Gość marekkloss Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Proszę o pomoc osoby które mają NOTE z silnikiem 1.6.Proszę ,na podstawie wyciągu ze świadectwa homologacji, o podanie przełożeń skrzyni biegów oraz przełożenia przekładni głównej.Dane te są mi potrzebne, gdyż prawdopodobnie będę musiał wymienić skrzynię w mojej tiidzie, a podobno pasuje od note 1.6. Bardzo dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 NISSAN Gearbox Engine Suffix First Second Third Fourth Fifth Reverse gear Final drive K9K (50 kw) JH3-162 11:37 22:41 28:37 30:29 42:31 11:39 15:58 CR14DE JH3-103 11:41 21:43 28:39 34:35 39:32 11:39 15:61 HR16DE JH3-149 12:41 22:43 29:39 35:35 40:32 12:39 16:61 Dane z dokumentacji serwisowej (link dostępny na forum) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Proszę o pomoc osoby które mają NOTE z silnikiem 1.6.Proszę ,na podstawie wyciągu ze świadectwa homologacji, o podanie przełożeń skrzyni biegów oraz przełożenia przekładni głównej.Dane te są mi potrzebne, gdyż prawdopodobnie będę musiał wymienić skrzynię w mojej tiidzie, a podobno pasuje od note 1.6. Bardzo dziękuję za pomoc. A cóż to się stało, że już musisz wymienić całą skrzynię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) tak na wszelki wypadek - gdyby komuś jeszcze były potrzebne te dane - w oparciu o wyciąg ze świadectwa homologacji 1,6 benzyna: przełożenia na biegach: I:3,727 II:2,048 III:1,393 IV:1.029 V:0,821 VI - u mnie nie ma przełożenie przekładni głównej: 4,067 Edytowane 11 Maja 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 DAR to chyba masz jednak 1.4 pod maską Bo przełożenia które podałeś odpowiadają skrzyni w wersji z CR14DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) przepisałem te dane z wyciągu świadectwa homologacji, jaki otrzymałem przy zakupie - a po tym co oglądałem maską mojego notka sądzę, że to jednak 1,6 Edytowane 11 Maja 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Dar w homologacji są dane jakie podałeś stąd mój uśmieszek, (symbolu skrzyni nie ma w świadectwie) Tyle że nie do końca wierzę w dane w wyciągu z świadectwa homologacji bo tam jak byk widnieje że samochód ma np. opony175/65R15 a mój miał fabrycznie założone 185/55R16 sic! Notabene 1.4 były obute w oponki z homologacji. Podane przeze mnie dane są z dokumentacji serwisowej i różnią się od homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) z tego co pamiętam -parę lat temu wszystkie tekny i większość modelu accenta z motorem 1,6 miały szersze opony, w moim też założono 185x65x15 a nie takie jak w homologacji. Dopiero poliftingowe obuwają w te wąskie gumki - ekologia Panie! Edytowane 11 Maja 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 z tego co pamiętam -parę lat temu wszystkie tekny i większość modelu accenta z motorem 1,6 miały szersze opony, w moim też założono 185x65x15 a nie takie jak w homologacji. Dopiero poliftingowe obuwają w te wąskie gumki - ekologia Panie! mój poliftingowy 1.6 acenta też wyjechał na przełomie 2009/2010 oryginalnie na 185/65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 mój poliftingowy 1.6 acenta też wyjechał na przełomie 2009/2010 oryginalnie na 185/65 no to miałeś farta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) Może to także kwestia dostawcy ogumienia na pierwszy montaż. Do pewnego momentu wszystkie Notki wyjeżdżały z fabryki na Continetal`ch. I faktycznie były to gumy 185/65 15. W pewnym momencie Continental został zamieniony na Bridgestone i tu już pojawiały się 175/65 15. Choć nie wykluczone, że zamieniono Continental`a na Bridgestone, bo ten pierwszy nie miał opony 175/65 15. W dalszym ciągu chyba jednak wersje na alusach 16 tkach, są wypuszczane na Continental`ach. Coś mi się poza tym zdaje, że opony 175 zawitały w Notkach razem ze znaczkiem Pure Drive. A to tak jak pisał Dar, ekologia Panie, ekologia. I obniżanie emisji wszelkimi sposobami... Edytowane 11 Maja 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Może to także kwestia dostawcy ogumienia na pierwszy montaż. Do pewnego momentu wszystkie Notki wyjeżdżały z fabryki na Continetal`ch. I faktycznie były to gumy 185/65 15. W pewnym momencie Continental został zamieniony na Bridgestone i tu już pojawiały się 175/65 15. Choć nie wykluczone, że zamieniono Continental`a na Bridgestone, bo ten pierwszy nie miał opony 175/65 15. W dalszym ciągu chyba jednak wersje na alusach 16 tkach, są wypuszczane na Continental`ach. Coś mi się poza tym zdaje, że opony 175 zawitały w Notkach razem ze znaczkiem Pure Drive. A to tak jak pisał Dar, ekologia Panie, ekologia. I obniżanie emisji wszelkimi sposobami... Conti miał i ma ten popularny rozmiar.Ja w tiidzie mam 195/65r15 a w homologacji jest jak byk 185/65r15....widać taka nissanowska tradycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 sądzę,że węższe opony zaczęto stosować głównie z uwagi na oszczędność (paliwa i materiału) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Dar,w specyfikacji mojego rocznika(2007) jak byk było napisane że opony 175/65/15 a wyjechałem na 185 tkach.Więc żadnej oszczędności nissan nie robił.Podejrzewam że co mieli to zakładali,bo tak 175 jak i 185 są zalecane do tej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.