Gość Tofu Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 jak sie układ odpowietrza to ok ,,,natomiast ja tylko pisałem że nie zawsze musi sie mieszać z olejem i produkować majonez pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 a dziś jechałem do pracy rano noi klęby białego dymu zamna ale dojechałem jakieś 13km mam i płynu nieubyło atemperatura trzymala sie caly czas ok po pracy koło 14tej było ciepło odpalam i jade do domu i niekopci ani troche wracałem troche omijając korków 18km i wczasie tej drogi 2 razy zdarzylo sie że temperatura silnika nagle podskoczyła prawie na czerwone pole po czym w ciągu 4 sekund wruciła do połowy skali jechałem dalej i po 10 minutach to samo ogulnie jechałem jakieś 40 min normalnie niewiem co otym myśleć w przyszłym tygodniu odstawiam samochod do warsztatu i zobaczymy co wyjdzie dziś chciałem w sklepie zamówić uszczelkę pod głowice i okazalo sie że w tym modelu były 3 grubości uszczelki i jaką mam zamówić są takie grubości: 1,15 /1,20/1,25 która wystepuje w tym modelu wie ktoś? a tak pozatym chciałem dodać że dostałem paski rozrzadu i napinacze komplet nowka za 240zł z przesyłką 260zł na allegro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 wszystko uzależnione jest od tego jak mocno była splanowana głowica, ja do siebie zakładałem 1.25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke11 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a dziś jechałem do pracy rano noi klęby białego dymu zamna ale dojechałem jakieś 13km mam i płynu nieubyło atemperatura trzymala sie caly czas ok po pracy koło 14tej było ciepło odpalam i jade do domu i niekopci ani troche wracałem troche omijając korków 18km i wczasie tej drogi 2 razy zdarzylo sie że temperatura silnika nagle podskoczyła prawie na czerwone pole po czym w ciągu 4 sekund wruciła do połowy skali jechałem dalej i po 10 minutach to samo ogulnie jechałem jakieś 40 min normalnie niewiem co otym myśleć a ten poziom płynu to sprawdzałes w zbiorniczku wyrownawczym czy w chlodnicy samej też? No bo u mnie to wypychało płyn do zbiorniczka i tam poziom był nawet ponad max, a w samej chlodnicy to było mało i zacząl sie grzać wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 a więc tak znalazłem mechanika przez kumpli kumpli żekomo uczciwy i dobry i tani bo za wymiane uszczelki i rozrzadu krzyknął 300zł więc chyba tanio co? jak myślicie? noi dziś jade wkońcu odstawić doniego samochód na diagnoze robocizne i mam nadzieje że to już będzie koniec problemów przynajmniej większych z tym samochodem dam znać co i jak wyszło i okaże sie coto było z tych objawów (biały dym, ucieka plyn ze zbiorniczka, bulgocze po zgaszeniu i pali 10l./100km) oby to była tylko uszczelka noi wszystko sie wyjaśniło mechanik rozebrał cały silnik i tak kiedyś żekomo pasek rozrządu był zerwany bo są ślady czegośtam na tłokach to tyle z histori samochodu zanim go kupilem głowica niestety pęknięta i widać robiona nieraz i czeka mnie teraz zakup głowicy i uszczelek oleju itp i pytanie jaka jest przyczyna pęknięcia głowicy bo niechce żeby znowu mi poleciała i za całą tą zabawe z częściami i robocizną koszt 1500zł o ile chce glowice za 850zł bo jeśli nie to moge wziąść tańszą z allegro czy coś i teraz pytanie jak to wygląda żeby dobrać głowice która będzie długo śmigać i będzie tania ma ktoś jakiś pogląd w temacie głowicy? doradźcie jakąś najlepiej linki jak gdzieś znajdziecie na sprzedaż (i naco zwracać uwage przy zakupie głowicy?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 jeśli chodzi o dbanie o głowe to niedopuszczanie do przegrzania silnika i przy zalewaniu płynem dobrze odpowietrzyć układ. jak będziesz kupować nową głowe to musi być sprawdzana i nie naprawiana, bo jak już była spawana to może puścić znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 a co to znaczy że głowica była regenerowana? w jaki sposób? spawana? na czym polega regeneracja glowicy opłaca sie brać taką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 tak. spawana i takiej nie kupuj !!! ja taką miałem i chodziła bez zarzutów, ale słyszałem że lubią puścić przy spawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Ja do siebie założyłem głowicę od zwykłego diesla dlatego że kupiłem okazyjnie tanio i nie żałuję, śmiga bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 dziś odebrałem samochód cala zabawa kosztowała 1350zł w tym głowica paski rozrządu olej filtr symering pokrywa zaworów uszczelka pod pokrywe mechanior 1 klasa polecam wszystko ładnie i dokładnie części kupował na własną ręke oczywiście ze zniszkami nieprzycina na kasie odrazu powie co trzeba wymienić lub co niedługo padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 jeśli chodzi o koszty to całkiem przyzwoicie, teraz trzeba mieć nadzieję że wszystko będzie dobrze. bardzo ważne jest dobre odpowietrzenie układu chłodzącego po takich zabiegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 odpowietrzony jest bardzo dobrze jeszcze nigdy tak niemiałem nic niebulgocze ani nic wylączam słysze jak wylączają się wentylkatory i cisza:) niekopci i mniej pali:) silnik równo pracuje:) tak powracając na chwilkę do tematu pękania głowic niewiem co otym powiecie ale moje takie domysły niewiem czy oglądał ktoś taki program na tvn turbo fani czterech kółek ? niewiem może ktos widział taki odcinek z takim brytyjskim samochodem z silnikiem 2,5l? objaśniam już oco mi chodzi w odcinku tym był brytyjski samochod marki se nieprzypomne w którym lubily pękać głowice otuż w samochodzie tym bylo tak najpierw pojawiał się wyciek pod pokrywą zaworow i nie bo parciała czy coś tam tylko od lekko wyższej temperatury lub lekko zapuźno schłodzonego silnika po wymianie takiej uszczelki w niedługim czasie pękają głowice czemu? już odpowiadam ponieważ winna w tym wszystkim (Pękaniu głowic) jest nie termostat co wydaje sie najbardziej prawdopodobne ale sama chłodnica ponieważ po iluś latach w kanalikach zbiera sie korozja w małych ilościach oraz osady z plynu chlodzacego zmiejszając przepływ cieczy w chłodnicy co nastepuje wolniejszym chłodzeniem cieczy czasem zbyt wolnym w tym momencie pęka glowica w modelu tym aby pozbyć się pękania glowic zastosowano chłodnicę o większym przeplywie powietrza przez nią czyli kanaliki niesą tak gęsto rozmieszczone pozalożeniu takiej chlodnicy o tej budowie problem z pękaniem glowic zniknął może u nas jest tak samo? marki niestety se niemoge przypomnieć bo slyszalem ją pierwszy raz w życiu i co wy o tym myślicie bo mi sie wydaje że u nas może być tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 ale Amerykę odkryli wiadomo w końcu to TVN turbo .... a ceramizera nie kazali nalać Jak się zmienia płyn to zawsze trzeba przepłukać chłodnicę jak i cały układ a przynajmniej przedmuchać sprężarką. Zapchane pory w chłodnicy to nie tylko w tym angolu doprowadzą do przegrzania silnika. W serwisach chłodniczych podstawowym narzędziem jest myjka ciśnieniowa do czyszczenia właśnie kanalików w agregatch chłodniczych po to aby oddawały one jak najwięcej ciepła do atmosfery. To samo tyczy się chłodnic w samochodach. Jak masz zabitą chłodnicę piachem i muchami a do tego zamuloną osadem a czasem i jakimś autodoktorem do chłodnic, to sprawność takiego układu wiadomo jaka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Tylko uważaj z tą myjką. Nawet strumieniem wody z zwykłego węża ogrodniczego możesz pokrzywić blaszki chłodnicy, ograniczając tym samym przepływ powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Ja nie mówię aby zaraz walić karcherem po chłodnicy na myjce. Jedynie chodzi mi o to że musi być ona czysta, przewiewna i posiadać przepływ. Druga sprawa to wydajność pompy. Jak słabo goni płyn, to najlepiej odpowietrzony układ też będzie sie przegrzewał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.