Gość mieszko Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Od jakiegoś czasu zaczęła mi się włączać kontrolka abs-u ale gdy gasilem auto i przekrecałem stacyjke było już wporzadku. Teraz mam tak gdy kolejnego dnia przekrecam stacyjke to się zapala abs, dopiero gdy z 2 razy albo 3 przekreće jeszcze przed nepalenien to ona ginie, później już nie mam tego problemu, wcześniej podczas jazdy potrafiła mi się włączyć. Co może być przyczyną ? Ma ktoś jakie pomysły co może być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 pali się czy mruga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Kolego wymigaj sobie z kontrolki abs kod błędu i bedziesz wiedział gdzie szukać.Jeżeli masz złacze trapezowe OBD2 to zewrzyj 8 pin do masy na 2sekundy przy załączonym zapłonie,a jak masz starszy typ złacza to zewrzyj 4 pin do masy.Najprawdopodobniej któryś z przewodów do czujników przednich kół będzie miał przerwe.Możesz też pod maską wypiąć kostke od czujnika i zmierzyć rezystancje jego która powinna wynosić w granicach 1,6-1,7 kilooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 te złącza znajde w puszce bezpieczników wewnątrz auta, czy pod maską ? nic nie popale w ten sposób ? kontrolka cały czas świeci po pierwsztm odpaleniu dopiero po kilku innych dośc czestych gdy jeżdże i odpalam auto to już sie nie swieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Znajdziesz wewnątrz auta pod bezpiecznikami.Nic nie popalisz.Będziesz miał złacze albo 16 pinowe trapezowe albo 14 pinowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 I te złącza 16 bądź 14 zewrzeć z masą ? Zdam później relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 gdzie dokłądnie są te kostki pod maską, te od abs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroxx Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 miałem podobne objawy od lipca z czasem powtarzało się to coraz częściej .Przyczyna uszkodzony któryś z czujników niestety musisz sam wymrugać kody błędów abyś wiedział który czujni siedzi instrukcje jak to zrobić znajdziesz na forum . czujnik kupiłem w sklepie internetowym lewy przedni koszt 236zł z przesyłką czyli taniej niż na allegro i przesyłka ekspresowa jest trochę problemów z wyjęciem starego ale się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ."Przyczyna uszkodzony któryś z czujników" No , kolego, to pojechałeś po bandzie. Najczęstszą przyczyną zapalania kontrolki ABS-u jest (jak już było powyżej) przerwany lub nadłamany przewód od czujnika któregoś z przednich kół. Wystarczy wziąć omomierz i sprawdzić oporność. Potem przewód obcinamy i sztukujemy, starannie izolując koszulką termokurczliwą albo taśmą samowulkanizującą (albo jednym i drugim). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.