Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] supercharger kit


AAS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda że w Ztce to niewykonalne w tej kasie

 

 

wiesz co ,proponowali mi i 30 klocków wszystko zalezy od podzespołow

 

ja robiłem tez w wawie jak cos to PW ,dam namiary

 

PZdr

 

Szkoda że w Ztce to niewykonalne w tej kasie

 

 

ASS jak daleko jestes z kompresorem ? jak tam ze stillenem dogadane ?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASS jak daleko jestes z kompresorem ? jak tam ze stillenem dogadane ?

 

Pozdro

kurcze jeszcze nic nie zrobilem caly czas czytam i przegladam ebaya na razie licytowalem tego ati ale ktos mnie przebil ten stillen ma minusy po pierwsze maska a po drugie z ic kosztuje juz grubo ponad 5k chyba jeszcze sie wstrzymam i wrzuce cos juz po sezonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASS jak daleko jestes z kompresorem ? jak tam ze stillenem dogadane ?

 

Pozdro

 

kurcze jeszcze nic nie zrobilem caly czas czytam i przegladam ebaya na razie licytowalem tego ati ale ktos mnie przebil ten stillen ma minusy po pierwsze maska a po drugie z ic kosztuje juz grubo ponad 5k chyba jeszcze sie wstrzymam i wrzuce cos juz po sezonie

 

zastanów się czy w ogóle psuć zetkę, ja bym zostawił jako bardzo szybki dupowóz albo zajął się innymi elementami niż silnik (bo obawiam się, że trzeba i tak go zakuć) : dolot, wylot, komputer, final drive, szpera, koło zamachowe. Można zrobić auto wyścigowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno chyba obyć się bez zakuwania w przypadku kompresora...

 

tak naprawdę to nikt nie wie kiedy trzeba zakuwać bo to jest indywidualna sprawa każdego motoru ile wytrzyma. np w evo które seryjnie ma zwykle około 280 KM to trzeba zakuwać dopiero jak się chce powyżej 350KM, a niektórzy jeżdżą bardzo długo na 400 KM i też nic sie nie dzieje. Natomiast powyżej 400 KM już prawie zawsze się dzieje.

ja bym się bał zwiększać moc w tym silniku, bo japońce i tak dużo z niego wycisnęli. ale można dac mu odsapnąć tymi rzeczami co napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

400 KM bez kucia silnika to mierny wynik? smile.gif

Pan Wajand pisze w jednej ze swoich mądrych książek że 50%-owy przyrost mocy po doładowaniu może odbywać się bez zmiany przekrojów głównych elementów układu korbowo tłokowego... w teorii ~450KM w Z można więc przeprowadzić bez kucia, jednak nie jestem pewien czy autor nie mial na mysli silnika 4C90 z żuka, albo SW480 z Jelcza, których tak chętnie używa w swojej publikacji :whistle: wiadomo że czasy się zmieniają tak jak konstrukcje silników. Dziś 100KM z litra to niemal standard i są to silniki doładowane, często nawet podwójnie. Swoją drogą nie jestem pewien czy 350Z nie ma fabrycznie kutych korbowodów?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VQ35DE - teoretycznie z tego co wyczytałem na zagranicznych forach znoszą maks 350WHP - mniej więcej nasze polskie 430-440KM, najsłabszym ogniwem tego silnika są jego korbowody

Nowsze silniki REV UP montowane zdaje się od 2006 roku, znoszą moce do 400WHP (Okolica 500KM).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...