Gość astast Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Witam gdy jechałem moją prim-erką na prostej równej drodze nagle mi zgasła i nie chciała odpalić... wyglądało to na przyczynę elektryczną wiec przywiozłem elektronika i stwierdził ze nie otwiera się Elektro zawór na pompie paliwowej i dlatego nie dostaje paliwa(nawet realne) po odwożeniu na krótko zaworu zaczęła się odzywać jednak to jeszcze nie to ale już coś .. kazał ją podpiąć pod komputer i wykazało problem z czujnikiem położenia wału korbowego. wykręcił i dał nam go na wzór jednak nie jest tego pewny w 100% czy wie ktoś jak sprawdzić taki czujnik gdyż nowy kosztuje w granicach 400zl-600 więc na chybił trawił to za drogi interes.... gdyż może się okazać ze to jednak nie to a stary był sprawny DLA INF IMMOBILIZER SPRAWDZONY ALARMU I ŻADNYCH ODCINEK NIEMA PO PROSTU SIĘ KRECI A ON NIE PALI I SŁYCHAĆ JAK BY CHODZIŁ NA SUCHO BEZ PALIWA BO ZAW>>... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Prosze najpierw sprawdzic bledy TAK. Poza tym poczytacTO. I to dokladnie Bardzo fajny material TUTAJ dotyczacy silnika cd20 t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 najlepszy sposób na sprawdzenie czujnika wału to sprawdzenie go omomierzem, wyżej kolega podał linki na pewno znajdziesz i jak coś to czujnik z opla podchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.