Gość zilion89 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 koledzy mam pytanie, nie znam się na tym, więc oczekuję pomocy, czy bagażnik dachowy THULE z primery p10, będzie pasował do primery p11.144 z 2000roku? p10 w sedanie, p11 w hatchbacku, proszę o pomoc;) oczywiście nie chodzi mi o belki, tylko o całość, łapy itd, cos w stylu "zdejmuje z p10 zakładam do p11" czy ewentualnie coś trzeba przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kargul Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 jedyne co może Ci nie pasować to guma, ponieważ ona może mieć lekko inny kształt wycięty tzn to co przypada na blachy, ale ja też tak robiłem i guma po pewnym czasie się "ułożyła" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Podepnę się pod temat szukam dla znajomego bagażnika dachowego na 2 rowery (najlepiej jak by można było przewozić też narty) do P11.144 z 1999 roku w hatchbacku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Podstawowe pytanie czy chcesz samą rynne na rowery? Pasuje kazda Czy chcesz belki pod rynne na rowery - bagażnik dachowy - baza na którą możesz dalej montowac cokolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 sorki ale byłem kompletnie zielony w temacie bagażników chodzi o sam bagażnik dachowy, resztę to się jakoś dobierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...