Gość aniagal Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Witam ponownie. Przy zakupie P12 została zrobiona diagnostyka-do wymiany drążki kierownicze przód, łączniki stabilizatorów tył-reszta dobrze. Kupiłam sama części, zawiozłam do znajomego mechanika, 100 % uczciwy. Odebrałam samochód-nadal stuka z tyłu, a z przodu zwłaszcza lewy przód na dziurach słychać takie metaliczne stukanie jak by się miało koło rozlecieć za chwilę. Powrót do mechanika-sprawdzenie na trzepakach-wszystko dobrze. Czy macie jakiś pomysł co to może być? Umówiłam się wprawdzie w środę , będą szukać ale tak można wymieniać w nieskończonośc. Proszę o sugestie znawców tematu. AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 warto wymienić gumy stabilizatora nawet najmniejszy luz potrafi wywoływać stuki u mnie nie było luzu wymieniłem gumy z przodu i z tyłu, i jak na razie cisza ewentualnie może luzy na sworzniu wahacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Nie zawsze wychodzi na "trzepakach"najlepszym i niezawodnym sposobem jest brecha zawsze sie sprawdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Nie zawsze wychodzi na "trzepakach"najlepszym i niezawodnym sposobem jest brecha zawsze sie sprawdza. Z całym szacunkiem, a co to jest brecha??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Z całym szacunkiem, a co to jest brecha??? Brecha to jest lomik ,kazdy mechanik to ma i kozysta czesto z tego prostego przyzadu.Chodzi o to ze na szarpakach nie zawsze sie zauwazy jakis luz ,a za pomoca lomika mechanik wyczuje,jakby dotyka tego miejsca co sprawdza.Niedawno w moim stukalo z tylu na diagnistyce wjechalem na szarpaki i nic,gosc wziol lomik i po dwoch minutach szukania: powiedzial drazek stabilizatora z prawej do wymiany(tyl)Wymienilem i jest ok!powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam, gumki na łącznikach wymienione-tył ok, z przodu znaleźli tylko sworzeń wahacza do wymiany-był pęknięty. Niestety nadal straszny metaliczny hałas pojawia sie na dziurach z przodu po obu stronach. Mąż jechał za mną i z drugiego samochodu słyszał. Znajomy powiedział jeszcze, że to może być osłona nad tarczami hamulcowymi? Jest tam podobno jakaś blacha i może tak walić, dzisiaj odkręcimy koła i zobaczymy, jak to nie to to już tylko jasnowidz zostaje chyba. Albo Wasza wielka wiedza. AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Przejedź po dziurach z lekko wciśniętymi hamulcami, zobacz czy ustąpi. Może się tłuc klocek w zacisku. W zacisku są takie metalowe odbojniki które regulują położenie klocka, mogą się zapiekać, lub nie chodzić płynnie, jak tak się stanie to kocek jest "luźny" i obija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.