Gość WACHO4X4PIŁA Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Witam... ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza . kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera i pokazał - BŁĄD 31 ECMA AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO Edytowane 5 Maja 2011 przez WACHO4X4PAŁA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam... ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza . kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera i pokazał - BŁĄD 31 ECMA AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO Niektóre typy tak mają Pamiętam podobny problem miałem w co prawda z Terrano, ale z tym samym silnikiem 3.0 Ponieważ samochód był na gwarancji, w ASO Panowie robili różne sztuczki i .... nic nie wyczarowali. - Jak to w ASO Zalewało mnie .........., bo samochód nowy z salonu na gwarancji i nic nikt nie potrafi poradzić. Wreszcie Nissan trafił w "ręce które leczą",- do mojego nadwornego mechanika. Kombinowaliśmy, czarowaliśmy i bez efektów. Wkładalismy podróbki, oryginały Boscha, wszystko - i wszystko się paliło. Cóż trzeba było się z tym pogodzić. W tym wszystkim jest jeden pozytyw. Cena przepływki do 3.0 jest akceptowalna / oczywiście nie w ASO/ Najtańsze są oczywiście "chińczyki" około 200 pln. Bosch droższy i tak samo szybko się przepalał. U mnie "chinczyk" wytrzymywał około pół roku, wiec pogodziłem się z wymianami i traktowałem to jako standardową opcję serwisową. Zawsze woziłem ze sobą jeden na zapas Zyczę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WACHO4X4PIŁA Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Niektóre typy tak mają Pamiętam podobny problem miałem w co prawda z Terrano, ale z tym samym silnikiem 3.0 Ponieważ samochód był na gwarancji, w ASO Panowie robili różne sztuczki i .... nic nie wyczarowali. - Jak to w ASO Zalewało mnie .........., bo samochód nowy z salonu na gwarancji i nic nikt nie potrafi poradzić. Wreszcie Nissan trafił w "ręce które leczą",- do mojego nadwornego mechanika. Kombinowaliśmy, czarowaliśmy i bez efektów. Wkładalismy podróbki, oryginały Boscha, wszystko - i wszystko się paliło. Cóż trzeba było się z tym pogodzić. W tym wszystkim jest jeden pozytyw. Cena przepływki do 3.0 jest akceptowalna / oczywiście nie w ASO/ Najtańsze są oczywiście "chińczyki" około 200 pln. Bosch droższy i tak samo szybko się przepalał. U mnie "chinczyk" wytrzymywał około pół roku, wiec pogodziłem się z wymianami i traktowałem to jako standardową opcję serwisową. Zawsze woziłem ze sobą jeden na zapas Zyczę powodzenia witam. Dzieki za odzew wszystko by było ok , gdyby to było co pół roku , ale mi pali przepływki od półtora miesiaca do 8 dni wiec opcja zmiany co miesiac odpada. mam pytanko czy robiliscie coś z komputerem ???? bo prepływka zasilanie , masa jak i sygnał powrotny wszystko wychodzi z komputera i trafia z powrotem do komputera . nie jest zasilana prądem z instalacji tylko z samego komputera dlatego moje moje pytanie odnosnie komputera . co Twój nadworny mechanik czynił i nic to nie dało jakie czary sprawdzalisci bo pomysły juz mi sie skończyły. Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jodalin Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam... ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza . kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera i pokazał - BŁĄD 31 ECMA AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO Mam od 4 lat Patrola 3.0 z 2000 roku,manualna- dwa razy wymieniałem przepływomierze.Obydwa kupiłem na eBay.uk za grosze 220 pln.Ostatnio kilka dni temu-nic się nie przepala mimo,że to nie są oryginały żadnych błędów.Co nazywasz przepalaniem.Moje przepływki kończyły się w ten sposób,że samochód raz jechał raz blokował się przy dodawaniu gazu.Zapalała się kontrolka check engine i w moim diagnokopie błąd air mass sensor 102.Napisz jodal@op.pl to pożniej podam ci namiar na moje zródło przepływek.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 . co Twój nadworny mechanik czynił i nic to nie dało jakie czary sprawdzalisci bo pomysły juz mi sie skończyły. Pozdro... Ot właśnie grzebał przy kompie, ale nie polecam, trzeba mieć łeb jak sklep, bo inaczej można sobie zrobić kuku i to całkiem poważne. Zapytam i dam znać, wiem ze najpierw robiliśmy pomiary czyli zwykły miernik , potem już przez OBDII ale nic nie ugraliśmy, zresztą auto było na gwarancji i głębsze grzebanie mogło doprowadzić do jej utraty. A jak wychodzą parametry pracy przepływki na kompie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WACHO4X4PIŁA Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Moje przepływomierze padają bez jakiego kolwiek schematu - raz w głębokim sniegu na napedach przy 80 km/h - drugi raz przy 40-50km/h przy normalnym snuciu sie po miescie - trzeci raz podczas ostrego hamowania na swiatłach - czwarty chodził pólgodziny - piaty padł wczoraj na poligonie na redzu pod srednią górke tak ze bez jakiegoś obciązenia(nawet nie spiełem sprzegiełek) jasna cholera spoliło mi pieć nie cztery świetnie... Ale do rzeczy pada przepływka silnik traci moc ciągnie do 2000 obrotówi brak mocy , nie kopci , odpala bez problemu , redukuje biegi , Czek-engin zapala sie dopiero przy jeżdzie około 3700,3800 obrotów przez jakieś 30 - 45 sekundach . pozatym nie zapala sie wogóle chyba ze wypne wtyczke do przepływki wtedy sie zaswieci jak wepne gasnie a róznicy w jezdzie i mocy z odpietą czy zapietą wtyczką niema zadnej. najdziwniejsze to różnicz czasie pracy przepływek jest rózna a kupiłem orginały i jedna podróbe ale ona nie kreciła powyrzej 3800 obrotów wiec oddałem do sklepu.ZOSTAŁ Po podłączeniu kompa wyswietliło BŁĄD 31 ECMA (PRZETŁUMACZONO MI ZE TO BŁĄD WEWNETRZNY STEROWNIKA SILNIKA . Bład Został skasowany i po 6 dniach czyli przedwczoraj padła kolejna przepływka czek engine sie nie pali RĘCE I CYCKI OPADAJĄ MI DO ZIEMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 RĘCE I CYCKI OPADAJĄ MI DO ZIEMI Czytasz czasami PW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WACHO4X4PIŁA Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Nie nie czytam jeśli dobrze kojarzę PW - POLITECHNIKA WARSZAWSKA czy chodzi o coś innego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Nie nie czytam jeśli dobrze kojarzę PW - POLITECHNIKA WARSZAWSKA czy chodzi o coś innego??? Tez Politechnika , ale ja akurat mam na myśli Prywatną Wiadomość, albo inaczej zwaną PM. Jak sie zalogujesz to popatrz w prawy górny róg ekranu, zobaczysz swój nick a obok cyferkę - pewno będzie 1 - to znaczy że masz jedną wiadomość PW. Przeczytaj ją klikając na ów cyferkę Wacho... jesteś "AS" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 A może coś być nie tak z pedałem gazu? Jak tam idzie impuls? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefff Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 (edytowane) Witam, jeśli pozwolicie, podłączę się do tematu miałem podobny problem, przy szybszej jeździe w pewnym momencie spadła moc, zaświeciła się kontrolka check engine i samochód miał problem z utrzymaniem prędkości 80 km/h na lekkim wzniesieniu. Po podłączeniu komputera okazało się, że to przepływomierz, po wymianie wszystko było pozornie w porządku; chcąc upewnić się, czy wszystko "bangla", postanowiłem samochód rozpędzić - i tu niespodzianka, przy 120 km/h gwałtownie odcina moc, żadna kontrolka się nie włącza, dwóch mechaników mówiło co innego: jeden, że przepływomierz jakiś niesmerfny, a drugi mówił coś o jakichś "zapchanych zaworkach". Któremu wierzyć? I przy okazji - kto w Trójmieście jest w stanie zająć się patrolem bez szkody dla samochodu i portfela? Pozdrawiam serdecznie! PS Y61 3.0 dla formalności Edytowane 21 Maja 2011 przez Lefff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 To jesli koledzy pozwola ja jeszcze sie podepne do tematu... Nie wiem czy to wada, czy po prostu moje przyzwyczajenie z innych samochodow.. Gdy wciskam gaz.. nawet na biegu jalowym... parchaty potrzebuje ok sekundy, moze nawet 1,5 zeby zaczac sie wkrecac na obroty. W trakcie jazdy czasami czuje jak naprawde radosnie przyspiesza od ok 2000rpm, a czasami musze czekac na 2700...3000. To taki urok parchatego czy powinienem szukac jakiejs przyczyny? Jesli szukac.. to od czego zaczac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 To jesli koledzy pozwola ja jeszcze sie podepne do tematu... Nie wiem czy to wada, czy po prostu moje przyzwyczajenie z innych samochodow.. Gdy wciskam gaz.. nawet na biegu jalowym... parchaty potrzebuje ok sekundy, moze nawet 1,5 zeby zaczac sie wkrecac na obroty. W trakcie jazdy czasami czuje jak naprawde radosnie przyspiesza od ok 2000rpm, a czasami musze czekac na 2700...3000. To taki urok parchatego czy powinienem szukac jakiejs przyczyny? Jesli szukac.. to od czego zaczac... Urok Parchatego jest taki że do momentu "zapięcia" turbiny, masz "dziurę" , ale napewno nie do obrotów o których piszesz 2700-3000. Szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Urok Parchatego jest taki że do momentu "zapięcia" turbiny, masz "dziurę" , ale napewno nie do obrotów o których piszesz 2700-3000. Szukać A co myslec o potwornie leniwej reakcji na pedal gazu?? na jalowych obrotach wcisne pedal... i czekam... dopiero po pewnym czasie wpadnie na pomysl ze czas zaczac sie rozkrecac... jak napisalem... sek.. prawie dwie trzyma 700 rpm.. a potem dopiero gwaltownie w gore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziku_1508 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Urok Parchatego jest taki że do momentu "zapięcia" turbiny, masz "dziurę" , ale napewno nie do obrotów o których piszesz 2700-3000. Szukać Cześć Koledzy! Mam dodatkowe pytanie odnośnie przepływomierzy do Patrola. Czy Nissan Patrol przykładowo 2.8 tdi ma możliwość założenia przepływomierza od innego nissana na przykład Terrano? Poszukuję do swojego auta przepływki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mac13k Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Cześć kolego, który pali przepływomierze. Miałem ten sam problem. Kup sobie oryginalny filtr powietrza. Przepływomierze padają od drobinek brudu, kurzu itp. Po więcej info pisz do mnie na maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek1981 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Panowie pomocy ten sam problem po zmianie przepływki na taką za 200 pln chińczyk auto nie do poznania -petardy niestety tylko dwa dni się cieszyłem:( Kto pomoże mam kupić kolejna czy orginal za 1500pln Witam... ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza . kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera i pokazał - BŁĄD 31 ECMA AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO Witam... ma nissana patrola y61 3,0 z 2000 roku krótkiego w automacie przepalił mi sie przepływomierz , wymieniłem na podróbke nie dawała rady na wysokich obrotach oddałem i pozyczyłem od kolegi drugi też z y61 przepaLił go po tygodniu pojechałem do serwisu stwierdzili błąd przepływomierza . kupiłem nowy orginał chodził 1,5 miesiąca i sie przepalił wymienili mi go na kolejny nowy na gwarancji , podłączyłem do komputera i pokazał - BŁĄD 31 ECMA AUTO OD WYMIANY PRZEPŁYWKI I KASACJI BŁEDU ZROBIŁO 800 KM I KOLEJNY RAZ NIE MA MOCY SZLAK TRAFIŁ PRZEPŁYWOMIERZ PROSZE O POMOC LUB RADY , JESTEM JUZ ZDESPEROWANY A PATROLE MAM OD 6 LAT NIGDY NIC TAKIEGO SIE NIE DZIAŁO Hej Kolego mam ten sam problem po zmianie przepływie na chińska było dobrze ale tylko dwa dni Pomocy ! Moje przepływomierze padają bez jakiego kolwiek schematu - raz w głębokim sniegu na napedach przy 80 km/h - drugi raz przy 40-50km/h przy normalnym snuciu sie po miescie - trzeci raz podczas ostrego hamowania na swiatłach - czwarty chodził pólgodziny - piaty padł wczoraj na poligonie na redzu pod srednią górke tak ze bez jakiegoś obciązenia(nawet nie spiełem sprzegiełek) jasna cholera spoliło mi pieć nie cztery świetnie... Ale do rzeczy pada przepływka silnik traci moc ciągnie do 2000 obrotówi brak mocy , nie kopci , odpala bez problemu , redukuje biegi , Czek-engin zapala sie dopiero przy jeżdzie około 3700,3800 obrotów przez jakieś 30 - 45 sekundach . pozatym nie zapala sie wogóle chyba ze wypne wtyczke do przepływki wtedy sie zaswieci jak wepne gasnie a róznicy w jezdzie i mocy z odpietą czy zapietą wtyczką niema zadnej. najdziwniejsze to różnicz czasie pracy przepływek jest rózna a kupiłem orginały i jedna podróbe ale ona nie kreciła powyrzej 3800 obrotów wiec oddałem do sklepu.ZOSTAŁ Po podłączeniu kompa wyswietliło BŁĄD 31 ECMA (PRZETŁUMACZONO MI ZE TO BŁĄD WEWNETRZNY STEROWNIKA SILNIKA . Bład Został skasowany i po 6 dniach czyli przedwczoraj padła kolejna przepływka czek engine sie nie pali RĘCE I CYCKI OPADAJĄ MI DO ZIEMI Hej Kolego mam ten sam problem po zmianie przepływie na chińska było dobrze ale tylko dwa dni Pomocy ! Panowie pomocy ten sam problem po zmianie przepływki na taką za 200 pln chińczyk auto nie do poznania -petarda niestety tylko dwa dni się cieszyłem:( Kto pomoże mam kupić kolejna czy orginal za 2500pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.