Gość damiano1718 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 CZY MOŻE KTOS WIE KTÓRY PIN Z KTÓRYM TRZEBA ZETKNĄĆ ŻEBY ODCZYTAĆ KODY BŁĘDÓW Z ABS-U? GDZIEŚ PRZECZYTAŁEM ZE TRZEBA 4 PIN ZETKNĄĆ Z MASĄ, ALE KTÓRY TO JEST 4 PIN A KTÓRY TO MASA? bez tytułu.bmp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 mase weż sobie z karoserii obojętnie skąd ze sruby od drzwi itp no i zmostkuj z 4 pinem w złaczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Czesc. Czy to bedzie zlacze diagnostyczne OBD1 prostokatne (tak jak na zdjeciu) 14 pinowe czy zlacze diagnostyczne OBD2 trapezowe 16 pinowe to piny liczymy od lewej reki do prawej zaczynajac od gornego rzedu. Czyli lewy skrajny gorny to jest pin nr 1 a prawy skrajny gorny to jest pin nr 7 w OBD1 a w OBD@ to jest pin nr 8. Teraz juz znajdziesz pin nr 4. Sprawdzenie ABSu masz TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.