Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Y61 3,0 PRZEPALA MI PRZEPŁYWOMIERZE


Gość WACHO4X4PIŁA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WACHO4X4PIŁA

Witam...

ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie

przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach

oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza .

kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera

i pokazał - BŁĄD 31 ECMA

AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO

Edytowane przez WACHO4X4PAŁA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie

przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach

oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza .

kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera

i pokazał - BŁĄD 31 ECMA

AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO

 

Niektóre typy tak mają :D

 

Pamiętam podobny problem miałem w co prawda z Terrano, ale z tym samym silnikiem 3.0

Ponieważ samochód był na gwarancji, w ASO Panowie robili różne sztuczki i .... nic nie wyczarowali. - Jak to w ASO ;) Zalewało mnie .........., bo samochód nowy z salonu na gwarancji i nic nikt nie potrafi poradzić. Wreszcie Nissan trafił w "ręce które leczą",- do mojego nadwornego mechanika. Kombinowaliśmy, czarowaliśmy i bez efektów. Wkładalismy podróbki, oryginały Boscha, wszystko - i wszystko się paliło. Cóż trzeba było się z tym pogodzić. W tym wszystkim jest jeden pozytyw. Cena przepływki do 3.0 jest akceptowalna / oczywiście nie w ASO/ Najtańsze są oczywiście "chińczyki" około 200 pln. Bosch droższy i tak samo szybko się przepalał. U mnie "chinczyk" wytrzymywał około pół roku, wiec pogodziłem się z wymianami i traktowałem to jako standardową opcję serwisową. Zawsze woziłem ze sobą jeden na zapas :D

 

Zyczę powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WACHO4X4PIŁA

Niektóre typy tak mają :D

 

Pamiętam podobny problem miałem w co prawda z Terrano, ale z tym samym silnikiem 3.0

Ponieważ samochód był na gwarancji, w ASO Panowie robili różne sztuczki i .... nic nie wyczarowali. - Jak to w ASO ;) Zalewało mnie .........., bo samochód nowy z salonu na gwarancji i nic nikt nie potrafi poradzić. Wreszcie Nissan trafił w "ręce które leczą",- do mojego nadwornego mechanika. Kombinowaliśmy, czarowaliśmy i bez efektów. Wkładalismy podróbki, oryginały Boscha, wszystko - i wszystko się paliło. Cóż trzeba było się z tym pogodzić. W tym wszystkim jest jeden pozytyw. Cena przepływki do 3.0 jest akceptowalna / oczywiście nie w ASO/ Najtańsze są oczywiście "chińczyki" około 200 pln. Bosch droższy i tak samo szybko się przepalał. U mnie "chinczyk" wytrzymywał około pół roku, wiec pogodziłem się z wymianami i traktowałem to jako standardową opcję serwisową. Zawsze woziłem ze sobą jeden na zapas :D

 

Zyczę powodzenia :D

 

 

witam.

Dzieki za odzew

wszystko by było ok , gdyby to było co pół roku , ale mi pali przepływki od półtora miesiaca do 8 dni wiec opcja zmiany co miesiac odpada.

mam pytanko czy robiliscie coś z komputerem ????

bo prepływka zasilanie , masa jak i sygnał powrotny wszystko wychodzi z komputera i trafia z powrotem do komputera . nie jest zasilana prądem z instalacji tylko z samego komputera dlatego moje moje pytanie odnosnie komputera

. co Twój nadworny mechanik czynił i nic to nie dało jakie czary sprawdzalisci bo pomysły juz mi sie skończyły.

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jodalin

Witam...

ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie

przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach

oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza .

kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera

i pokazał - BŁĄD 31 ECMA

AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO

Mam od 4 lat Patrola 3.0 z 2000 roku,manualna- dwa razy wymieniałem przepływomierze.Obydwa kupiłem na eBay.uk za grosze 220 pln.Ostatnio kilka dni temu-nic się nie przepala mimo,że to nie są oryginały żadnych błędów.Co nazywasz przepalaniem.Moje przepływki kończyły się w ten sposób,że samochód raz jechał raz blokował się przy dodawaniu gazu.Zapalała się kontrolka check engine i w moim diagnokopie błąd air mass sensor 102.Napisz jodal@op.pl to pożniej podam ci namiar na moje zródło przepływek.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. co Twój nadworny mechanik czynił i nic to nie dało jakie czary sprawdzalisci bo pomysły juz mi sie skończyły.

Pozdro...

 

Ot właśnie grzebał przy kompie, ale nie polecam, trzeba mieć łeb jak sklep, bo inaczej można sobie zrobić kuku i to całkiem poważne. Zapytam i dam znać, wiem ze najpierw robiliśmy pomiary czyli zwykły miernik , potem już przez OBDII ale nic nie ugraliśmy, zresztą auto było na gwarancji i głębsze grzebanie mogło doprowadzić do jej utraty. :rolleyes:

 

A jak wychodzą parametry pracy przepływki na kompie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WACHO4X4PIŁA

Moje przepływomierze padają bez jakiego kolwiek schematu

 

- raz w głębokim sniegu na napedach przy 80 km/h

- drugi raz przy 40-50km/h przy normalnym snuciu sie po miescie

- trzeci raz podczas ostrego hamowania na swiatłach

- czwarty chodził pólgodziny

- piaty padł wczoraj na poligonie na redzu pod srednią górke tak ze bez jakiegoś obciązenia(nawet nie spiełem sprzegiełek)

 

jasna cholera spoliło mi pieć nie cztery świetnie...

Ale do rzeczy

pada przepływka silnik traci moc ciągnie do 2000 obrotówi brak mocy , nie kopci , odpala bez problemu , redukuje biegi ,

Czek-engin zapala sie dopiero przy jeżdzie około 3700,3800 obrotów przez jakieś 30 - 45 sekundach .

pozatym nie zapala sie wogóle chyba ze wypne wtyczke do przepływki wtedy sie zaswieci jak wepne gasnie a róznicy w jezdzie i mocy z odpietą czy zapietą wtyczką niema zadnej.

najdziwniejsze to różnicz czasie pracy przepływek jest rózna a kupiłem orginały i jedna podróbe ale ona nie kreciła powyrzej 3800 obrotów wiec oddałem do sklepu.ZOSTAŁ

Po podłączeniu kompa wyswietliło BŁĄD 31 ECMA (PRZETŁUMACZONO MI ZE TO BŁĄD WEWNETRZNY STEROWNIKA SILNIKA .

Bład Został skasowany i po 6 dniach czyli przedwczoraj padła kolejna przepływka czek engine sie nie pali

 

RĘCE I CYCKI OPADAJĄ MI DO ZIEMI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie czytam jeśli dobrze kojarzę PW - POLITECHNIKA WARSZAWSKA

czy chodzi o coś innego???

 

Tez Politechnika :rolleyes: , ale ja akurat mam na myśli Prywatną Wiadomość, albo inaczej zwaną PM. :lol: Jak sie zalogujesz to popatrz w prawy górny róg ekranu, zobaczysz swój nick a obok cyferkę - pewno będzie 1 - to znaczy że masz jedną wiadomość PW. Przeczytaj ją klikając na ów cyferkę :) Wacho... jesteś "AS" ;););)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

jeśli pozwolicie, podłączę się do tematu :)

 

miałem podobny problem, przy szybszej jeździe w pewnym momencie spadła moc, zaświeciła się kontrolka check engine i samochód miał problem z utrzymaniem prędkości 80 km/h na lekkim wzniesieniu. Po podłączeniu komputera okazało się, że to przepływomierz, po wymianie wszystko było pozornie w porządku; chcąc upewnić się, czy wszystko "bangla", postanowiłem samochód rozpędzić - i tu niespodzianka, przy 120 km/h gwałtownie odcina moc, żadna kontrolka się nie włącza, dwóch mechaników mówiło co innego: jeden, że przepływomierz jakiś niesmerfny, a drugi mówił coś o jakichś "zapchanych zaworkach". Któremu wierzyć? I przy okazji - kto w Trójmieście jest w stanie zająć się patrolem bez szkody dla samochodu i portfela?

 

Pozdrawiam serdecznie!

 

PS

Y61 3.0 dla formalności ;)

Edytowane przez Lefff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jankes30

To jesli koledzy pozwola ja jeszcze sie podepne do tematu... Nie wiem czy to wada, czy po prostu moje przyzwyczajenie z innych samochodow..

Gdy wciskam gaz.. nawet na biegu jalowym... parchaty potrzebuje ok sekundy, moze nawet 1,5 zeby zaczac sie wkrecac na obroty. W trakcie jazdy czasami czuje jak naprawde radosnie przyspiesza od ok 2000rpm, a czasami musze czekac na 2700...3000.

 

To taki urok parchatego czy powinienem szukac jakiejs przyczyny? Jesli szukac.. to od czego zaczac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jesli koledzy pozwola ja jeszcze sie podepne do tematu... Nie wiem czy to wada, czy po prostu moje przyzwyczajenie z innych samochodow..

Gdy wciskam gaz.. nawet na biegu jalowym... parchaty potrzebuje ok sekundy, moze nawet 1,5 zeby zaczac sie wkrecac na obroty. W trakcie jazdy czasami czuje jak naprawde radosnie przyspiesza od ok 2000rpm, a czasami musze czekac na 2700...3000.

 

To taki urok parchatego czy powinienem szukac jakiejs przyczyny? Jesli szukac.. to od czego zaczac...

 

Urok Parchatego jest taki że do momentu "zapięcia" turbiny, masz "dziurę" , ale napewno nie do obrotów o których piszesz 2700-3000. Szukać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jankes30

Urok Parchatego jest taki że do momentu "zapięcia" turbiny, masz "dziurę" , ale napewno nie do obrotów o których piszesz 2700-3000. Szukać :(

A co myslec o potwornie leniwej reakcji na pedal gazu?? na jalowych obrotach wcisne pedal... i czekam... dopiero po pewnym czasie wpadnie na pomysl ze czas zaczac sie rozkrecac... jak napisalem... sek.. prawie dwie trzyma 700 rpm.. a potem dopiero gwaltownie w gore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Dziku_1508

Urok Parchatego jest taki że do momentu "zapięcia" turbiny, masz "dziurę" , ale napewno nie do obrotów o których piszesz 2700-3000. Szukać :(

Cześć Koledzy! Mam dodatkowe pytanie odnośnie przepływomierzy do Patrola. Czy Nissan Patrol przykładowo 2.8 tdi ma możliwość założenia przepływomierza od innego nissana na przykład Terrano? Poszukuję do swojego auta przepływki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Cześć kolego, który pali przepływomierze. Miałem ten sam problem. Kup sobie oryginalny filtr powietrza. Przepływomierze padają od drobinek brudu, kurzu itp. Po więcej info pisz do mnie na maila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Panowie pomocy ten sam problem po zmianie przepływki na taką za 200 pln chińczyk auto nie do poznania -petardy niestety tylko dwa dni się cieszyłem:(

Kto pomoże mam kupić kolejna czy orginal za 1500pln :(

Witam...

ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie

przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach

oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza .

kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera

i pokazał - BŁĄD 31 ECMA

AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO

Witam...

ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie

przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach

oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza .

kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera

i pokazał - BŁĄD 31 ECMA

AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO

Hej Kolego mam ten sam problem po zmianie przepływie na chińska było dobrze ale tylko dwa dni :(

Pomocy !

Moje przepływomierze padają bez jakiego kolwiek schematu

 

- raz w głębokim sniegu na napedach przy 80 km/h

- drugi raz przy 40-50km/h przy normalnym snuciu sie po miescie

- trzeci raz podczas ostrego hamowania na swiatłach

- czwarty chodził pólgodziny

- piaty padł wczoraj na poligonie na redzu pod srednią górke tak ze bez jakiegoś obciązenia(nawet nie spiełem sprzegiełek)

 

jasna cholera spoliło mi pieć nie cztery świetnie...

Ale do rzeczy

pada przepływka silnik traci moc ciągnie do 2000 obrotówi brak mocy , nie kopci , odpala bez problemu , redukuje biegi ,

Czek-engin zapala sie dopiero przy jeżdzie około 3700,3800 obrotów przez jakieś 30 - 45 sekundach .

pozatym nie zapala sie wogóle chyba ze wypne wtyczke do przepływki wtedy sie zaswieci jak wepne gasnie a róznicy w jezdzie i mocy z odpietą czy zapietą wtyczką niema zadnej.

najdziwniejsze to różnicz czasie pracy przepływek jest rózna a kupiłem orginały i jedna podróbe ale ona nie kreciła powyrzej 3800 obrotów wiec oddałem do sklepu.ZOSTAŁ

Po podłączeniu kompa wyswietliło BŁĄD 31 ECMA (PRZETŁUMACZONO MI ZE TO BŁĄD WEWNETRZNY STEROWNIKA SILNIKA .

Bład Został skasowany i po 6 dniach czyli przedwczoraj padła kolejna przepływka czek engine sie nie pali

 

RĘCE I CYCKI OPADAJĄ MI DO ZIEMI

Hej Kolego mam ten sam problem po zmianie przepływie na chińska było dobrze ale tylko dwa dni :(

Pomocy !

Panowie pomocy ten sam problem po zmianie przepływki na taką za 200 pln chińczyk auto nie do poznania -petarda niestety tylko dwa dni się cieszyłem:(

Kto pomoże mam kupić kolejna czy orginal za 2500pln :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...