hippi Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Witam. W niektorych wersjach bylo montowane sterowanie radiem z kierownicy. Niestety u mnie tego nie ma, a ze na necie mozna dostac takie cudo to wpadlem na pomysl przerobki. I teraz pare pytan: - jak sprawdzic czy mam odpowiednie okablowanie (np po miedzy kierownica a reszta i dalej do radia) - jak zdjac pokrywke na kierownicy zaslaniajaca airbag nie powodujac jego wywalenia Moze ktos przerabial juz taki temat bo z tego co szukalem w tym dziale to nic nie znalazlem a widze,ze kroi mi sie wymiana calej kierownicy.. Pozdr. PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał walczak Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 poczytaj tu; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64470-p12-sterowanie-radiem-z-kierownicy-p12/ do p11 jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Dzieki, troche mi sie rozjasnilo. A teraz jak wyciagnac airbag aby nic nie wystrzelilo lub nie doznalo awarii... PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Ja tak z grubsza orientowałem się w temacie i wg mnie chyba najlepiej byłoby wymienić całą kierownicę. Nie są to duże koszta (kiera bez poduszki na alledrogo od 100 do 150zł), a jedyna trudność to właśnie przełożenie poduszki. Podłączenie do radia powinno już w aucie być, czyli od kierowcy nie trzeba ciągnać żadnych kabelków - ale to nie jestem pewnien, czytałem na jakims angielskim forum, że wersje 2001 to miały, a wcześniejsze nie (zaznaczam, niepotwierdzone info). Na forum jest gdzieś napisane jak się wyciąga poduszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Zaczyna sie robic wesolo Na Alledrogo duzy wybor zwijakow ale tylko z wyprowadzonymi dwoma wiazkami kabli. Znalazlem taki z trzema co wg manuala tak ma byc ale ten trzeci kabelek jest od sygnaly dzwiekowego. Sprzedawca, na ktorego aukcji jest ten zwijak, powiedzial, ze oprocz wymiany samej kierownicy bede musial najprawdopodobniej wymienic calego AirBag-a bo ten z wersji bez sterowania nie ma miejsca na sterowanie... Poza tym pytanie do kogos kto rozbieral kierownice w WP11.144/P11.144 - jesli rzeczywiscie dwie wiazki wystarcza to by oznaczalo ze do jednej jest tylko podlaczony przycisk sygnalu dzwiekowego i pozostale piny sa wolne - zgadza sie... A wiec sprawa sie wyjasnila. Oproccz wymiany, zwijaka, prawdopodobnie kierownicy, dolozenia przelacznika, wymiany okablowania po miedzy kierownica a radiem i najprawdopodobniej samego radia (mam blaupunkta i jakos nie moglem znalesc w manualu opisu jego wyjsc) dolozenie samego przelacznika przy kierownicy nic nie da. Wiec pomysl upadl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.