do kompresora - to generalnie zabawka plug 'n ' play. Do zestawu Stillena dostajesz całą rozpiskę - z resztą możesz ja pobrać z ich strony LINK DO INSTRUKCJI STILLENA no tak ale stillen drogi i trzeba maske wycinać Są podzielone na kilka Stage-y i jak pierwsze dwa są powiedzmy "bezinwazyjne" tak wyższe Stage wymagają już wymiany kół pasowych (pulleys) na mniejsze a co za tym idzie wrzucenia dłuższych pasków co oznacza koszty i kombinowanie przy kolejnych wymianach. Dodatkowo dochodzi jeszcze smarowanie SC ale tego nie zgłębiałem ( co jak i za ile) Na dodatek rośnie spalanie autka które od samego początku musi "dźwigać" na pasku kompresor. Dodatkowo co mnie osobiście wkurza auto wyje jak szlifierka i zatraca się cały smaczek dźwięku VQ. Na początek zabawy w zdobywanie KM może być jednak nie zastąpi starego sprawdzonego Turbo. Można kupić zestawy Stillena, Vortecha, HKS i kilku innych mniejszych firm. Obstawiał bym jednak te które wymieniłem Jak ktoś nie ma obaw może zakupić sobie używane kity których podaż jest całkiem niezła np na G35drivers.com - pewnie można sie dogadać zeby wysłali do PL Wszystko zależy od $ Dzięki muszę sprawdzić tą stronę ale ten procharger naprade cenowo jest ok PS. AAS modyfikacje zacząłbym od przedniego zderzaka. Wiesz o czym mówię zrobie zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 aha chyba tej konkretniej sztuki bym nie brał - brakuje kilku uchwytów montażowych i rurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 aha chyba tej konkretniej sztuki bym nie brał - brakuje kilku uchwytów montażowych i rurek To fakt ale wszystkie kluczowe komponenty są wiec jak uda mi się znaleźć jeszcze przed zakończeniem aukcji kogoś kto by się tego podjął za rozsądne pieniądze to chyba w to wejde. Nowy kosztuje 6 tys USD, to jednak trochę za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 to chociaż napisz do typa czy ma instrukcję instalacji do tego SC. ew czy wie gdzie można ją zdobyć. Dmuchaj na zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 to chociaż napisz do typa czy ma instrukcję instalacji do tego SC. ew czy wie gdzie można ją zdobyć. Dmuchaj na zimne. No miałeś racje Jestem po rozmowach z warsztatami i wszyscy odradzają podobno zawsze piszą że brakuje kilku elementów a potem nie ma połowy pozatym goście chcą za zamontowanie od 6 do 20 tys to lekka przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jak poczytałem instrukcję to dla was dwóch - ciebie i twojego kolegi który ledwo co mieści się do Ztkia, nie powinno być żadnego problemu z samodzielną instalacją. Sam zobacz. Warsztaty dlatego ze biorą w jakiś sposób odpowiedzialność za montaż profilaktycznie dają cenę zaporową ( 20k to nic innego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jak poczytałem instrukcję to dla was dwóch - ciebie i twojego kolegi który ledwo co mieści się do Ztkia, nie powinno być żadnego problemu z samodzielną instalacją. Sam zobacz. Warsztaty dlatego ze biorą w jakiś sposób odpowiedzialność za montaż profilaktycznie dają cenę zaporową ( 20k to nic innego). Już się po tem widze jak chodze z reklamówką wzdłuż drogi i zbieram tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 gdzie w tobie duch pokolenia chowanego na Adamie Słodowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 gdzie w tobie duch pokolenia chowanego na Adamie Słodowym wysłałem gościowi zapytanie co dokładnie brakuje w tym kitcie ale prawda jest taka że nie mam miejsca gdzie mógłbym w tym dłubać dlatego najchętniej bym outsorcował tą usługę specjaliście pozatym samo wsadzenie tego moze nie jest skomplikowane pomijając wiercenie dziury w bloku silnika ale jeszcze trzeba to jakoś zestroić a do tego potrzebna jest wiedza i sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jak byłem mały, tzn. mniejszy - zawsze marzyłem o grzebaniu w samochodach rodem z Fast & Furious (jako hobby). Takie małe marzenie, ale niestety nie jest to takie proste jak na filmie. P.S. Jutro premiera nowej części, ale to nie już to, co dwie pierwsze. Koniec OT, bo zaraz mnie Strider pogoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) No miałeś racje Jestem po rozmowach z warsztatami i wszyscy odradzają podobno zawsze piszą że brakuje kilku elementów a potem nie ma połowy pozatym goście chcą za zamontowanie od 6 do 20 tys to lekka przesada ja zakładałem w innym samochodzie ale wszystko bylo robione pod auto od zera wyszło +- 12tys bez zakucia (turbo soft) -Turbosprężarka z zaworem upustowym spalin - Układ smarowania i chłodzenia turbosprężarki - Czujnik ciśnienia doładowania - Zawór upustowy ssania (DUMP VALVE) - Power rura ze filtrem powietrza ,recharger K&N -(obejmy ,łaczniki) ABA - Przewody w stalowym oplocie - Motul 4100 POWER - BOSCH, NGK, (swiece) - Zmodyfikowany kolektor wydechowy 4-2-1 - Przelotowy układ wydechowy powiekszony do srednicy 2,5 cala wykonany ze stali nierdzwnej - Wskaznik cisnienia doładowania - Wskaznik składu mieszanki AFR - Wskiaznik temperatury spalin - Chłodnica powietrza (INTERCOOLER) - Orurowanie ssące i tłoczące ze stali nierdzwnej - ZAWÓR UPUSTOWY BLOW OFF - Wydajniejsza pompa paliwa - Regulatora ciśnienia paliwa z regulowaną funkcją FMU - System sterowania odebrałem auto z hamowni z konkretnym ustawieniem mocy ,na taki stage dostałem rok gwarancji Pzdr Edytowane 5 Maja 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 co za autko jak to nie tajemnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 co za autko jak to nie tajemnica? Alfa Romeo Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Alfa Romeo Pzdr Szkoda że w Ztce to niewykonalne w tej kasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.