Gość raul Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Witam, mam wielki problem ze swoją primerą , auto po kupnie zaczęło palić 18-20 litrów benzyny na 100 km, więc pojechałem do mechanika wymienił mi 2 sądy co sie okazało spalanie takie jak było. Pojechałem do drugiego i ten powiedział że uszczelki były źle założone czujnik jakiś jest odpięty itd. podobno wszytsko zrobił. Ale otóż nie auto paliło tym razem 25 litrów. Zacząłem kombinować i odpiąłem jedną sąde drugą zostawiając podpiętą. i tutaj przełom po trasie spalanie potrafi spaść mi do 7.0 co byłem w wielkim szoku lecz gdy wjeżdzam w miasto podnosi sie do 17 pozniej troche do 14 spadnie. Moje wnioski są takie, że po prostu problem tkwi w tym ze auto zaczyna dużo palić jeżeli stoi w miejscu poniewaz automatycznie sie podnosi. Chciałbym Was prosić o pomoc bo już naprawde nie mam za co tankować a moja praca nie pozwala na odstawienie auta do garażu. Proszę Was o konkretne rady może kiedyś ktoś miał coś podobnego. Proszę się nie pytać czy mam powymieniane filtry bo mam , nie pytać się czy może mi źle pokazuje wskazówka bo dobrze pokazuje komputer też ok błedów nie ma więc w t stronę nie idźmy. Robiąc test i tankując do pełna przejechałem 100 km równe i wjechałem na stacje zmiescilo mi sie do pełna 23 litry chyba przyznacie mi racje ze to lekka przesada. P.S nie mam ciężkiej nogi ! obroty zmieniam na 2000 masz 2500 nie piłuje jeżdżę tak że spokojniej się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Na jakim poziomie są wolne obroty na ciepłym silniku? W odpinanie sond nie ma co się bawić, trzeba zmierzyć napięcie na nich i tyle - jak poszukasz na forum, to znajdziesz jak to zrobić i jakie są prawidłowe wartości na pierwszej (druga nie ma wpływu na spalanie, sprawdza tylko sprawność katalizatora). Przy aż takim zużyciu paliwa to ja bym zaczął od sondy właśnie, tylko praktyka nauczyła mnie, że lepiej jednak samemu sobie sprawdzić i zrobić. Bo mechanik to nieraz potrafi założyć sondę uniwersalną i potem są takie kwiatki właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raul Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 obroty na ciepłym silniku utrzymuja sie rowno na 1000obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Obroty na pewno za wysokie na biegu jałowym. Jakby cały czas chodził na "ssaniu". Tu pytanie do chłopaków znających się na rzeczy: to nie będzie walnięty przepływomierz lub jakiś czujnik temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Pasowałoby te obroty wyregulować. Powinno być 750 +/- 50. Na pewno spalanie się trochę poprawi, czy znacznie zejdzie to trudno powiedzieć. Obroty albo w serwisie na kompie (nawet 150 mogą krzyknąć) albo samemu wg procedury opisanej w tej angielskiej instrukcji serwisowej. Jak wpiszesz "nauka wolnych obrotów" w szukajce to powinieneś znaleźć, ktoś kiedyś przepisał z instr. i przetłumaczył nawet na polski. Jak nie znajdziesz to instrukcja, do auta ze stoperem i dobrej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raul Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki za pomoc bede probowal w tym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.