Gość roko Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witam jestem posiadaczem NISSANA 200SX i od dawna nie potrafię się uporac z moca auta gdzie ogólnie autko chodzi fajnie ale problem zaczyna sie kiedy wcisne pedal gazu do podlogi i gwaltownie otwiera sie przepustnica to wtedy auto sie dusi i szarpie ale jak powoli bede rozpedzal auto i przy 2,5 tys.obrotow bede rozpedzal turbine to doladuje mi ale na starcie z miejsca nie mam szans bo zaraz sie dusi i nie ma mocy a przy predkosci 140km. na piatym biegu jak zaczyna doladowywac przy 3 tys. obrotow to zamias miec moc to zaczyna szarpac silnikiem i nie pojade wiecej niz 150 bo ewidetnie turbina przeszkadza wiec albo za malo powietrza jest albo za duzo i nie wiem czy faktycznie problem jest z powietrzem moze to turbo jest juz padniete bo ogulnie przy pelnym doladowaniu na zegarach mam 1 bar i nawet zawor upustowy sie nie otwiera a wymienilem intercoller na wiekszy zrobilem kapitalke w silniku mam orginalne czesci z japoni i dalej problem ten sam wiec nie wiem gdzie szukac albo co wymienic ,Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 tamten wątek posłałem w otchłań ,,, mi sie widzi tak jak pisałem sonda odpowiada ża dobór mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roko Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 No ale jak sada bedzie uszkodzona to bedzie sie palil czek to po pierwsze a po drugie nie mam katalizatora bo usunolem ale jak sprowadzilem go z zagranicy to bylo ok dawalem nimnawet 220km. a potem dalem turbo do regeneracji i od tamtej pory sie tak dusi wiec nie bardzo rozumie co ma sada do tej sprawy jak auto normalnie jedzie i turbo ma doladowanie przy 3.5 tys . obrotow tylko poprostu nie ma tego kopa na starcie albo przy naglym wyprzedzaniu jak przy 2 tys. obrotow depne pedal gazu i na maxsa otwiera sie przepustnica to sie dlawi nadmiarem powietrza i ro mnie zastanawia czy moze za malo tego powietrza albo przeplywka ma jakies bledy bo na zimnym wogule nawet na postoju jak mu przygazuje gwaltownie to sie dusi ale potem jak sie nagrzeje to jest lepiej wiec gdzie z tym problemem jechac bo bylem w serwisie w chorzowie i nie pomogli mi bo stwierdzili ze nie maja oprogramowania i d*pa blada wiec stoje w miejscu a nawet nie ma wtyczki diagnostycznej pod kierownica gdzie powinna byc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.