Gość Darnok017 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam Wpisałem się w starym temacie jednak nikt tam raczej nie zajrzał więc otwieram nowy. Mam taki problem, otóż resetuje mi się licznik kilometrów i zegarek w almerze n16 po wyłączeniu zapłonu. Gdy włączam zapłon znowu zaczyna liczyć kilometry od zera a zegarek wskazuje 1:00... i tak za każdym razem. W czym tkwi problem? Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 prawdopodobnie w zasilaniu zegarów, sprawdź czy nei znika + po wyłączeniu kluczyka, było coś robione???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ale w jakim sensie nie znika + ? Powiem tak... byłem u gazownika i założyli mi gaz... wszystko było w sumie ok, normalnie liczył i pamiętał kilometry. Na drugi dzień rano pojawił się z tym problem. Pozatym nic nie było robione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 heeh czyli gazmen nie tu się wpiął + do instalacji jaką masz instalację??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 (edytowane) Mam sekwencje... o to chodzi? I praktycznie wszystkie podzespoły firmy Tomasetto i KME Edytowane 16 Maja 2011 przez Darnok017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ale jaki masz sterownik do tego, STAG, BRC, LOVATO, OMEGAS???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Sterownik mam firmy KME Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 jak masz sterownik diego G3 to czerwony lub czerwono zielony z szarej wtyczki od sterownika to jest + po stacyjce, sprawdź gdzie się wpiął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Dobra to jutro po pracy sprawdze... A powiedz mi ewentualnie gdzie powinien a gdzie nie powinien byc wpiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 powinien być po stacyjce a jaki masz silnik??? choć z drugiej strony to co by musiał zrobic gazmen aby to tak działało??? może cos przy okazji starabanił, zrób takie doświadczenie, wyłącz samochód i sprawdź czy się zeruje od razu czy dopiero po jakimś czasie, czyli jak wyłączysz i włączysz to czy jest wyzerowany czy trzyma, jak trzyma to odczekaj 20 minut, (czas po jakim sterownik przechodzi w uśpienie o ile dobrze pamiętam) jak wyzeruje to pojedź do Pana gazmena aby to poprawił, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Odrazu moge Ci powiedzieć, że zeruje się po wyłączeniu silnika... Potem włączam i wszystko liczy od nowa... Tylko nie wiem czy wina leży w instalacji, bo tak jak mówie, wziąłem go od gazmena i wszystko było ok... dopiero na drugi dzień zaczęło się krzaczyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 no to wygląda na to, że jakiś + do podtrzymania pamięci jest rozpiety, musisz wyjąć zegary i posprawdzać, a może coś sie wyluzowało po zakładaniu gazu aż wreszcie odpadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ostatnio wyjmowałem zegary, żeby poprawić wskazówkę bo przekłamywał o 20km/h... Moją uwagę przyciągnęła jedna rzecz.. z tyłu wisiał dwu pinowy kabel... w zegarach nie ma miejsca żeby go podpiąć.. może to jest to? Chociaż jeśli to byłby ten kabel to raczej miałby jakieś swoje miejsce... Pozatym w zegarach wszystko wygląda na ok... siedzą dwie kostki, cały układ scalony wygląda wporządku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 sprawdź czy ten kabel nei jest dołączany do kostki i zobacz czy jest tam zasilanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ale mówisz do tej kostki od zegarów tak? W sumie źle się wyraziłem bo to jest tak jakby dwu pinowa kostka.. A nie ma jakiegoś bezpiecznika, który odpowiada za podtrzymanie tego licznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 bezpiecznik odpowiada za całe zegary, a masz podświetlenie zegarów po przekręceniu przełącznika ale bez kluczyka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darnok017 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Tak, mam podświetlenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek234 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 A czy moze ktos wie jaka jest przyczyna ze podczas odpalania padl mi akumulator i wykasowaly sie kilometry tysieczne i setne ?w Nissan primera p 11 rok 1998 pojemnosc 2.0 140km benzyna+gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek tg Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam, mam problem z podswietleniem zegarów a wlaściwie z podświetleniem tego licznika co pokazuje kilometry ,temper.i godz.(Nissan Almera N16 2001r.) Wszystkie zegary są podświetlone oprucz tego.Dzisiaj wymontowałem licznik sprawdziłem wszystko jest ok ,a jednak nie podświetla.W tym liczniku co wskazuje kilom. godz. i temp. są inne żarówki (takie małe) niż podświetlenie obrotomie. i prędkosciom. paliwa i temp. Jaka może być przyczyna????? że te małe nie świecą?????Pozdrawiam Arek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.