Gość sobekmoto Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 P11.144 1.6 Pb+LPG rok 2000.Nie dawno odebrałem auto z warsztatu.Remont całego zawieszenia,wymiana kopułki i palca rozdzielacza(świece były dobre i przewody też),czyszczenie przepływomierza.Okazało się w trakcie że komputer od gazu LPG padł więc mechanik zaprowadził go do gazownika który po uzgodnieniu ze mną dokonał uproszczenia instalacji[iI generacja Autotronic],( rezygnacja z komputera,krokowca),pozostała klasyczna instalacja z regulacją na pokrętło.Teraz mam problemy z: 1)Na benzynie obroty dochodzą do 2400 i nie chcą wyżej się kręcić !!! 2)Na benzynie przedtem miałem 500-600 obr/min(zbyt niskie) teraz mam 1200(za wysokie) 3)Na LPG obroty też miałem za niskie 650-750 obr/min teraz różnie,1000 potem spada do 800 potem znów rośnie do 1000 ,a do tego czasami jak skręcam w lewo to mi się auto wyłącza 4)Mam wrażenie że blokuje mi się pedał gazu-obroty stają na 1500-1800,ale jak kopnę w pedał gazu to schodzą w dół,czasami też schodzą jak pedał uniosę nogą do góry. Proszę o szybką odpowiedz bo w weekend wyjeżdżam nad morze i troszkę się boję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 ad1. sprawdź przepływomierz ad2. po czyszczeniu tak bywa, powinny sie uspokoić ad3. regulacja LPG na analizatorze, gaśnięcie może być winą zamontowania reduktora ad4. to sprawdź ten pedał i linkę, bo na zadane pytanie sam sobie odpowiedziałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.