Gość djkynek Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Zrobiło sie ciepło, wiec właczyłem klimatyzacje, a tu kicha. Niby cos tam leci ciut chłodniejszego, ale zeby na ustawieniu "AUTO" osiagnac 20 stopni potrzebowała chyba z godzine jazdy. Tel do ASO - i wg nich to normalne, ze w 3-letnim samochodzie trzeba uzupełniac czynnik w instalacji klimatyzacji. Poprzednie auto zrobiło w moich rekach od nowosci 180 tys w 4,5 roku i z klima nie było zadnych problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Zrobiło sie ciepło, wiec właczyłem klimatyzacje, a tu kicha. Niby cos tam leci ciut chłodniejszego, ale zeby na ustawieniu "AUTO" osiagnac 20 stopni potrzebowała chyba z godzine jazdy. Tel do ASO - i wg nich to normalne, ze w 3-letnim samochodzie trzeba uzupełniac czynnik w instalacji klimatyzacji. Poprzednie auto zrobiło w moich rekach od nowosci 180 tys w 4,5 roku i z klima nie było zadnych problemow. To prawda że we współczesnych autach ubywa czynnika,ale u mnie jakoś i w tiidzie(2007) i micrze(2005)wszystko działa ,a gdy w tamtym roku prewencyjnie pojechałem sprawdzić micrę okazało się że wszystko jest O.K.sam nie wiem,może to szczelność układu w poszczególnym aucie decyduje?W końcu ja nie uzupełniałem jeszcze czynnika a wszystko biega jak ta lala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Zrobiło sie ciepło, wiec właczyłem klimatyzacje, a tu kicha. Niby cos tam leci ciut chłodniejszego, ale zeby na ustawieniu "AUTO" osiagnac 20 stopni potrzebowała chyba z godzine jazdy. Tel do ASO - i wg nich to normalne, ze w 3-letnim samochodzie trzeba uzupełniac czynnik w instalacji klimatyzacji. Poprzednie auto zrobiło w moich rekach od nowosci 180 tys w 4,5 roku i z klima nie było zadnych problemow. Miałem tak samo. Po dwóch latach z klimy leciało ciepłe powietrze. W ASO diagnoza uzupełnić czynnik. Po dwóch tygodniach to samo. Uzupełnienie czynnika ze znacznikiem (barwnikiem). Zero efektów. Dopiero po zdemontowaniu parownika udało im się stwierdzić gdzie jest nieszczelność. Okazało się, że parownik był nieszczelny gdzieś w takim miejscu, że podobno trudno było stwierdzić gdzie. Ponieważ auto było na gwarancji wymienili parownik i zwrócili kasę za czynnik. Czas oczekiwania na parownik 2 tygodnie. Jak auto jeszcze na gwarancji to ASO jak nie to spece od klimy. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zizu85 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 NIPPARTS J1341015 (filtr klimy)- sprawdzał ktoś? montował. Miałem w ręku i troszkę inne nie ma tego języczka -70 parę zł kosztuje. bo bluprint ok podobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 NIPPARTS J1341015 (filtr klimy)- sprawdzał ktoś? montował. Miałem w ręku i troszkę inne nie ma tego języczka -70 parę zł kosztuje. bo bluprint ok podobno. Poczytaj filtr na forum A blueprint pasuje bo mam. W ASO założyli "mojego" blueprinta bez szemrania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.