GW_Dex Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) Witam, Nissan Almera N15 1.6 SR benzyna 98 rok: nie ma iskry oraz nie podaje w ogóle paliwana wtryski, "na pych" nie zaskoczył ani razu (nie dało się odczuć w ogóle benzyny z rury wydechowej), prąd w pozostałym obiegu jest i wszystkie pozostałe urządzenia działają (światła, wycieraczki, radio). Masa czysta i na pewno jest dobrze zamocowana do silnika, rozrusznik kręci prawidłowo. Kopułka zapłonu z przewodami oraz świece są prawie nowe (kilka miesięcy). Wtyczka na kopułce zapłonu prąd ma w jednym przewodzie, pozostałe cztery przewody nie mają zasilania. Szukamy z mechanikiem rozwiązania i nie mamy juz pomysłu. Poważna sprawa. Edytowane 6 Maja 2011 przez Grzegorz W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 nie podaje paliwa???? to znaczy jak??? jest + na wtryskach po kluczyku??? a - przy rozruchu??? jak tak to znaczy, że coś z pompą bo nie podaje, odnośnie aparatu, to nieraz padały jest gdzieś opis na forum, gość w Toruniu naprawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 nie podaje paliwa, tzn że świece są suche po "piłowaniu silnika", a pompa działa po przekręceniu kluczyka bo słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek197612 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jezeli prad dochodzi do aparatu a juz nie wychodzi to wina aparatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jezeli prad dochodzi do aparatu a juz nie wychodzi to wina aparatu. a coś konkretniej? bo już stawiamy na cewkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 nie podaje paliwa, tzn że świece są suche po "piłowaniu silnika", a pompa działa po przekręceniu kluczyka bo słychać to znaczy, że nie idzie (-) na wtryski bo są sterowane (-), a przy rozruchu działają jako fullgrup, sprawdź dlaczego??? a odnośnie iskry to pewnie aparat, albo coś powiązane z wtryskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 to znaczy, że nie idzie (-) na wtryski bo są sterowane (-), a przy rozruchu działają jako fullgrup, sprawdź dlaczego??? a odnośnie iskry to pewnie aparat, albo coś powiązane z wtryskami a jakiś pomysł na doprowadzenie minusa (-) do wtrysków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 sprawdź wtyczkę od wiązki, bo (-) idzie z ECU piny:101, 110,103,112, tylko tak jak patrzę na schemat to (+) z wtrysków jest połączony z cewką zapłonową i wychodziło by na to, że jak jest padnięta to i (+) nie będzie, także najpierw sprawdź (+) na wtryskach, a to wszystko jest chyba w aparacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 sprawdź wtyczkę od wiązki, bo (-) idzie z ECU piny:101, 110,103,112, tylko tak jak patrzę na schemat to (+) z wtrysków jest połączony z cewką zapłonową i wychodziło by na to, że jak jest padnięta to i (+) nie będzie, także najpierw sprawdź (+) na wtryskach, a to wszystko jest chyba w aparacie plus na pewno jest, bo sprawdziliśmy na krótko razem z minusem aku plus na pewno jest, bo sprawdziliśmy na krótko razem z minusem aku i gdybyś mógł mi ten schemat podeslać, którym się wspierasz... może coś mojemu mechanikowi to pomoże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 plus na pewno jest, bo sprawdziliśmy na krótko razem z minusem aku i gdybyś mógł mi ten schemat podeslać, którym się wspierasz... może coś mojemu mechanikowi to pomoże. w aparacie są optotranzystory i blaszka alu z wyciętymi otworami to z tych czujników jest wyznaczane położenie wału korbowego i moment w którym ma nastąpić wtrysk i iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 w aparacie są optotranzystory i blaszka alu z wyciętymi otworami to z tych czujników jest wyznaczane położenie wału korbowego i moment w którym ma nastąpić wtrysk i iskra. i w związku z powyższym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szfagier Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Drogi kolego-zarejestrowałem się tylko po to żeby Ci odpowiedzieć na zadane pytanie. Jeśli Twój problem wygląda następująco: -przekręcasz kluczyk włączając obwody i działa Ci radio, światła ect. ale gdy przekręcasz kluczyk na zapłon to gasną Ci wszystkie kontrolki, silnik kręci ale nie zapala TO MASZ DO WYMIANY STACYJKĘ. Koszt nie przekroczy 50 PLN z robocizną a jeśli jesteś z okolic Wa-wy to wyślij mi na mail-a zapytanie a prześlę Ci numer do mojego mechanika MAGIKA od Nissanów. Niedrogi a solidny i w Nissanach siedzi od kilkunastu lat. Mam nadzieję, że pomogłem :] Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 przeczytaj dokładnie o co chodzi a później polecaj swojego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 i w związku z powyższym? zwiazek jest taki: jak nie ma naraz iskry i wtrysku to sterownik nie daje odpowiednich sygnałów, a sygnały te daje po tym jak wykryje że silnik się obraca i w którym dokładnie momencie znajdują się tłoki. Wie to z czujników w aparacie zapłonowym o których pisałem. Możesz wiec nie mieć masy na aparacie zapłonowym, nie mieć napięcia zasilającego czujniki ze stronnika, nie mieć masy na sterowniku, mieć uszkodzony serownik, mieć uszkodzony którymś z czujników w aparacie zapłonowym. Miernik do jednej reki manuala do drugiej i szukaj igły, a jak za skomplikowane do mechaniorów zrobią ci na krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 a jak odpala sie check tz czy wo gule sie zapala .... na włączonych kontrolkach jeśli układ jest analogiczny do mojej P10 to brak uszkodzenie przekażnika zasilającego Eccs ECU powoduje że nie będzie nic podawał ,,,, szukaj w obwodzie zasilania Ecu np czy po przekręceniu stacyjki włącza sie pompa paliwa przez 5 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 (edytowane) padł aparat zapłonowy; poszukuję aparatu zapłonowego do N15 1.6SR 90KM Edytowane 17 Maja 2011 przez Grzegorz W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.