worm#21 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Szkoda że w Ztce to niewykonalne w tej kasie wiesz co ,proponowali mi i 30 klocków wszystko zalezy od podzespołow ja robiłem tez w wawie jak cos to PW ,dam namiary PZdr Szkoda że w Ztce to niewykonalne w tej kasie ASS jak daleko jestes z kompresorem ? jak tam ze stillenem dogadane ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ASS jak daleko jestes z kompresorem ? jak tam ze stillenem dogadane ? Pozdro kurcze jeszcze nic nie zrobilem caly czas czytam i przegladam ebaya na razie licytowalem tego ati ale ktos mnie przebil ten stillen ma minusy po pierwsze maska a po drugie z ic kosztuje juz grubo ponad 5k chyba jeszcze sie wstrzymam i wrzuce cos juz po sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ASS jak daleko jestes z kompresorem ? jak tam ze stillenem dogadane ? Pozdro kurcze jeszcze nic nie zrobilem caly czas czytam i przegladam ebaya na razie licytowalem tego ati ale ktos mnie przebil ten stillen ma minusy po pierwsze maska a po drugie z ic kosztuje juz grubo ponad 5k chyba jeszcze sie wstrzymam i wrzuce cos juz po sezonie zastanów się czy w ogóle psuć zetkę, ja bym zostawił jako bardzo szybki dupowóz albo zajął się innymi elementami niż silnik (bo obawiam się, że trzeba i tak go zakuć) : dolot, wylot, komputer, final drive, szpera, koło zamachowe. Można zrobić auto wyścigowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Powinno chyba obyć się bez zakuwania w przypadku kompresora... tak naprawdę to nikt nie wie kiedy trzeba zakuwać bo to jest indywidualna sprawa każdego motoru ile wytrzyma. np w evo które seryjnie ma zwykle około 280 KM to trzeba zakuwać dopiero jak się chce powyżej 350KM, a niektórzy jeżdżą bardzo długo na 400 KM i też nic sie nie dzieje. Natomiast powyżej 400 KM już prawie zawsze się dzieje. ja bym się bał zwiększać moc w tym silniku, bo japońce i tak dużo z niego wycisnęli. ale można dac mu odsapnąć tymi rzeczami co napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 400 KM bez kucia silnika to mierny wynik? Pan Wajand pisze w jednej ze swoich mądrych książek że 50%-owy przyrost mocy po doładowaniu może odbywać się bez zmiany przekrojów głównych elementów układu korbowo tłokowego... w teorii ~450KM w Z można więc przeprowadzić bez kucia, jednak nie jestem pewien czy autor nie mial na mysli silnika 4C90 z żuka, albo SW480 z Jelcza, których tak chętnie używa w swojej publikacji wiadomo że czasy się zmieniają tak jak konstrukcje silników. Dziś 100KM z litra to niemal standard i są to silniki doładowane, często nawet podwójnie. Swoją drogą nie jestem pewien czy 350Z nie ma fabrycznie kutych korbowodów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 A jak przy mocy 400 KM wplywa to na awaryjnosc i zywtonosc jednostki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 VQ35DE - teoretycznie z tego co wyczytałem na zagranicznych forach znoszą maks 350WHP - mniej więcej nasze polskie 430-440KM, najsłabszym ogniwem tego silnika są jego korbowody Nowsze silniki REV UP montowane zdaje się od 2006 roku, znoszą moce do 400WHP (Okolica 500KM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.