mareq Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Proszę o informację. Kończy mi się przegub wewnętrzny lewy w mojej p11 2.0 (97r) i przymierzam sie do wymiany. 250 zł (za nowy) jednak po drodze nie chodzi. Kolega może mi odstąpić przegub od p11 1.6 (98r) w super stanie. Sporo szperałem w temacie ale nie znalazłem odpowiedzi czy te przeguby się czymś różnią? Mam podejrzenie że różnica dotyczy tylko trochę dłuższego wałka półosi w 1.6. Wieloklin wewnętrzny i zewnętrzny być może jest taki sam. A jak wygląda sprawa w silniku 1.8 bo mam też do wyrwania w bardzo dobrej cenie kompletną półośkę od primery 1.8 z 2000r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo_TD Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Proszę daj znać jak się dowiesz na 100% czy jest różnica jak orentowałem się swego czasu o takie rzeczy bo interesowała mnie zmiana silnika wyczytałem że jest bodajrze w grubości pólosi i ilości tych ząbków podobnie jak z tym zewnętrznym homokinetycznym chyba. Ale informacje nie są z pewnego zródła bo było tylko gdzieś o tym wspomniane. A pisałem między 2.0 a 1.6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 a ja się dołączam pytaniem - stuka mi prawy (pasażer) - trudne to do wymiany? Jakieś instrukcje może... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Pewne fakty które udało mi sie samemu ustalić: WYMIARY WAŁKÓW PÓŁOSI- 375/32/32 Nissan Primera P11 2.0 TD lewa 390/32/32 Nissan Primera P10 2.0 16V lewa 395/32/25 Nissan Primera P10 2.0 16V lewa 395/32/25 Nissan Primera P11 1.8 – 2.0 16V lewa 395/32/32 Nissan Primera P11 2.0 TD lewa 407/35/25 Nissan Primera P12 1.9 CDI prawa 405/23/23 Nissan Almera N15 1.5 16v lewa 410/22/32 Nissan Primera P10 1.6 16V lewa 410/23/23 Nissan Almera N15 1.5 16v prawa 410/32/32 Nissan Primera P11 1.8 lewa 415/24/24 Nissan Primera P12 2.0 16V lewa 420/22/22 Nissan Primera P11 1.6 16V lewa 420/22/22 Nissan Primera P11 2.0 16V lewa 435/23/23 Nissan Primera P10 2.0 D prawa 435/32/32 Nissan Primera P10 2.0 16V prawa 435/32/32 Nissan Primera P11 2.0 TD prawa Parametry półosi kompletnych: 1)P11 1.8 ABS strona lewa Długość ca. - 620mm Ilość zębów od strony koła - 27 Ilość zębów od skrzyni biegów - 25 Ilość zębów ABS - 44 2)p11 1.6 96-2001r ABS wszystkie nadwozia, strona lewa Długość ca. - ok. 640mm Ilość zębów od strony koła - 27 Ilość zębów od skrzyni biegów - 25 Ilość zębów ABS - 44 3)P11 2,0 TD prawa ABS ilość zębów od strony kola - 27 ilość zębów od str. skrzyni biegów - 25 długość całkowita ok. - 960 mm ilość zębów pierścień ABS - 44 4)P11 2.0L Lewa ABS 96-2002r wersje sedan i hatchback, również gt Długość ca. - 619mm Ilość zębów od strony koła - 27 Ilość zębów od skrzyni biegów - 25 Ilość zębów ABS - 44 5)P11 2.0L TD Lewa ABS (wszystkie wersje nadwozia) Długość ca. - 605mm Ilość zębów od strony koła - 27 Ilość zębów od strony skrzyni biegów - 25 Ilość zębów ABS - 44 6)P11,WP11 2,0L prawa (wszystkie wersje nadwozia) ilość zębów od strony kola - 27 ilość zębów od str. skrzyni biegów - 25 długość całkowita ok. - 935 mm ilość zębów pierścień ABS - 44 Wystarczy troche to przeanalizować i można wyciągnąć wnioski dotyczące przegubów. Jak widać przeguby od 2.0 i 1.6 różnią się ilością frezów wewnętrznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.