sirtrojan Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Nie wiem jak u was ale u mnie śruby któe są w komorze silnika zardzewiały - mimo że auto ma dopiero 5 lat :/ TU AKURAT MOCUJĄ UTLENIONĄ MASĘ /niedługo podchodzę do oczyszczenia/ : Stąd pytanie - czy macie jakieś sprawdzone solidne śruby (proszę o nazwę producenta) które nie zardzewieją tak szybko i nie ukręcą się pewnego dnia jak akurat będę się spieszył? Z góry dzięki za pomoc. PS> tak wiem mogę kupić w casto albo innym markecie ocynk ale to i tak nie to samo. Dobra śruba to dobra śruba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Nie wiem jak u was ale u mnie śruby któe są w komorze silnika zardzewiały - mimo że auto ma dopiero 5 lat :/ TU AKURAT MOCUJĄ UTLENIONĄ MASĘ /niedługo podchodzę do oczyszczenia/ : Stąd pytanie - czy macie jakieś sprawdzone solidne śruby (proszę o nazwę producenta) które nie zardzewieją tak szybko i nie ukręcą się pewnego dnia jak akurat będę się spieszył? Z góry dzięki za pomoc. PS> tak wiem mogę kupić w casto albo innym markecie ocynk ale to i tak nie to samo. Dobra śruba to dobra śruba. Proponuję tylko i wyłącznie typowy sklep metalowy i przedstawić swoje wymagania. Doradzą Ci. Wiadomo że miedź z połączeniem innego materiału się sama w sobie utlenia i niszczy materiał sąsiadujący. Nawet kabli miedzianych nie można łączyć bezpośrednio ze starymi aluminiowymi, tylko przez specjalne kostki. Jak będziesz miał już śruby to wkręć je na olejek silikonowy. Łepek możesz zmoczyć też, olej częściowo odparuje, ale silikon zostanie i kurz też się nie będzie trzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 dzieki mirek za info jednak wciąż mam wymagania ponieważ nawet fabryczna śruba, która ogólnie wygląda na zdrową potrafi sie ukręcić - chciałby wrzucać możliwe najlepsze. Wkręty ocynkowane które kupiłem w metalowym - zardzewiały mi po 1 zimie :? trzymają tablice rejestracyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 dzieki mirek za info jednak wciąż mam wymagania ponieważ nawet fabryczna śruba, która ogólnie wygląda na zdrową potrafi sie ukręcić - chciałby wrzucać możliwe najlepsze. Wkręty ocynkowane które kupiłem w metalowym - zardzewiały mi po 1 zimie :? trzymają tablice rejestracyjną. Podobno dobre też są czarne kadmowane+dodatkowo mimo wszystko podkładka sprężynująca. Natomiast olejek silikonowy dobrze przewodzi prąd jak i mase, więc niepotrzeba takiej siły do przykręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teflon9 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 dzieki mirek za info jednak wciąż mam wymagania ponieważ nawet fabryczna śruba, która ogólnie wygląda na zdrową potrafi sie ukręcić - chciałby wrzucać możliwe najlepsze. Wkręty ocynkowane które kupiłem w metalowym - zardzewiały mi po 1 zimie :? trzymają tablice rejestracyjną. Piszesz "wkręty ocynkowane", a to oznacza że posiadają one tylko powłokę ocynkową. Każde mocniejsze wkręcenie może naruszyć ich powierzchnie i zniszczyć (naruszyć)to co powinno chronić rdzeń wkrętu. Ja proponuję śruby tzw. nierdzewki. Czy drogie? Nie wiem, ale bardziej skuteczne od ocynkowych, mają głębszą powłokę której nie zniszczysz przy dokręcaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.